Sandtler maak ook goed spul


http://stores.ebay.com/Kuruma-Motoring_ ... ayZ1QQtZkmMerijn schreef:Als je geld teveel hebt zou ik voor Autometer gaan.
Effe als indicatie:
[img]http://www.bccp.nl/shop1/media/4441m.jpg[/img]
159,--
Hier heb ik mijn sensor ook zitten.Let er wel op dat je sensor diep genoeg zit. Want in mijn geval raakt mijn sensor geen olie aan omdat de adapterplug (die je nog apart moet kopen) helaas te groot is. Ik moet dit nog verhelpen.Roy schreef:De olietemp. kan je het beste meten in de aansluting onder je dynamo. Werkt ook met autostyle meters![]()
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _0510@.JPG[/img]
hehe-Ray- schreef:equus meet daar prima, je moet alleen de juiste sensor hebben.
Niet waar.. Ik weet uit eigen ervaring als die niet goed is afgesteld dat je auto echt anders rijd. Na dat ik mijn motor had vervangen en er een carburateur op had gezet reed hij weer goed. Lekker snel naar de 140 en toen was de koek op. met moeite 160/170 maar stationair liep hij ook tegen de 1500 aan dus ff met de co schroe terug gedraaid naar 1000 (lager wil hij nu ook niet?) en nu blaas ik hem zo naar de 180 toe en gaat langzaam verder.. Dus hij doet meer als je verwacht..Steven schreef:de CO-schroef heeft alleen te maken met stationaire toerentallen, verder niet hoor. Dus hij wordt er niet zuiniger van.
De Co-schroef heeft invloed op je Co de eerste 1 a 2500 rpms. Dan wordt je airflow zo groot dat hij er niet echt invloed meer op heeft maar hij doet gewoon nog steets mee.Abel schreef:Niet waar.. Ik weet uit eigen ervaring als die niet goed is afgesteld dat je auto echt anders rijd. Na dat ik mijn motor had vervangen en er een carburateur op had gezet reed hij weer goed. Lekker snel naar de 140 en toen was de koek op. met moeite 160/170 maar stationair liep hij ook tegen de 1500 aan dus ff met de co schroe terug gedraaid naar 1000 (lager wil hij nu ook niet?) en nu blaas ik hem zo naar de 180 toe en gaat langzaam verder.. Dus hij doet meer als je verwacht..Steven schreef:de CO-schroef heeft alleen te maken met stationaire toerentallen, verder niet hoor. Dus hij wordt er niet zuiniger van.
gitaren jengelen, schroefjes niet.Steven schreef:Nou ik heb er ook wel es aan gejengeld en ik had geen verschil, wat jij omschrijft lijkt me ook iets anders dan de CO-schroef.
door kleppen te stellen wordt hij niks sneller hoorpaz-maniac schreef:dat heb ik ook een beetje denk ik, hij loopt wel gewoon goed, alleen lijkt het of ie et boven de 130 moeilijk krijgt. ik had ook et idee dat men vorige gtt sneller was, maja binnne kort nog es kleppen stellen en nog wat puntjes na lopen en dan zullen we wel zien of ie beter/harder gaat lopen