ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb een Peco 76 mm onder m'n Baccara en die vind ik een erg mooi geluid hebben. Lekker zwaar en behoorlijk lawaaiig. Iig beter dan zo'n duitse pijp.Joost (DoubleYou) schreef:Oja Peco van jef was ook mooi, maar da's clio, elke motor klinkt weer anders dus dat zal onder een GTT weer andere effecten hebben, of niet?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ik vind zoiets altijd zo ongeloofelijk duur...?slash schreef:ik heb deze van k-tec, maakt een lekker geluidje, niet te hard maar wel lekkerrrr
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=7
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb nog een 2.5 inch liggen side pipe zonder dempers ( zelfde als ROY ) gemaakt door een maat van mij .
En geloof me die hoor je wel , stilletjes de straat binnen rijden is er niet meer bij , sorry buren
En geloof me die hoor je wel , stilletjes de straat binnen rijden is er niet meer bij , sorry buren

-
Ik had eerst een devil einddemper en een middendemper, nou dat klinkt als een suzuki alto ofzo. Middendemper is er tussenuit en ben benieuwd wat het nu gaat worden. moet nog ff de downpipe lassen
En op de GTE zat een Laser, echt top geluid, kon bijna niet beter.

En op de GTE zat een Laser, echt top geluid, kon bijna niet beter.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die klonk erg gaaf jaJob-turbo schreef:Die van mij vond ik altijd wel lekker klinken![]()
Freddy Cane vonf het net een stoomboot![]()
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/jt3.jpg[/img]

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Vindt de prijs ook meevallen. Ga idd maar eens ergens anders kijken voor een compleet syteem van RVS. Ben je wel wat meer kwijt denk ik 

zeker familie van maik?
Immer wieder die verdammte Holländer
nee. Djam-X - Keep it that way 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik las weer wat dingen over verlagen van torsie, en ik moet daar toch weer een vraag over stellen.
Er stond in een topic dat je maar één torsieas er uit hoeft te halen, en dat je dan zo de andere er uit kan tikken. Dat heb ik ook met mijn express geprobeerd toen, dit lukte niet en heb de as toen maar op de normale manier er uit gehaald (met een tool). Toen ik beter keek bleek er een wit plastic dingetje tussen de twee assen te zitten.
Het probleem dat ik sinds de verlaging heb is dat bij optrekken het kraakt daar achter. Door de klankkast klinkt het onwijs erg, buitenstaanders horen het echter niet duidelijk. De garage heeft me verteld dat het een aslager zou kunnen zijn.
1) Waar zit die aslager en 2) wat zit er tussen de 2 torsieassen?
Er stond in een topic dat je maar één torsieas er uit hoeft te halen, en dat je dan zo de andere er uit kan tikken. Dat heb ik ook met mijn express geprobeerd toen, dit lukte niet en heb de as toen maar op de normale manier er uit gehaald (met een tool). Toen ik beter keek bleek er een wit plastic dingetje tussen de twee assen te zitten.
Het probleem dat ik sinds de verlaging heb is dat bij optrekken het kraakt daar achter. Door de klankkast klinkt het onwijs erg, buitenstaanders horen het echter niet duidelijk. De garage heeft me verteld dat het een aslager zou kunnen zijn.
Hoi,
Heb zelf al wat jaartjes geleden stalen zijskirts gelast op de renault 5gt, geen last van roest meer gekregen eigenlijk. Nu heb ik de kant bij het achterwiel opengelaten voor de apk, zodat ze nog de orginele dorpels nog kunnen bekijken. Belangrijkste voordeel ervan is dat de wagen stijver is dan ooit.
Gebruik 2 mm zincor plaat(verzinkt). Wanneer je alles goed voorwerkt en last(bodemplaat) verwacht ik verder eigenlijk geen problemen.
Bij intresse in stalen skirts of iets, kan je altijd effe mailen.
Groeten remcool
Heb zelf al wat jaartjes geleden stalen zijskirts gelast op de renault 5gt, geen last van roest meer gekregen eigenlijk. Nu heb ik de kant bij het achterwiel opengelaten voor de apk, zodat ze nog de orginele dorpels nog kunnen bekijken. Belangrijkste voordeel ervan is dat de wagen stijver is dan ooit.
Gebruik 2 mm zincor plaat(verzinkt). Wanneer je alles goed voorwerkt en last(bodemplaat) verwacht ik verder eigenlijk geen problemen.
Bij intresse in stalen skirts of iets, kan je altijd effe mailen.
Groeten remcool
Remcool, is dit dan jouw 5je?
[img]http://www.renault-tuning.com/meetings/64_vl25.JPG[/img]
Die heeft namelijk ook gelaste skirts.
[img]http://www.renault-tuning.com/meetings/64_vl25.JPG[/img]
Die heeft namelijk ook gelaste skirts.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Toch blijft het erg mooi zo'n nieuwe klokkenwinkel voor de GTT...., zeker in het donker....mooi rood....
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/dash.JPG[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/dash.JPG[/img]

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
heb um net bekeken. Echt een filmpje om aan te raden, ben je weer een uurtje zoet mee. 5 Turbo's en GTT's lekker aan't crossen.Riël schreef:ed2k://|file|Rallye%20I.Love.Renault.5.Turbo.(Vhs-Rip).Rickilo.Xvid.avi|594748924|5E6D603963C961C2AE33B1A2A72AD5B5|/
-
antwoord vraag 2: enkel een soort van dun schijfje, verdere functie onbekend,misschien zodat je de torsiestaven beter kunt positioneren. Je kunt hem er gewoon door slaan als je de torsiestaaf eruit tikt. Hij heeft iig geen verband met het geluid.Joost (DoubleYou) schreef:Ik las weer wat dingen over verlagen van torsie, en ik moet daar toch weer een vraag over stellen.
hoi cris,
nee dit is niet mijn r5gt, stond wel verbaast eigenlijk dat ie ook skirts gelast had, ben dus niet de enigste meer.
nee dit is niet mijn r5gt, stond wel verbaast eigenlijk dat ie ook skirts gelast had, ben dus niet de enigste meer.
-
- Über-Spammer
Oepsie: volgens mij ging er iets mis.
De site was ff MEGA traag
De site was ff MEGA traag

Laatst gewijzigd door Maik (WOOFER) op ma 1 nov 2004 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
erg leuk setje zo.. mooie bumper en uitlaatJob-turbo schreef:Die van mij vond ik altijd wel lekker klinken![]()
Freddy Cane vond het net een stoomboot![]()
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/jt3.jpg[/img]

Die van mij valt reuze mee, de R19 16v van een vriend van mij gaat veel zwaarder.
En pakt de koppeling hem over het hele stuk dat je hem indrukt of een bepaald gedeelte alleen?
Bij mij is het hele stuk zwaar om in te drukken alleen pas als je de koppeling voor 3/4 hebt ingedrukt gaat die werken dus alleen het laatste stukje "ontkoppeld" die.
Ps. mijne is echt zwaar dus zeg maar een stukje power fitness voor je been
Bij mij is het hele stuk zwaar om in te drukken alleen pas als je de koppeling voor 3/4 hebt ingedrukt gaat die werken dus alleen het laatste stukje "ontkoppeld" die.
Ps. mijne is echt zwaar dus zeg maar een stukje power fitness voor je been

Kent iemand deze 5 toevallig? is deze prijs niet erg hoog?
Vind m wel erg strak
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 98.htm?n=1
Zou er bijna me 16v voor willen verkopen , maar die prijs vink wel erg hoog
Vind m wel erg strak

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... 98.htm?n=1
Zou er bijna me 16v voor willen verkopen , maar die prijs vink wel erg hoog
160pk ???? wah heeft ie er aan gedaan dan, vin dat zelf altijd beetje ongeloofwaardig als er geen uitdraai van een vermogensmeting bij zit.
zijn meestal van die figuren die denken dat ze met een k en n filter en sebring 20 pk bijkrijgen
zijn meestal van die figuren die denken dat ze met een k en n filter en sebring 20 pk bijkrijgen
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Staat die op internet?Johan schreef:heb um net bekeken. Echt een filmpje om aan te raden, ben je weer een uurtje zoet mee. 5 Turbo's en GTT's lekker aan't crossen.Riël schreef:ed2k://|file|Rallye%20I.Love.Renault.5.Turbo.(Vhs-Rip).Rickilo.Xvid.avi|594748924|5E6D603963C961C2AE33B1A2A72AD5B5|/
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.