3e versterker

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Bad Boy

Mijn headunit heeft 2 versterkers uitgangen maar die zijn bezet, hoe plaats ik toch nog een 3e versterker erin. Enig idee??? iemand,

Greetz :smoke:
Bram (vospower)

Heeft een van je versterkers geen uitgang voor je andere versterker? En ik weet niet of het goed is voor je geluidskwaliteit, maar je hebt ook kabels die gesplit zijn, dus van 2 tulpstekkers aan de ene kant naar 4 aan de andere kant...
Bad Boy

Dat weet ik nie, weet niet hoe het eruit ziet, maar dat laatste wat je zei, dat was ook mijn idee. Maar nog een vraag : ik wil dan boven mijn versterkers een plaat van plexiglas gebruiken (dubbele bodem), is het dan verstandig om er luchtgaten in te maken of nie.

:worship: Need for Speed Underground 2 doet hem :smoke:
Bram (vospower)

Ik zou eerst ff kijken of een van je 3 versterkers een extra uitgang heeft :) En wat je gaten in je bodem betreft, het hoeft niet, mits je versterkers niet al te warm worden, maar bij een beetje redelijke valt dat meestal wel mee.
Chris@R5

Ik weet niet wat voor versterkers je nu hebt, maar waarom niet een vervangen voor een met meerdere kanalen?
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Koeling voor je versterkers is net zo belangrijk als stroom!
Zorg dat je zo'n koelingsfannetje van de computer draaiende hebt.
Bij iedere graad die je versterker warmer wordt, zakt het vermogen.
Cleaned Style
Projecttopic
Stefan S.

RenaultclioII16v (Peter) schreef:Koeling voor je versterkers is net zo belangrijk als stroom!
Zorg dat je zo'n koelingsfannetje van de computer draaiende hebt.
Bij iedere graad die je versterker warmer wordt, zakt het vermogen.
Koeling is voor sommige type en merken versterkers van essentieel belang, maar dat wil niet zeggen dat je vermogen zakt als het warmer wordt! Dan zou iedereen in de zomer niet hard kunnnen spelen :D . Indien de versterker oververhit wordt, springt deze in protection.
Plaats reactie