Het was even zoeken maar toch gevonden (had verwacht dat je topic bij het projecten-forum zou staan).
Het wordt inderdaad wel erg mooi!
Goed bezig

En ik zie hem wel weer verschijnen op school

Gr, Frits.
als je het zelfde wil hebben als dat wat peter of dat wat ik heb, ben je niet een paar tientjes ( met een paar bedoel ik 2 of 3 tientjes) kwijtFerry schreef:was van plan om het een keer van peter na te maken maar ik snap er geen zak van hoe dat moetals peter nou eens zo'n ding voor mij namaakt voor een paar tientjes
![]()
Dan zou ik de sparco filter voor een paar tientjes (3 a 4Marco V schreef:als je het zelfde wil hebben als dat wat peter of dat wat ik heb, ben je niet een paar tientjes ( met een paar bedoel ik 2 of 3 tientjes) kwijtFerry schreef:was van plan om het een keer van peter na te maken maar ik snap er geen zak van hoe dat moetals peter nou eens zo'n ding voor mij namaakt voor een paar tientjes
![]()
.
2 van die buizen ben je al 80 eurie kwijt d8 ik is van autostyle.
maar het is niet zo moeilijk hoor
Ik neem maar eens aan dat de originele luchtfilter eruit is gehaaldFerry schreef:Nee mijn luchtfilter is van sparco, hij maakt geen reet geluid omdat er alleen een filter opzit en geen aanzuigbuis of hoe dat ook mag heten
Hier heb je alvast een "close up"Ferry schreef:Nee mijn luchtfilter is van sparco, hij maakt geen reet geluid omdat er alleen een filter opzit en geen aanzuigbuis of hoe dat ook mag heten, was van plan om het een keer van peter na te maken maar ik snap er geen zak van hoe dat moetals peter nou eens zo'n ding voor mij namaakt voor een paar tientjes
![]()