Merkwaardig, want ik kan dat nergens vinden, 5 GTE heb ik staan in Duitse auto motor sport 1988, 5 GTE is op de markt gebracht per juli 1987 en dat is dus gelijktijdig met de introductie van fase2 alle 5 modellen.
R5 GTE heeft een driewegkatalysator en renaults 5 voor juli 1987 hebben geen katalysator.
Ook ander vijfjes werden schoner vanaf fase2 behalve de gtturbo
Als je gegevens hebt waaruit blijkt dat 5 GTE voor juli 1987 op de markt was kun je dat dan naar mij faxen ? mailen kan ook.
0229-243303
Voor de voorwielophanging maakt het niet uit, deze blijft gelijk aan C409 en wijkt af van de gt turbo.
Hiervan is een afbeelding in deze auto motor sport en kun je zien dat dit inderdaad zo is.
Ook ben ik in het bezit van een A4 van Renault Nederland NV met uitlijngevens voor C405 tot juli 1987 en C409 alle bouwjaren, deze zijn identiek.
pierre schreef:Merkwaardig, want ik kan dat nergens vinden, 5 GTE heb ik staan in Duitse auto motor sport 1988, 5 GTE is op de markt gebracht per juli 1987 en dat is dus gelijktijdig met de introductie van fase2 alle 5 modellen.
R5 GTE heeft een driewegkatalysator en renaults 5 voor juli 1987 hebben geen katalysator.
Ook ander vijfjes werden schoner vanaf fase2 behalve de gtturbo
Als je gegevens hebt waaruit blijkt dat 5 GTE voor juli 1987 op de markt was kun je dat dan naar mij faxen ? mailen kan ook.
0229-243303
Voor de voorwielophanging maakt het niet uit, deze blijft gelijk aan C409 en wijkt af van de gt turbo.
Hiervan is een afbeelding in deze auto motor sport en kun je zien dat dit inderdaad zo is.
Ook ben ik in het bezit van een A4 van Renault Nederland NV met uitlijngevens voor C405 tot juli 1987 en C409 alle bouwjaren, deze zijn identiek.
dat met die veerpoten weet ik nie maar de gte`s die ik heb gezien met een fase 2 moter erin (die wel te chippen is) hadden fase 2 veerpoten en die met een fase 1 moter (die niet te chippen is, ander inlaatspruitstuk hebben, en geen koolstoffilter en ander uitlaatspruitstuk) die hebben inderdaad fase 1 veerpoten
Heeft Ad niet een typeplaatje uit de grille van een Ph1 GTE? Dat is qua maat gelijk aan een GTT Ph1. Het past precies in 1 van de blokjes van een Ph1-grille, dus dan zou je zeggen dat een Ph1 GTE inderdaad er uit ziet als een Ph1 GTT.
Martijn *Baccara* schreef:Heeft Ad niet een typeplaatje uit de grille van een Ph1 GTE? Dat is qua maat gelijk aan een GTT Ph1. Het past precies in 1 van de blokjes van een Ph1-grille, dus dan zou je zeggen dat een Ph1 GTE inderdaad er uit ziet als een Ph1 GTT.
Ik heb inderdaad het typeplaatje waar GTE op staat voor in een Phase 1 Grille (origineel renault staat nummer en alle snog op)
Ik zal wel een kijken of ik er een foto van heb anders maak ik die nog wel een en post ik hem.
Zelf heb ik nog nooit een Phase1 GTE gezien maar aan het plaatje te zien moetener wel een paar zijn geweest.
Ikzelf heb ook een Phase1 Blok maar kwa uiterlijk is het een Phase 2 (komt ook uit 10-1988)
Ik heb nog nooit een ph 1 GTE gezien (exterieur dan) allen maar ph 2, maar onderhuids zijn er wel verschillen te zien ook al ziet het er aan de buitenkant uit als een ph.2 GTT... mr. Reno op zijn best zullen we maar zeggen.
Er stond ooit eens een zwarte fase 1 GTE te koop (exterieur dus) met een luchthappertje op de motorkap. zou ik nog met ene vriend naar gaan kijken, maar die kocht uiteindelijk een gare fiat uno
Steven schreef:Er stond ooit eens een zwarte fase 1 GTE te koop (exterieur dus) met een luchthappertje op de motorkap. zou ik nog met ene vriend naar gaan kijken, maar die kocht uiteindelijk een gare fiat uno
Ze zijn er dus wel
was dat geen omgebouwde ofzo?
Ik heb ze in nederland echt nog nooit gezien, Maar ik heb wel zo'n plaatje dus ze moeten bestaan.
Steven schreef:Er stond ooit eens een zwarte fase 1 GTE te koop (exterieur dus) met een luchthappertje op de motorkap. zou ik nog met ene vriend naar gaan kijken, maar die kocht uiteindelijk een gare fiat uno
Ze zijn er dus wel
was dat geen omgebouwde ofzo?
Ik heb ze in nederland echt nog nooit gezien, Maar ik heb wel zo'n plaatje dus ze moeten bestaan.
het nieuwe voorfront zit erin en is al in kleur gespoten, maar moet nu wachten op mn nieuwe stuurhuis voordat ik weer echt verder kan ben nu nog effe met kleine dingetjes bezig.
Menno schreef:heb hier nog wel zo'n star fase 2 stuurhuis liggen.
was het maar zohandig ik heb hier 5 stuurhuisjes liggen maar die zijn net als die van jou zonder stuurbekrachtiging en op die van mij zit stuurbekrachtiging (voor zover ik weet is dit ook de enigste GTE met stuurbekrachting)
maar toch bedankt.
maar effe vraagje zit er dan verschil tussen stuurhuis van fase 1 en fase 2?
weet niet zeker of 't fase 1 of 2 verschillen zijn, maar je hebt stuurhuizen die in rubbers ingeklemd zitten, of die star aan 't subframe gebout zitten.
Danny van Duren schreef:effe een updateje ivm schade:
het nieuwe voorfront zit erin en is al in kleur gespoten, maar moet nu wachten op mn nieuwe stuurhuis voordat ik weer echt verder kan ben nu nog effe met kleine dingetjes bezig.
Dat is dus een Baccara-stuurhuis? Waar kan je die kopen?
Danny van Duren schreef:effe een updateje ivm schade:
Dat is dus een Baccara-stuurhuis? Waar kan je die kopen?
die heb ik bij mn oude baas besteld en die heeft hem speciaal in spanje besteld
Dat linkje naar Spanje heb ik eerder gehoord. Zou het via ieder schadebedrijf te bestellen moeten zijn? En wat kost het bij benadering?
ik heb er nl. ook nog 1 nodig...
Martijn *Baccara* schreef:Dat linkje naar Spanje heb ik eerder gehoord. Zou het via ieder schadebedrijf te bestellen moeten zijn? En wat kost het bij benadering?
ik heb er nl. ook nog 1 nodig...
ik weet de prijs zelf ook nog niet want de prijs die hij noemde was een speciale prijs voor mij
het goede stuurhuis is er als goed is binnen 2 weken en als ik geluk heb eind deze week want had deze week namelijk een verkeerde gekregen eentje van een oer 5. maar kon niet meer 1 of 2 weken wachten dus moter er weer in gebouwd word du wel weer vloeken met stuurhuis er tussen friemellen maarja
en hij loopt weer