Us Blaster

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Riël
Über-Spammer

Als eerste schrijf je je in bij ebay. Met deze inlognaam wordt je koop-eerlijkheid bijgehouden dmv 'bewertungen' of waarderingen op ebay.nl (trouwens je kan ook het artikelnummer op ebay.nl bij zoeken invoeren, dan ben je van dat duits af.

heb je je ingeschreven op ebay.nl, .de .com wherever (overal het zelfde) dan kun je 'nu kopen' of 'sofort kaufen' . Dit is geen bieding, dus je doet meteen een aankoop. Met klikken op die knop heb je min of meer een koopverplichting! Nou goed, dat heb je gedaan, meestal ontvang je dan een email met een link waar je gegevens kan afhandelen. Je vult je verzendadres e.d. in, en je krijgt van hun de betaalgegevens. Een IBAN, BIC en SWIFT nummer is nodig, zodat je heel snel en zonder kosten en moeite geld naar de duitse rekening kan overmaken via telebankieren. Meestal komt het spul dan incl garantie bij jou thuis binnen 1 week! Na zeker 50 aankopen zo goed als geen problemen gehad. Trouwens ebay staat voor zio'n 250 euro garant voor elke aankoop. Zou er iets mis mee zijn is 't een hele procedure, maar je centen krijg je altijd terug.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
TMC16v

dat was wat ik wou horen,

Ga um deze maand nog bestellen denk ik!
Stefan S.

TMC16v schreef:dat was wat ik wou horen,

Hier krijg je spijt van, tis echt een merk "hemelvaart"en goedkoop wordt duurkoop :wink:
Chris@R5

Is dat niet een rapper uit de '80's? :lol:
TMC16v

Stefan S. schreef:
TMC16v schreef:dat was wat ik wou horen,

Hier krijg je spijt van, tis echt een merk "hemelvaart"en goedkoop wordt duurkoop :wink:
Vind jij me es een versterker in zelfde prijs klasse dan en look die beetje goed is volgens jou!

Jullie denken allemaal teveel eisen ik zoek gewoon een leuk simpel versterkertje met 4of5 uitgangen geen PA ofzo! ben ik nu ook niet gewend!

Enige reden dat ik een andere wil is dat ik nu 3 losse versterkers heb van goedkoop merk en ik wil dus gewoon één die alle 3 vervangt!

Heb dus nu 2 x elcheap voor houdenplank en een magnat monoblok!
Chris@R5

Wat er bedoeld wordt is dat je beter een goed merk voor weinig geld kan kopen die minder (lijkt) presteert, dan een net zo dure van veel mindere kwaliteit die gewoon een bagger geluid geeft.
En met bagger bedoel ik dat het geluid totaal geen verbetering geeft. En dan kun je zeggen dat je weinig eisen stelt, maar je bent echt zo veel beter af met een JBL of die Clarion dan die ...... ( :S )

En dan is die 100 euro ook in de sloot gegooid.
Wacht anders nog even en koop iets beters.
TMC16v

Chris@R5 schreef:Wat er bedoeld wordt is dat je beter een goed merk voor weinig geld kan kopen die minder (lijkt) presteert, dan een net zo dure van veel mindere kwaliteit die gewoon een bagger geluid geeft.
En met bagger bedoel ik dat het geluid totaal geen verbetering geeft. En dan kun je zeggen dat je weinig eisen stelt, maar je bent echt zo veel beter af met een JBL of die Clarion dan die ...... ( :S )

En dan is die 100 euro ook in de sloot gegooid.
Wacht anders nog even en koop iets beters.
Het is maar wat je slecht vind,ik vind persoonlijk dat die crap versterkers het ook goed doen. Kan aan mij liggen, Maar ik vind ze redelijk klinken! Wat ik nu heb!

En een 5channel JBL kan ik voorlopig nie opbrenge,
Chris@R5

waarom dan niet heel even dor sparen>?
Anders moet je deze later weer weg doen. En of deze wel zo'n grote verbetering is ten opzichte van wat je nu hebt...

Maar ik hoop dat je het tegendeel bewijst.
Dan koop ik er ook een voor dat geld :)
TMC16v

Chris@R5 schreef:waarom dan niet heel even dor sparen>?
Anders moet je deze later weer weg doen. En of deze wel zo'n grote verbetering is ten opzichte van wat je nu hebt...

Maar ik hoop dat je het tegendeel bewijst.
Dan koop ik er ook een voor dat geld :)
Geluid vind ik nie belangerijk,Ik wil gewoon 1 versterker met 5kanalen zonder al teveel gezeik een beetje muziek in de auto. Moet redelijk klinken oren zijn toch al verneukt door alle mp3z dus. Daar zit ik echt nie zo mee als ie iets minder klinkt.

geef die 100 euri extra liever uit aan een bumpertje!
Stefan S.

Goed zo...niet meer zeuren, gewoon kopen joh.
Succes met je toekomstige versterker :beer:
Chris@R5

maar wel laten weten hoe ie klinkt hea :wink:
Riël
Über-Spammer

Heb er nou nog een van conrad, kan zich meten met menig duurder geprijst apparaat. En voor dat geld kan ie zich geen bluts vallen. Eerst horen, dan zeuren :)
Anders zoek eens op crunch, dat is dezelfde prijsklasse, waarvan ik zeker weet dat 't prima klinkt!
Riël
Über-Spammer

Bijvoorbeeld

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 50569&rd=1

100, aanbieding, normaal 199, is nieuw met garantie.
Riël
Über-Spammer

Vraag wel even of ie wel naar NL wil verzenden staat er namelijk niet bij, en dan willen ze nog wel eens moeilijk doen. Normale verzendkosten zijn MAX 15 euro.
TMC16v

Stefan S. schreef:Goed zo...niet meer zeuren, gewoon kopen joh.
Succes met je toekomstige versterker :beer:
Gaat zeker lukken denk ik,
Chris@R5 schreef:maar wel laten weten hoe ie klinkt hea :wink:
Kom zelf maar beluisteren op de jaaropenings meeting.
Riël schreef:Vraag wel even of ie wel naar NL wil verzenden staat er namelijk niet bij, en dan willen ze nog wel eens moeilijk doen. Normale verzendkosten zijn MAX 15 euro.
In dat geval stuur ik um naar huisje van me oom in DLD.
Stefan S.

Riël schreef:Heb er nou nog een van conrad, kan zich meten met menig duurder geprijst apparaat. En voor dat geld kan ie zich geen bluts vallen. Eerst horen, dan zeuren :)
Anders zoek eens op crunch, dat is dezelfde prijsklasse, waarvan ik zeker weet dat 't prima klinkt!
Kom op zeg, er zit wel degelijk verschil in de verschillende versterkers. Als jij die niet hoort wil niet zeggen dat het er niet is. Breng mensen niet op een verkeerd spoor en laat ze a.u.b. eerst luisteren voordat ze iets gaan kopen via ebay :wink:
Persoonlijk zou ik altijd eerst willen luisteren, al dat ICE is al duur genoeg :D
Riël
Über-Spammer

Er zit zeker verschil in, maar het gemiddelde van wat je verwacht voor je geld en dat wat je wíl hebben voor je geld kan ook aan de gunstige kant van de lijn zitten hé :D
Stefan S.

Tot een budget van 200 euro wil ik je mening wel delen, maar daarboven zijn er toch verschillende eigenschappen van bepaalde merken versterkers die je goed kunt horen :)
Riël
Über-Spammer

Ja ok, maar deze persoon lijkt me niet van plan veel meer dan 100 euro uit te trekken voor 'wat geluid' in zijn auto :) Voor elk wat wils :beer:
Stefan S.

Dan kan ik volgens mij inderdaad die Crunch of Clarion pakken. Dan krijg je tenminste waar voor je geld.
TMC16v

Riël schreef:Ja ok, maar deze persoon lijkt me niet van plan veel meer dan 100 euro uit te trekken voor 'wat geluid' in zijn auto :) Voor elk wat wils :beer:
Exact, Alles wat aan audio nu in me auto ligt,
Heb ik gekregen of voor een prikkie gekocht!

JBL Speakers in de auto voor en achter das enige wat ik nieuw gekocht heb, Versterkers,DSP heb ik gekregen, radio 2e hands gekocht alle bij elkaaar koste het max 250! Dus dan ga ik geen versterker van 200 euri kopen! En Ik ben geen geluids freak, Beetje muziek is leuk. Maar het harmonische geluid onder de kap overtreft mijn audio toch :)
Plaats reactie