o ja fase 1 he!!!

Baccara-stickers zijn natuurlijk niet echt ingewikkeld. Zal binnenkort zelf eens wat rondvragen.Alleycat schreef:Niemand?Martijn *Baccara* schreef:Graag!!Alleycat schreef:Baccara stickers?
Heb je toevallig niet een plaatje met wat maten? Of staat het misschien in Dialogys?Martijn *Baccara* schreef:Baccara-stickers zijn natuurlijk niet echt ingewikkeld. Zal binnenkort zelf eens wat rondvragen.Alleycat schreef:Niemand?Martijn *Baccara* schreef:Graag!!Alleycat schreef:Baccara stickers?
We PM-enlinmik schreef:Matthijs schreef:Als ik maar GOEDE voorbeelden met afmetingen heb dan kan ik jullie alles leveren ![
Ik heb nog een rechter(geloof ik)sticker liggen, rood/grijs en nog een compleet setje in Zeeland, dus laat maar weten.
gr Mike/quote]
We PM-en wel even over de Phase 1......... lekker he die Renault Monteurslinmik schreef:spijtig maar waar, net naar Zeeland gebeld, blijkt de monteur mijn originele PH2 stickers te hebben
vern**Ik heb nu dus alleen een rechterkant PH1.
Helaas, mijn baas ziet het niet zitten te leveren aan particulieren...turboman schreef:De prijzen moet ik nog uitzoeken... Wordt pas na het weekend. Jullie horen nog van mij wat haalbaar is en met welke prijzen.
Als je m'n eerste e-mail leest concludeer je wellicht dat ik een peiling doe om te kijken hoeveel animo er is.Merijn schreef:hehe... Was het niet makkelijker geweest om dat van tevoren even te peilen?
yep, jammer dat het niet gelukt is...Merijn schreef:Ja, dat begrijp ik wel...
Maar als je gaat peilen of er animo is, dan moet er ook wel een beetje zekerheid zijn dat als er genoeg animo is, er ook geleverd kan worden.
Maakt verder niks uit. Het idee was zeker goed!
Niks sluiten!Matthijs schreef:Als ik maar GOEDE voorbeelden met afmetingen heb dan kan ik jullie alles leveren !
Vandaag bij de dealer geweest. De actuele prijzen, bruto, excl. BTW, staan nu hierboven vermeld. R-e-t-e duur dus. En een opmerkelijk verschil bij de striping. In alle gevallen levertijd onbekend.Martijn *Baccara* schreef:MooiIk ben benieuwd!
Ben nog in Dialogys aan het spitten geweest. Voor de Baccara:
Instaplijsten: links (6) 7700784542, rechts (5) 7700784616. 45,44
Sticker voor (7): 7700784932, prijs 63,30
Sticker achter (8 ): 7700784933, prijs 46,92
Striping: links (3) 7701202818, prijs 113,62, rechts (4) 7701202819, prijs 90,84
[img]http://home.tiscali.nl/kardoes/Sticker_ ... alogys.jpg[/img]
2 jaar geleden schenen de naamstickers nog leverbaar te zijn. Zeker weet je het pas als je ze in handen hebt
Vrijwel gelijk aan het origineel. En voor 7 eurootjes per setMatijs schreef:Kwel. En de kleur is goed? Netjes hoor