Kan iemand mij vertellen hoe dit precies zit en wat het doorgaans ongeveer kost?
Zoals ik het heb begrepen kan je bij de Renault je blok inruilen op een (zo goed als) nieuw 5gt-turbo blok?
grtz Jiggy
Ruilblok 5 GT-Turbo?
Omdat dit forum ZO groot is, dat vrijwel al het denkbare ongetwijfeld al een keer gevraagd is. Dat zou dus betekenen dat niemand meer een nieuw topic mag openen en op oude topics door moet gaan?Steven schreef:Waarom pak je dan niet een oud topic om mee verder te gaan? Als iedereen voor alles maar een nieuw topic opent zien we straks door de bomen het bos niet meer.

Dat lijkt me ok niet helemaal de bedoeling
grtz Jiggy
gettin' jiggy with it
niet me neeffie treiteren hè zure

niet me neeffie treiteren hè zure

Immer wieder die verdammte Holländer
nou zo ver ben ik nog niet, ik ga deze maand een gt-t aanschaffen (al 1 op het oog) ivm met een nieuw project.Roy schreef:Stevie is nou eenmaal een zuur mannetje![]()
Wat mankeert er aan je oude motor? Kan je die niet laten reviseren?
Daarbij wil ik gewoon dat ding in 1e instantie in zo optimaal mogelijke staat brengen, dus een zo goed als nieuwe motor is stap 1 (naast carosserie). Vandaar de vraag
grtz Jiggy
Jawel, mij wel, en ik weet ook niet wat je dan wil weten, aangezien ik zeker weet dat alles bespoken is.JiggyMF schreef:Omdat dit forum ZO groot is, dat vrijwel al het denkbare ongetwijfeld al een keer gevraagd is. Dat zou dus betekenen dat niemand meer een nieuw topic mag openen en op oude topics door moet gaan?Steven schreef:Waarom pak je dan niet een oud topic om mee verder te gaan? Als iedereen voor alles maar een nieuw topic opent zien we straks door de bomen het bos niet meer.![]()
Dat lijkt me ok niet helemaal de bedoeling
grtz Jiggy
Daarom, sluit ik deze. Niets persoonlijks, maar neem even een oude