Vandaag even bezig geweest met de Coupé van mijn vader (Ph1, 1.6e). Na een tijdje stil gestaan te hebben wil ie niet meer van de startblokkering af. CV werkt niet meer (daar zit de startblokkering aan vast, er zit geen transponder in de sleutel) en de interieurverlichting gaat niet aan bij het openen van de deur. Op het dashboard knippert het lampje voor de electrische storing en de rode indicator voor de startblokkering brandt NIET.
Ik heb alle zekeringen gecontroleerd en die waren in orde. Ook de zekeringen onder de motorkap zijn heel. Verder heb ik de minpool 10 minuten ontkoppeld om de computer te resetten, maar zonder resultaat.
Iemand?
[Mégane Coupe] Startblokkering (Update)
Laatst gewijzigd door laguna2 op do 4 nov 2004 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Die blokkering word alleen opgeheven door met de afstandsbediening de CV in en uit te schakelen. Tis echt een onhandig systeem, want je bent erg afhankelijk van de afstandsbediening.
Is de afstandsbediening zelf wel nog in orde? Rij er anders eens mee langs de dealer, die hebben er mischien een truckje voor, dit komt vast vaker voor.
Succes
Is de afstandsbediening zelf wel nog in orde? Rij er anders eens mee langs de dealer, die hebben er mischien een truckje voor, dit komt vast vaker voor.
Succes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sleutel kan ook kapot zijn, want daar zit de chip in van de startblokkering en werkt niet via de CV. Ik heb dit ook gehad met mijn Clio,
Wou wel van de CV af, maar niet starten.
Wou wel van de CV af, maar niet starten.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Even een kleine update: Auto staat inmiddels al een week bij de reno en Zoetermeer en ze hebben er al 3!!!! uur naar gekeken.
En natuurlijk niets kunnen vinden.
Update 9-11:
Vanmiddag de auto opgehaald: defect in de zekeringkast en (daardoor) kapotte accu.

Update 9-11:
Vanmiddag de auto opgehaald: defect in de zekeringkast en (daardoor) kapotte accu.