Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Martijn.
Berichten: 294 Lid geworden op: ma 12 jul 2004 8:23
Locatie: Oosterwolde
zo 7 nov 2004 21:18
Zoals het topic al meld
middelste 2 cilinders doen het niet
vervangen zijn nu :
- Bougies
- Bobine
- Rotor+Verdelerkap+Kabels
- injecteurs
- sensor op luchtinlaat
- e.c.u
iemand een idee van wat het kan veroorzaken ?
bvd
Menno
Berichten: 6437 Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun
zo 7 nov 2004 21:31
hmmm, als je echt zeker bent van ontsteknig en brandstof, zou ik eens compressie meten.
Toevallig een keer serieus misgeschakeld recently?
rev it like a rental
Menno
Berichten: 6437 Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun
zo 7 nov 2004 21:40
zoiets als bij 140 terug naar 2 ofzo
rev it like a rental
Martijn.
Berichten: 294 Lid geworden op: ma 12 jul 2004 8:23
Locatie: Oosterwolde
zo 7 nov 2004 21:46
ehehhehe nee zo raar doe ik niet met mijn auto,vrijdags gewoon uit me werk komen rijden niks aan de hand.
zaterdag begon ie te stotteren en nu nog maar 2 cilinders.
jeroen.k
Berichten: 5884 Lid geworden op: do 17 jan 2002 0:00
Locatie: Harderwijk
zo 7 nov 2004 21:53
Zondag live bij AC de Meern...Martijn die zijn Chamade in de fik steekt en terug rijdt in zn ford!
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324 Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:
ma 8 nov 2004 16:19
Misschien regenwater in je bougiegaten??
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324 Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:
ma 8 nov 2004 16:38
Toch maar effe laten uitlezen bij Ome Renault, anders weet ik het ook niet meer.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Martijn.
Berichten: 294 Lid geworden op: ma 12 jul 2004 8:23
Locatie: Oosterwolde
ma 8 nov 2004 16:40
:schaam diep:
4 nieuwe bougies en kabel 2 en 3 omwisselen
kan beter gaan fietsen
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515 Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo
ma 8 nov 2004 16:41
hehhe...
Gelukkig is het maar zo'n klein probleem!
Dat doe je geen 2e keer meer.
Martijn.
Berichten: 294 Lid geworden op: ma 12 jul 2004 8:23
Locatie: Oosterwolde
ma 8 nov 2004 17:43
jeroen.k schreef: Nu gaat mn bod van 20 euro zeker niet meer door?
hahaha nee is nu weer verhoogd naar z'n dagwaarde van 200 euro
jeroen.k
Berichten: 5884 Lid geworden op: do 17 jan 2002 0:00
Locatie: Harderwijk
ma 8 nov 2004 18:04
hmzz...voor 185 had ik hem zo meegenomen, maar ja...je hebt altijd van die mensen die de waarde van hun auto overschatten
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133 Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:
ma 8 nov 2004 19:06
hahahahaha heeel goed menno
maargoed men weet ook waarom mijn alpine niet aan de gang ging...
wel iets lastiger te zien en niet helemaal voor de hand liggend maar goed een bobine direct aan massa liggen werkt ook niet echt
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Martijn.
Berichten: 294 Lid geworden op: ma 12 jul 2004 8:23
Locatie: Oosterwolde
ma 8 nov 2004 19:48
ehm..denk dat ik zondag maar niet naar de meern kom
PtrGte
Berichten: 1550 Lid geworden op: di 25 feb 2003 16:20
Locatie: Made
Contacteer:
Mrtn
Berichten: 4809 Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad
di 9 nov 2004 21:01
Kunnen injectoren zo nu en dan dienst weigeren? Van het ene op het andere moment, dat ie op 3 poten gaat lopen?? Of is het eerder de aansturing van de ECU of een slechte massa??
Mrtn = Maarten
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Berichten: 6133 Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
Locatie: Heiloo
Contacteer:
di 9 nov 2004 21:17
slecht contackt in de stekker
wel vaker meegemaakt maar je hebt eerder last van ontstekings problemen dan de aansturing van een injector
vervuilde injetoren kan ook nog
blijft naaltje soms even kleven
je gaat naar de grotere onderdelenboer
die heeft vast wel een technische afdeling waar ze de injectoren in een speciaal bad kunnen liggen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break