Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
ik nie kom, ik moe werk.
@Marco
Kunnen we anders morgenavond wat regelen met die velgen alvast. Of als het past alles?
Kom morgen namelijk zowiezo langs. Misschien met de GTT..
Kunnen we anders morgenavond wat regelen met die velgen alvast. Of als het past alles?
Kom morgen namelijk zowiezo langs. Misschien met de GTT..
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
hahaha, die zuigerdumpvalve wilde Merijn V graag hebben hier op het forum, maar weg is weg helaas...voske schreef:ja maar die neem ik morgen meej voor patrick die had ik aan hem belooft
maar de volgende keer laat ik jouw ook niks weten als ik eentje gekocht hebt
tot vanaaf!
Heb binnenkort nog een Baileys DUmpvalve te koop. Ook een zuiger exemplaar met aansluitset 

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Nou ik heb even vraag hoe moet de k.. dash er uit ik heb echt alles los hij beweegt allen kanten op meer hij komt er dus niet uit
. Ook zit ik met het stuur, schroef los maar er is geen beweging in te krijgen. dus graag tips!!!! wie helpt mij op de goede weg
bedankt alex

bedankt alex
Dashboard los zonder stuur eraf kan niet. Stuur of met een poulie trekker, en anders de rammel methode. Sla achter elkaar met je palmen aan de achterkant van het stuur. Dus links, rechts, links rechts. Zo onstaat er een trilling in het stuur waar die gegarandeerd van los komt.
En het dashboard. Let op de schroeven(ook 1 in het opberg vakje onder het vloertje ervan.
De 2 klemmetjes links en rechts onderaan.
En volgens mij moet je ook de roosters eruit halen voor de raam ontwaseming.
Volgens mij kom je zo al een heel eind.
Heb toevallig vandaag het dashboard gerepareerd van de 5. Dit was beetje verkeerd uitgebouwd geweest. Alleen het middelste gedeelte was eruit gehaald. Hmmmm, waarom zit het zo los
En het dashboard. Let op de schroeven(ook 1 in het opberg vakje onder het vloertje ervan.
De 2 klemmetjes links en rechts onderaan.
En volgens mij moet je ook de roosters eruit halen voor de raam ontwaseming.
Volgens mij kom je zo al een heel eind.
Heb toevallig vandaag het dashboard gerepareerd van de 5. Dit was beetje verkeerd uitgebouwd geweest. Alleen het middelste gedeelte was eruit gehaald. Hmmmm, waarom zit het zo los

Jawel,patrick 21TURBO schreef:en jongens,hoe zit het met posten hier,de topic stond zowat onderaan!!??
is er niemand die wat leuke tekst kwijt wilt,die nu al kan laten weten of hij/zij donderdag aanwezig wil en kan zijn.
ik ben ook weer van de partij omdat mijn auto weer klaar is dus komt allen,hoe meer zielen hoe meer rommel daar hahaha
groeten pat
heb wel wat te melden!
Mijn nieuwe projectje (hahahhah had je gewilt ja )
[img]http://www.genio-automotive.nl/fotos/ClioV8B.jpg[/img]
Dit is ook leuk

http://www.revs.tv/index.cfm?method=con ... =81&cat=F1
Dan staat iets naar onder gescrold het filmpje van de Espace F1
Greetz
-
Cool205 Turbo schreef:Mijn nieuwe projectje (hahahhah had je gewilt ja )
[img]http://www.genio-automotive.nl/fotos/ClioV8B.jpg[/img]

Trouwens Stefan, jij had me toch toen tijdens de tnm een CDtje laten horen met zo'n beetje trancy muziek met een zingende vrouw

Groet Rémi
Die clio weet ik niet veel van. Gaat idd wel om een V8. En de clio is een RN. Zal wel ff kijken of ik meer info kan krijgen. Hij schijnt inmiddels af te zijn en te rijden.Rémi clio ph3 schreef:
Cool, dit is toch een v8 of niet?? Uit welke auto? Hij heeft wel nog enige vorm van spatbord verbreding nodig achteren
![]()
Trouwens Stefan, jij had me toch toen tijdens de tnm een CDtje laten horen met zo'n beetje trancy muziek met een zingende vrouw, kun je me daar geen copietje van maken
![]()
Groet Rémi
Dat CDtje bedoel je Zilver?
Zie je pm
Had je trouwens nog gespot op de WoonBoulevard te Heerlen. Ik reed op de A76.
Greetz
Stefan
Heb weer wat op ebay kunnen aanschaffen.
Rob, schau mal an
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 7929383116
Rob, schau mal an

-
Niet verkeerd, die velgen 

-
Niet echt geweldig vind ik ze 

Ich sehe ja. RSL sind ja richtig geile felgen.Riël schreef:Heb weer wat op ebay kunnen aanschaffen.
Rob, schau mal an
Toch de juiste maat he 13"

Ik denk niet dat ze passen ivm remklauw 

Goed plan, ik ben ervoor met 't vrouwtje!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
jow ik ben er weer bij dan 

-
waarom weer de Griek?
ik ga wel weer mee,name the place and the time
.We kunnen ook inplaats van dat grieken naar zo een bbq tent gaan waar je je eigen eten kunt klaar maken aan je eigen grille.Jullie weten wel wat ik bedoel
.Mij is het om het even ,ik ga lekkel uit eten met jullie dudes
greetz marc

greetz marc
Rob schreef:De Animo lijst voor het jaarlijkse "TNM-met-kerst-of-iets-rond-die-tijd-uit-eten-en-dan-niet-bij-de-Mac-maar-naar-de-andere-tent-die-we-nog-moeten-kiezen-zoals-bij-de-Griek"?
Zo beter Pat?![]()
- Rob en Fem
- Riel en het vrouwtje
- Wilco
- Marco
-
De Animo lijst voor het jaarlijkse "TNM-met-kerst-of-iets-rond-die-tijd-uit-eten-en-dan-niet-bij-de-Mac-maar-naar-de-andere-tent-die-we-nog-moeten-kiezen-zoals-bij-de-Griek"?
Zo beter Pat?
- Rob en Fem
- Riel en het vrouwtje
- Wilco
- Marco
- Bram
Tent komt wel, maakt me niet zoveel uit, in maasmechelen zit een hele leuke grill tent!
Zo beter Pat?

- Rob en Fem
- Riel en het vrouwtje
- Wilco
- Marco
- Bram
Tent komt wel, maakt me niet zoveel uit, in maasmechelen zit een hele leuke grill tent!
omdat ik dat lekker vindtPatrick L. schreef:waarom weer de Griek?

heb je een ander idee dan zeg dat gewoon,alles is leuk als het maar lekker is

count me in,ik weet niet hoe ik me erbij krijg,ik was er toevallig vandaag aan aan het denken,gek is dat hè

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
De Animo lijst voor het jaarlijkse "TNM-met-kerst-of-iets-rond-die-tijd-uit-eten-en-dan-niet-bij-de-Mac-maar-naar-de-andere-tent-die-we-nog-moeten-kiezen-zoals-bij-de-Griek"?
- Rob en Fem
- Riel en het vrouwtje
- Wilco
- Marco
- Bram
- Patrick 21
misschien:
- Danny
- Rob en Fem
- Riel en het vrouwtje
- Wilco
- Marco
- Bram
- Patrick 21
misschien:
- Danny
Hey Rob kan jij gedachten lezen. Ik was gisteren aant werk en toen schoot me dat idee ook te binnen. Vorig jaar was het toch een beetje te laat geplant en kon niet iedereen.
- Rob en Fem
- Riel en het vrouwtje
- Wilco
- Marco
- Bram
- Patrick 21
- Rob en Chantal
misschien:
- Danny
- Rob en Fem
- Riel en het vrouwtje
- Wilco
- Marco
- Bram
- Patrick 21
- Rob en Chantal
misschien:
- Danny
MB Carperformance naar Motorshow Essen!!!
Ongeveer 1,5 uur rijden (144km). Prijs p.p 16,-. Parkeren 7,-. Meer info op http://www.motorshow-essen.de
Wie wil daar allemaal heen en wie heeft er een voorkeur datum:
- Rob
Ongeveer 1,5 uur rijden (144km). Prijs p.p 16,-. Parkeren 7,-. Meer info op http://www.motorshow-essen.de
Wie wil daar allemaal heen en wie heeft er een voorkeur datum:
- Rob
Ik wil wel mee! Welke dag prikken we?
-
Essen, daar wil ik ook wel naar toe, op een zaterdag is ook wel te doen, op tijd wegrijden,parkeren op zo`n grote parkeerplaats en dan kun je gratis met een pendelbus naar de messe.
mbt uiteten rond de kerst, wat dachten jullie van wokken, ligt er hier eentje in Meerssen, Geulhof heetb dat geloof ik, onbeperkt wokken voor een bepaalde prijs.
mbt uiteten rond de kerst, wat dachten jullie van wokken, ligt er hier eentje in Meerssen, Geulhof heetb dat geloof ik, onbeperkt wokken voor een bepaalde prijs.
-
Essen wil ik ook heen! Misschien een idee voor op de donderdag? en daarna lekker wokken