ACT: Algemeen Chat Topic. I
ik zoek ne degelijk online antivirus
DRINGENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
dus, als ik je reaktie op die quote een beetje begrepen heb (ben ook maar belg) is die site krom en de replies daarop ook. Nu ga je me toch niet vertellen dat deze reakties niet gegeven werden?!
Ik heb woensdagnacht dat intervieuw gezien met die iman (of hoe het ook noemt) uit amsterdam, deze beweerde net hetzelfde maar met minder woorden.
Wat er ook gezegd wordt en hoe de feiten ook liggen Rasit, kom effe uit de grijze zone want op elke reaktie die gegeven wordt heb je wel een antwoord dat in feite totaal niets met deze zaak te maken heeft weliswaar. Je veralgemeend het hele islam gebeuren en draaid het op een Nederland vs migranten mening. Ter uwe info, het gaat niet om een voetbalwedstrijd maar om moord.
Ik kan me niet echt voorstellen dat de Koran dit voorschrijft, mssn een nieuwe versie?
En nogmaals, nee ik ben niet rascistisch van aanleg. Welk geloof of kleur je ook hebt, iemand vermoorden om zijn naiëve verbale expressie gaat toch net iets te ver. Laat het ons daar over eens zijn.
Ik heb woensdagnacht dat intervieuw gezien met die iman (of hoe het ook noemt) uit amsterdam, deze beweerde net hetzelfde maar met minder woorden.
Wat er ook gezegd wordt en hoe de feiten ook liggen Rasit, kom effe uit de grijze zone want op elke reaktie die gegeven wordt heb je wel een antwoord dat in feite totaal niets met deze zaak te maken heeft weliswaar. Je veralgemeend het hele islam gebeuren en draaid het op een Nederland vs migranten mening. Ter uwe info, het gaat niet om een voetbalwedstrijd maar om moord.

Ik kan me niet echt voorstellen dat de Koran dit voorschrijft, mssn een nieuwe versie?
En nogmaals, nee ik ben niet rascistisch van aanleg. Welk geloof of kleur je ook hebt, iemand vermoorden om zijn naiëve verbale expressie gaat toch net iets te ver. Laat het ons daar over eens zijn.
een link zou helpenVos schreef:@gille: AVG
Ik weet niet waar the hell je het over hebt en of je het nou tegen mij hebt, maar ik begrijp er geen ene ruk van.-jo- schreef:dus, als ik je reaktie op die quote een beetje begrepen heb (ben ook maar belg) is die site krom en de replies daarop ook. Nu ga je me toch niet vertellen dat deze reakties niet gegeven werden?!
Wat er ook gezegd wordt en hoe de feiten ook liggen Rasit, kom effe uit de grijze zone want op elke reaktie die gegeven wordt heb je wel een antwoord dat in feite totaal niets met deze zaak te maken heeft weliswaar. Je veralgemeend het hele islam gebeuren en draaid het op een Nederland vs migranten mening. Ter uwe info, het gaat niet om een voetbalwedstrijd maar om moord.![]()
Je leest wel m'n berichten, maar begrijpen doe je niet echt volgens mij. Zoals je zelf ook zegt, je bent maar een belg.
gille schreef:ik zoek ne degelijk online antivirus
http://housecall.trendmicro.com/houseca ... t_corp.asp
In feite heeft het nix met moslims te maken, natuurlijk wel dat het een moslimdader was, maar het had net zo goed uit uit de christelijk/goddelijk/zwartekousekerkhoek kunnen komen.
Het gaat er hier om dat het uit de extrmistehoek komt en dat die moeten worden aangepakt.
En ik vind het ook fout dat elke moslim nu wordt aangekeken alsof ze stront zijn en terug naar hun eigenland moeten.
Maar er zitten wel een paar Leipo's op dat maroc.nl die echt niet weten waar ze over praten.
Het gaat er hier om dat het uit de extrmistehoek komt en dat die moeten worden aangepakt.
En ik vind het ook fout dat elke moslim nu wordt aangekeken alsof ze stront zijn en terug naar hun eigenland moeten.
Maar er zitten wel een paar Leipo's op dat maroc.nl die echt niet weten waar ze over praten.

jep , ik ben maar belg en zeg men mening (vrije meningsuiting) dus...shoot me !rasit.. schreef:Ik weet niet waar the hell je het over hebt en of je het nou tegen mij hebt, maar ik begrijp er geen ene ruk van.-jo- schreef:dus, als ik je reaktie op die quote een beetje begrepen heb (ben ook maar belg) is die site krom en de replies daarop ook. Nu ga je me toch niet vertellen dat deze reakties niet gegeven werden?!
Wat er ook gezegd wordt en hoe de feiten ook liggen Rasit, kom effe uit de grijze zone want op elke reaktie die gegeven wordt heb je wel een antwoord dat in feite totaal niets met deze zaak te maken heeft weliswaar. Je veralgemeend het hele islam gebeuren en draaid het op een Nederland vs migranten mening. Ter uwe info, het gaat niet om een voetbalwedstrijd maar om moord.![]()
Je leest wel m'n berichten, maar begrijpen doe je niet echt volgens mij. Zoals je zelf ook zegt, je bent maar een belg.
Blijven we wel lief voor elkaar ? 

ah tzit zo?! ben je hier al twee blz'en je standpunt aan het verdedigen, kwas er bijna nog mee weg ook, zet je zo'n reply?!rasit.. schreef:Zoals je zelf ook zegt, je bent maar een belg.
jah geen wonder dat je dan niet graag meer gezien wordt..
en hoppaaa trg een Vlaams Blokker erbij.
Droes schreef:ah tzit zo?! ben je hier al twee blz'en je standpunt aan het verdedigen, kwas er bijna nog mee weg ook, zet je zo'n reply?!rasit.. schreef:Zoals je zelf ook zegt, je bent maar een belg.
Hey, nog een belg die niet ken lezen, is het een epidemie daaro????
jo zegt zelf "ik ben maar een belg" dus wat is je punt ?
Ik wil niet meer gezien worden omdat ik jo maar een belg vind.

Wat boeit mij nou dat jij een vlaams blokker bent overigens ? Moet ik nu gaan trillen ofzo ? Ik begrijp het niet helemaal, leg je nader uit ( als je dat kan)
Overigens vind ik mezelf wel heel fasinerend aangezien mijn berichten iemand binnen 1 dag uit het vlaamsblok kan krijgen en weer terug het vlaamsblok in.. Yeah

gaat er hier weer lekker aan toe... ik zeg oog om oog... tand om tand... als je iemand zijn leven neemt (en dan maakt het geen reet uit of je nu een marrokaan, nederlander of wat dan ook bent) dan word jou leven ook genomen!
Clio 16v.....
heb jij me een invloed zegrasit.. schreef:Droes schreef:ah tzit zo?! ben je hier al twee blz'en je standpunt aan het verdedigen, kwas er bijna nog mee weg ook, zet je zo'n reply?!rasit.. schreef:Zoals je zelf ook zegt, je bent maar een belg.
Hey, nog een belg die niet ken lezen, is het een epidemie daaro????
jo zegt zelf "ik ben maar een belg" dus wat is je punt ?
Ik wil niet meer gezien worden omdat ik jo maar een belg vind.![]()
Wat boeit mij nou dat jij een vlaams blokker bent overigens ? Moet ik nu gaan trillen ofzo ? Ik begrijp het niet helemaal, leg je nader uit ( als je dat kan)
Overigens vind ik mezelf wel heel fasinerend aangezien mijn berichten iemand binnen 1 dag uit het vlaamsblok kan krijgen en weer terug het vlaamsblok in.. Yeah

p.s heb lekkere spare-ribs voor je Rasit

Ja en ik had een leuk linkje voor je om je pc online te scannen, paar berichtjes terug.
Ik eet geen varken he, ik vind het een vies beest

Laatst gewijzigd door rasit.. op vr 5 nov 2004 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
neem dan gewoon een andere mohammed,word wel lastig,ze noemen allemaal mohammedrasit.. schreef:Ik geloof niet dat mohammed B bezoek mag ontvangen dus dat wordt lastig.

yeah veel werk,mohammedjes afknallen
bazoeka here he's come again

thx gozerrasit.. schreef:Ja en ik had een leuk linkje voor je om je pc online te scannen![]()

hoe jij eet geen varken,en ik eet wel in pita bars,is nie eerlijk zeg

Varken is een onrein beest, bahhhh [img]http://images.fok.nl/s/pukey.gif[/img] 

Nu we toch bezig zijn, sinterklaas is ook een extremist. Opsouten met die gast.
Daar zijn zowiezo tal van aanwijzingen voor.
Ten eerste heeft hij een lange baard. Dat wijst op banden met Al Qaida.
Ten tweede heeft hij altijd een groep Marokkanen om zich heen (ja, de zwarte pieten waren moren, oftewel Marokkanen) die door de schoorsteen naar binnen sluipen om zogenaamd kadootjes te brengen.
Waarschijnlijk zijn zij opgeleid in een trainingskamp van Al Qaida in Afghanistan..
Ten derde wijst het ontvoeren van kinderen, hen in de zak stoppen en hen, als ze stout zijn, met zijn roede bewerken ook op een extremistische inslag.
Ten vierde wijst ook het schoen zetten op orthodoxe Islamitische tradities. Tenslotte zetten moslims ook altijd hun schoen voor de moskee.
Zo zijn er nog talrijke andere aanwijzingen.
Ik pleit ervoor om Sinterklaas dit jaar geen visum meer te geven en de stoomboot preventief tot zinken te brengen. Terugsturen die gasten!
Ten tweede heeft hij altijd een groep Marokkanen om zich heen (ja, de zwarte pieten waren moren, oftewel Marokkanen) die door de schoorsteen naar binnen sluipen om zogenaamd kadootjes te brengen.
Waarschijnlijk zijn zij opgeleid in een trainingskamp van Al Qaida in Afghanistan..
Ten derde wijst het ontvoeren van kinderen, hen in de zak stoppen en hen, als ze stout zijn, met zijn roede bewerken ook op een extremistische inslag.
Ten vierde wijst ook het schoen zetten op orthodoxe Islamitische tradities. Tenslotte zetten moslims ook altijd hun schoen voor de moskee.
Ik pleit ervoor om Sinterklaas dit jaar geen visum meer te geven en de stoomboot preventief tot zinken te brengen. Terugsturen die gasten!
Die gore klojo!!! Grenzen dicht!!!!!!!!!Tim schreef:Volgens mij komt ie dit jaar met de trein hoorrasit.. schreef:. Ik pleit ervoor om Sinterklaas dit jaar geen visum meer te geven en de stoomboot preventief tot zinken te brengen. Terugsturen die gasten!.
rasit.. schreef:Nu we toch bezig zijn, sinterklaas is ook een extremist. Opsouten met die gast.
En wij zetten 1 schoen bij de schoorsteen,jullie zetten er 2 bij de moskee,
zie je nou dat jullie altijd meer willen krijgen

Hoor ik nou net op de radio dat bussen/touringcars voortaan 100 mogen op de snelweg om de reistijden te verkorten?! Mits alle inzittenden een zitplaats hebben..
Ik rij liever ook harder op mijn bestemming te zijn!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Ze willen toch ook wegen waar je 100 mag mischien veranderen naar 120 ?Chris schreef:Hoor ik nou net op de radio dat bussen/touringcars voortaan 100 mogen op de snelweg om de reistijden te verkorten?! Mits alle inzittenden een zitplaats hebben..
-
- Moderator
- Car: MB
ik d8 dat die altijd al 100 mochten op de snelwegChris schreef:Hoor ik nou net op de radio dat bussen/touringcars voortaan 100 mogen op de snelweg om de reistijden te verkorten?! Mits alle inzittenden een zitplaats hebben..
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ah dan weten we dus cker dattie te laat aankomtTim schreef:Volgens mij komt ie dit jaar met de trein hoorrasit.. schreef:. Ik pleit ervoor om Sinterklaas dit jaar geen visum meer te geven en de stoomboot preventief tot zinken te brengen. Terugsturen die gasten!.

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik ben een beetje op zoek naar een goed cd cover maak en edit programma maar er zijn er zo veel... iemand een mooi programmaatje?
-
Liefhebbers van HipHop moeten dalijk even Raymann Laat checken op Ned 3. Maatje van me, Mystic Xperienz, treedt op. Als het goed is met een track die ik geproduceerd heb. 

Da's mooi, zorg dat het zo warm blijftR(ay)Si schreef:Live vanaf Gran Canaria:
Mensen!! Het is hier warm![]()
Groeten!