Maar ben bang voor de lak, zal morgen wel resultaat zien.
Aankomend weekend maar es met was gaan werken en kijken of het daar wat beter van wordt.
NetjesMonica schreef:Ondertussen is de linkerdeur ook plakvrij.
Maar ben bang voor de lak, zal morgen wel resultaat zien.
Aankomend weekend maar es met was gaan werken en kijken of het daar wat beter van wordt.
Vooruit dan maar, een paar foto'sRalf schreef:JAWEL!!!Jacco Twingi schreef: Foto's hoeven niet he?![]()
![]()
Tis een bumpert van een nieuwe type Twingo, oftewel dezelfde bumper als jij hebt, alleen custom-madeRalf schreef:mooi werk, wat voor bumpert is het?
Jacco Twingi schreef:Thanx, just wait till you see the frontChris schreef:Nice work Jacco.
Ik heb geen idee waar een eventueel filter zich moet bevinden(dat boeit ja toch ook niet). Mijn vriendin heeft ook zo'n fabrieksradio van Blaupunkt en aan het gele eindstekkertje (naar de radio) zit een palletje die je kunt verwijderen zodat je de draden uit het eindsetkkertje kunt demonteren. Als je de draden gedemonteerd hebt, trek je gewoon 2,5 mm2 naar je tweeter en woofer van je composet. De originele bekabeling van Renault is toch te dunTwingoPurpleMonster schreef:Nou ff update ik ben met Sandy bezig geweest met de composet maar we hebben het niet gewaagt..
ik heb zon "geintergreerde" radio van Renault.. en daar zit al een "composet" op aangesloten van Renault zelf.. Dus moeten er ergens filters zitten...
maar waar? in de radio zelf? ergens in dashboard..
Iemand ervaring met die radio en daar nieuwe boxen op aansluiten??
Hoor het graag mzzls Stef
Tis wat werk ja, maar dan heb je het ook voor elkaarTwingoPurpleMonster schreef:trek je gewoon ff nieuwe bekabeling?? Helemaal door mn dash heen? weet je wat een werk da is?
Ik las toevallig bij media markt in rotterdam die bouwen voor E 49,- een composet in.. Miss dak dat anders wel doe..
Anders nog mensen die hun hulp willen aanbieden bij het inbouwen?
Stefan jij hebt er nogal wat verstand van![]()
Zonde, heb je goede DLS boxen en laat je deze door die prutsers inbouwen. Ook gevraagd hoe ze het gaan inbouwen? Waar ze het filter monteren enzo?TwingoPurpleMonster schreef:nou ik heb even met media markt aan het belle geweest en die willen voor 49 euro mijn compo inbouwen
dus dat ga ik maar doen denk ik
Lol, het filter in de radio zelf, hoe bedenken ze het hahahaTwingoPurpleMonster schreef:Nou ben bij de Renault Dealer geweest en de filter zit in de radio zelf en als het dubbel gefiltert word (dus met filter van de radio en de scheidingsfilter) maakt het niet uit dus ga van ut weekend lkkr zelf knutselen
Rozeboom AutomaterialenMonica schreef:@ Royalty:
Hoe heet dat ding voor automaterialen naast de Mac in D'chem ook alweer???
Groetjes Monica