Ik had deze problemen vandaag na een paar uur door de stad te rijden. Na anderhalf uur begon de motor weer sterk in te houden en af te slaan...
feiten en constateringen op een rijtje:
- motor moet erg warm zijn
- optrekken bij stoplichten (in zn 1 dus) moet met veel toeren anders houdt de motor heel sterk in... lekker gevaarlijk dus voor de mensen achter me...
- bij intrappen van de koppeling valt het toerental sterk terug, waardoor ie als ie dus erg warm is, soms uitslaat.
- als ik redelijk snel over een vluchtheuvel rij met de koppeling in slaat ie standaard ook af.
mijn vermoedens zijn of dat de CO te laag staat, of dat er iets met de carb is. nu heb ik vorige week wel een fles van die carb-reiniger in de benzine gegooid. help niet maar veroorzaakt de problemen ook niet omdat ik ze al eerder heb gehad..
iemand ideeen?
motor warm -> inhouden en afslaan..
niemand???
ik heb vandaag de Co wat omhoog geschroefd maar het probleem lijkt nog niet verholpen.
Op de snelweg etc heb ik geen problemen, maar zodra ik vervolgens wat door de stad rij begint ie bij optrekken bij bijv stoplichten weer fel in te houden... afslaan bij het intrappen van de koppeling lijkt wel verholpen met het Co...
Op de snelweg etc heb ik geen problemen, maar zodra ik vervolgens wat door de stad rij begint ie bij optrekken bij bijv stoplichten weer fel in te houden... afslaan bij het intrappen van de koppeling lijkt wel verholpen met het Co...
Vieze gasklep, vieze stappenmotor? Lijkt op teveel lucht idd, verdenk de stappenmotor.
Sjit je hebt een carb. Nou goed, toch maar de valse lucht checken ergens.