ACT: Algemeen Chat Topic. I
Gecondoleerd Martin
als buitenstaander en simpele belg is dit wel zo klaar als een klontje. Die man had een film gemaakt over de (erbarmelijke) positie van de vrouw binnen de islam...(bij ons ook bekend).
De dader "vermoedelijk" een marokaan...
mja, meneer zal het niet kunnen hebben dat de waarheid eens geschreven/getoond/verfilmd wordt over heel dat islam gebeuren. Dan maken we toch gewoon de producer effe af !?!?
Tis daar bij jullie al even erg gesteld als bij ons. En dan beginnen politici zich de vraag te stellen hoe het in godsnaam mogelijk is dat bijna 45% van de bevolking op rechts gaat stemmen????? Daar moet je dan ook 5 jaar universiteit voor gelopen hebben terwijl het antwoord heel simpel is.
Maar jah, wat stelt die achterlijke belastingbetaler nu voor hé...ie moet zwijgen en betalen.
mja, meneer zal het niet kunnen hebben dat de waarheid eens geschreven/getoond/verfilmd wordt over heel dat islam gebeuren. Dan maken we toch gewoon de producer effe af !?!?
Tis daar bij jullie al even erg gesteld als bij ons. En dan beginnen politici zich de vraag te stellen hoe het in godsnaam mogelijk is dat bijna 45% van de bevolking op rechts gaat stemmen????? Daar moet je dan ook 5 jaar universiteit voor gelopen hebben terwijl het antwoord heel simpel is.
Maar jah, wat stelt die achterlijke belastingbetaler nu voor hé...ie moet zwijgen en betalen.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
@martinrs: gecondoleerd
Als je echt de waarheid over heel dat islam gebeuren wilt weten moet je niet een film kijken die van gogh maakt, maar gewoon de belgische vertaling van de koran erbij pakken... Dan zal je toch even schrikken als je leest dat de positie van de vrouw gewoon gelijk is aan die van een man.-jo- schreef:als buitenstaander en simpele belg is dit wel zo klaar als een klontje. Die man had een film gemaakt over de (erbarmelijke) positie van de vrouw binnen de islam...(bij ons ook bekend).
Die film had moeten gaan over de positie van vrouwen in afghanistan en saudie arabie ofzo en niet over vrouwen in de islam als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar goed, om hiervoor iemand dood te schieten

Overigens betaalde die marokkaan ook gewoon belasting volgens nieuwsberichten.
Ik zie Lonsdale ook gewoon als een kledingmerk, maar wat versta jij eronder aangezien je er ook nog zo trots op bent dat je er een raamband van maakt?? Ik vind nike ook wel een cool merk, maar ik heb er geen raamband vanHooliead schreef:Voor de rest reageer ik maar niet in dit topic want ik heb al e-mail en alles nogal meer gehad van rtc-bezoekers op mijn Lonsdale sunband...
Dus ik hou me maar slim stil voordat er hier op de rtc ook van die gekken rondkijken.

Laatst gewijzigd door rasit.. op di 2 nov 2004 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
ik begrijp heel goed wat je bedoeld maar deze mensen hun geloof valt ook onder de islam als ik me niet vergis. Dus breien ze er maar hun eigen versie aan. Ah kom, maakt niet uit...zoals je zegt, om er iemand voor neer te schieten. Ben benieuwd wat er in de vermoedelijke dader zen 'newsletter' stond.
-jo- schreef:ik begrijp heel goed wat je bedoeld maar deze mensen hun geloof valt ook onder de islam als ik me niet vergis. Dus breien ze er maar hun eigen versie aan. Ah kom, maakt niet uit...zoals je zegt, om er iemand voor neer te schieten. Ben benieuwd wat er in de vermoedelijke dader zen 'newsletter' stond.
Het valt niet onder de islam want er is maar 1 vorm van de islam. Dat sommige er een eigen versie van maken staat wel vast ja

-
- Contacteer:
Het merk is loNSDAPe en eronder staat berlin ipv london.Remi schreef:Ja maar omdat er nazi skins zijn die dat toevallig dragen wordt je er zeg maar mee geïdentificeerd als jij het ook draagt. Van de ene kant snap ik het wel, maar van de andere kant denk ik "het is maar kleding". Het echte merk waar je trouwens naar moet zoeken is loNSDAPle. Lonsdale is trouwens door een donker iemand opgericht dus dan klopt het al helemaal niet wat iedereen denkt. Dat is elk geval wat ik ervan weet, kan best dat het nog anders is?~thijs~ schreef:Ik snap mensen niet over Lonsdale, dit merk is begonnen als boxmerk voor arme Britten en dat nazi skins dat toevallig nou ook dragen betekent net dat iedereen die lonsdale draagt een rasist is. Sterker nog als je Skin bent hoef je helemaal geen rasist te zijn. Skin is een levenswijze net als punker ofsow..
amen
Amen
En tja ik weet dat het maar een merk is maar je wil de reactie nie horen die ik naar mijn kop kreeg.
Achja vrijheid van menigsuiting is dat he ik zou niet mogen zeggen dat ik meer moeite heb met buitenlnaders dan nederlanders in omgang. Maar hun mogen me dan wel kapot wensen en bedrijgen omdat ik dat zou bedoelen.
-
Ey, Arexstyle, spoor jij wel helemaal jongen? Beetje extreme reactie vindt ik. Krijg een beetje het idee dat je sommige teksten maar half leest of het gewoonweg niet begrijpt.AREXSTYLE schreef:Wat hebben we hier nou aan? Heb jij enig idee waar je het over hebt? Blijkbaar niet. Geen land is perfect, en zeker amerika niet maar hou je maar ff gedeisd met dit soort uitspraken. Er is hier al genoeg doelloze anti-amerikanisme...ga maar lekker je eigen mening vormen in plaats van achter die politiek correcte linkse meute aan te sukkelen...Bitchje schreef:Ronduit ziek zijn die gasten![]()
Nog even en we zijn echt net Amerika
-
- Contacteer:
Er rijden ook maar genoeg mensen met Nike op hun auto etc hoor. En tja ik zit ook bij de RTC daarom ook die mega RTC-sticker achterop mijn ruit.rasit.. schreef:Ik zie Lonsdale ook gewoon als een kledingmerk, maar wat versta jij eronder aangezien je er ook nog zo trots op bent dat je er een raamband van maakt?? Ik vind nike ook wel een cool merk, maar ik heb er geen raamband vanHooliead schreef:Voor de rest reageer ik maar niet in dit topic want ik heb al e-mail en alles nogal meer gehad van rtc-bezoekers op mijn Lonsdale sunband...
Dus ik hou me maar slim stil voordat er hier op de rtc ook van die gekken rondkijken.Ben benieuwd.
Ik draag lonsdale vandaar die sunband (overigins staan er nu alleen de leeuwtjes nog maar op geen lonsdale)
Dit dragen van die kleren is trouwens jaren geleden gekomen toen ik nog helemaal in de hardcore zat. En aangezien hardcore nog steeds mijn lievelingsmuziek ik draag ik het nnog steeds.
Volgens mij begrijpt ie het verkeerd ja.André ter Velde schreef:
Ey, Arexstyle, spoor jij wel helemaal jongen? Beetje extreme reactie vind ik. Krijg een beetje het idee dat je sommige teksten maar half leest of het gewoonweg niet begrijpt.
-
Vind ipv vindt, je hebt helemaal gelijk mijn beste Neerlandicus ! Dank je voor je correctie! 

Harcdore (gabbers) is toch een vorm van muziek waarvan 75 % van de aanhangers buitenlanders niet mogenHooliead schreef:
En aangezien hardcore nog steeds mijn lievelingsmuziek ik draag ik het nnog steeds.

Vreemd dat je dan wordt lastiggevallen

Bedankt André en Rasit
Als je mij een klein beetje kent, weet je dat ik totaal niet anti-amerika of politiek links aangelegd ben

Als je mij een klein beetje kent, weet je dat ik totaal niet anti-amerika of politiek links aangelegd ben

-
- Contacteer:
die vind ik weer erg kort door de bocht. Jij houd van hardore? ok dan ben je rasistrasit.. schreef:Harcdore (gabbers) is toch een vorm van muziek waarvan 75 % van de aanhangers buitenlanders niet mogenHooliead schreef:
En aangezien hardcore nog steeds mijn lievelingsmuziek ik draag ik het nnog steeds.![]()
Vreemd dat je dan wordt lastiggevallen
Maar ik denk dat wij hier altijd een adnere ijk op zullen hebben dus ga hierover verder niet in discussie. Nu zijn er nog geen hard feelings en da wil ik ook gewoon zo houden

Nee hoor, ik heb 25 % vrij gelaten voor de niet racistenHooliead schreef:
die vind ik weer erg kort door de bocht. Jij houd van hardore? ok dan ben je rasist![]()

Het boeit mij helemaal niet trouwens. Ik zou gewoon naar een gabberparty kunnen gaan ook al is 100 % racist. Ik zou er ook niet wakker van liggen als 100 % daarvan tering turk zou roepen.
Ik reageer pas als iemand recht voor m'n neus staat en midden in m'n smoel schreeuwt dat ie mij een tering turk vind, want dan gaan we wel knokken

-
- Moderator
- Car: Megane
jaja je probeerd gewoon veel posts te krijgenrasit.. schreef:Waarom die dubbelposts telkens, terwijl ik gewoon 1 x druk

Oooohhh, is dat de manier

Je kan niet ontkennen dat er onder de hardcore liefhebbers veel 'wat-minder-intelligente' mensen vallen. Ik vond (nu iets minder) de muziek een tijd lang erg leuk en ging naar feesten. Nou, de mensen die je daar ziet, zijn nou niet bepaald intelligent te noemen. Er is een grote schare wazi's ontstaan in de hardcore scene. Deze mensen hebben weinig verstand van praten en lullen met de grote groep mee. Enig kennis van zaken is meestal afwezig, men stigmatiseert en generaliseert veel.
-
- Über-Spammer
Zeker nieuw hierBitchje schreef:Oooohhh, is dat de manier![]()

Hoe denk je dan dat ik aan deze post kom

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar waarom komt dat dan vrijwel altijd anders over?rasit.. schreef:Als je echt de waarheid over heel dat islam gebeuren wilt weten moet je niet een film kijken die van gogh maakt, maar gewoon de belgische vertaling van de koran erbij pakken... Dan zal je toch even schrikken als je leest dat de positie van de vrouw gewoon gelijk is aan die van een man.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
Iemand toevallig net de reactie van die Geet Wilbers te zien? Die t maar steeds over de uitwassen van de islam heeft? tekent die man nu zijn eigen 'doodvonnis'? uitwassen heb je toch overal?
Ben trouwens benieuwd wat t vanacht wordt..wordt t verkiezingsnacht of Theo van Gogh nacht?
Ben trouwens benieuwd wat t vanacht wordt..wordt t verkiezingsnacht of Theo van Gogh nacht?
Deze doelt ook niet op de mensen die zich wel weten te passen in de samenleving. Respect voor de man!PaulRSi schreef:Iemand toevallig net de reactie van die Geet Wilbers te zien? Die t maar steeds over de uitwassen van de islam heeft? tekent die man nu zijn eigen 'doodvonnis'? uitwassen heb je toch overal?
Iets engers is het aantal dagen tussen Pim en Theo...
26(mei)+30(juni)+31(juli)+31(augustus)+30(september)+31(oktober)+2(november) + 365 + 365 =
911 dagen...
-
- Contacteer:
Ik zeg ook niet dat ik geen respect heb voor de man..weer alleen niet of t slim is van die man om dat nu zo hard te roepen....Riël schreef:Deze doelt ook niet op de mensen die zich wel weten te passen in de samenleving. Respect voor de man!PaulRSi schreef:Iemand toevallig net de reactie van die Geet Wilbers te zien? Die t maar steeds over de uitwassen van de islam heeft? tekent die man nu zijn eigen 'doodvonnis'? uitwassen heb je toch overal?
Iets engers is het aantal dagen tussen Pim en Theo...
26(mei)+30(juni)+31(juli)+31(augustus)+30(september)+31(oktober)+2(november) + 365 + 365 =
911 dagen...
En dat aantal dagen...misschien een leuk samenzweringstheorietje op loslaten?

Ja.. of het slim is is idd twijfelachtig. Maargoed, je mond houden is ook een uitweg... Afwachten maar.
Ja.. of het slim is is idd twijfelachtig. Maargoed, je mond houden is ook een uitweg... Afwachten maar.
-
- Contacteer:
Dat zeker ja, wat dat betreft idd zeer veel respect voor de man...Riël schreef:Ja.. of het slim is is idd twijfelachtig. Maargoed, je mond houden is ook een uitweg... Afwachten maar.
Dit buigen voor zulke groepen/ individuen door zich stil te houden doet de regering al jaren, met als gevolg dat een stel boomknuffelaars nu ons beleid bepalen. En kijk wat er gebeurt als je een eigen mening verkondigd.PaulRSi schreef: Ik zeg ook niet dat ik geen respect heb voor de man..weer alleen niet of t slim is van die man om dat nu zo hard te roepen....
-
- Über-Spammer
Hoe kom je erop.Riël schreef: Iets engers is het aantal dagen tussen Pim en Theo...
911 dagen...
911 : alarm nummer (amerika)
9-11: twintowers (mm/dd)
mmzzz..
-
- Contacteer:
Ik vind dat er een verschil is tussen regering, of een persoon. Als persoon maak je jezelf veel sneller een schietschijf volgens mij..marcel16v schreef:Dit buigen voor zulke groepen/ individuen door zich stil te houden doet de regering al jaren, met als gevolg dat een stel boomknuffelaars nu ons beleid bepalen. En kijk wat er gebeurt als je een eigen mening verkondigd.PaulRSi schreef: Ik zeg ook niet dat ik geen respect heb voor de man..weer alleen niet of t slim is van die man om dat nu zo hard te roepen....