ACT: Clio Williams Deel 1
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Kolere! [img]http://smile.smilies.nl/420.gif[/img]
Nou ik kan toch wel gerust stellen dat ik geen rare testpiloot ben. Ik ben al een keer eerder in een willie wezen rijden, maar elke willie rijdt anders en van die willie waren de remmen niet in orde enzo.... beetje baggerkar. Maar dat betekent niet dat ik erin ga trappen, ik heb respect voor anderen hun bezittingen en ben niet een boerenlul die alles sloopt.
Ik hoop dat het testpiloot verhaal wat mij betreft zo de wereld uit is
Ik hoop dat het testpiloot verhaal wat mij betreft zo de wereld uit is

-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Ik kan me voorstellen dat Florus alleen mensen in zijn wagen wil laten rijden die de intentie hebben om de wagen te kopen. Het zou me niks verbazen dat er mensen zijn die weleens in een Williams willen rijden, gewoon voor de lol, en zich dan voordoen als potentiële kopers. Nu val jij gelukkig niet onder die categorie, maar je hebt hier wel de indruk gewekt dat je nogal krap bij kas zit. Als dat niet zo is en je hebt serieuze interesse in zijn wagen, dan moet je dat Florus duidelijk maken natuurlijk. Maar goed, dat moeten jullie zelf maar verder uitzoeken.


ik kan je verzekeren dat dit gewoon een eerlijke jongen is die zeker geen proefritjes wilt maken om een auto af te raggen.. maar inderdaad, op het moment heeft ie nog niet de financiele middelen om een dure willie aan te schaffen. dus eerst die pug kwijt. schiet alleen niet opBasic schreef:Nou ik kan toch wel gerust stellen dat ik geen rare testpiloot ben. Ik ben al een keer eerder in een willie wezen rijden, maar elke willie rijdt anders en van die willie waren de remmen niet in orde enzo.... beetje baggerkar. Maar dat betekent niet dat ik erin ga trappen, ik heb respect voor anderen hun bezittingen en ben niet een boerenlul die alles sloopt.
Ik hoop dat het testpiloot verhaal wat mij betreft zo de wereld uit is

car: '93 bmw 325 i cabrio
Laat ik ook het verhaal de wereld uit helpen dat ik niet de financiele middelen hebLotuzClioWilliams schreef:Ik kan me voorstellen dat Florus alleen mensen in zijn wagen wil laten rijden die de intentie hebben om de wagen te kopen. Het zou me niks verbazen dat er mensen zijn die weleens in een Williams willen rijden, gewoon voor de lol, en zich dan voordoen als potentiële kopers. Nu val jij gelukkig niet onder die categorie, maar je hebt hier wel de indruk gewekt dat je nogal krap bij kas zit. Als dat niet zo is en je hebt serieuze interesse in zijn wagen, dan moet je dat Florus duidelijk maken natuurlijk. Maar goed, dat moeten jullie zelf maar verder uitzoeken.

Ik heb het wel maar het is moeilijk een auto te kopen zonder garantie.....
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Dat begrijp ik wel, maar als je kijkt naar wat er aan de wagen van Florus vervangen is, dan heb je eigenlijk al de meest gevreesde reparaties gehad.
- De kick van de turbo, that's it.Basic schreef:Waarom stappen zoveel mensen over van een Williams op een GT Turbo....
- En makkelijker op te fokken volgens sommige.
- Voor sommige leuker als hobby auto?
- Lagere vaste kosten?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Sla de Williams dan maar over en koop meteen een GT Turbo. 
Mwa, ik vind die 5jes ook best gave wagentjes. Echt een tijdloos model. En supersnel door het lage gewicht en het hoge vermogen dat uit zo'n turbo te halen is. En zelfs eentje in topconditie kost niet eens zoveel. Ik zou het ook best leuk vinden om een jaartje in een GTT rond te rijden.


Mwa, ik vind die 5jes ook best gave wagentjes. Echt een tijdloos model. En supersnel door het lage gewicht en het hoge vermogen dat uit zo'n turbo te halen is. En zelfs eentje in topconditie kost niet eens zoveel. Ik zou het ook best leuk vinden om een jaartje in een GTT rond te rijden.

Ik zou wel eens willen weten waar jij zoekt dan? Of zit je gewoon ruim in de slappe was?LotuzClioWilliams schreef: En zelfs eentje in topconditie kost niet eens zoveel.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Laat ik het zo zeggen. Als je de prijs van een goeie GTT gaat vergelijken met die van een Williams, dan valt het nog wel mee.Chris schreef:Ik zou wel eens willen weten waar jij zoekt dan? Of zit je gewoon ruim in de slappe was?LotuzClioWilliams schreef: En zelfs eentje in topconditie kost niet eens zoveel.
Verder kunnen ze technisch ook nogal pechvogels zijn, soms moet ineens vanalles vervangen worden waar sommige mensen nogal moedeloos van worden 
Dus vergeet niet dat er soms ook wel eens ene flinke keerzijde kan zitten aan die dingen

Dus vergeet niet dat er soms ook wel eens ene flinke keerzijde kan zitten aan die dingen

Hele wijze uitspraak jongenSteven schreef:Verder kunnen ze technisch ook nogal pechvogels zijn, soms moet ineens vanalles vervangen worden waar sommige mensen nogal moedeloos van worden
Dus vergeet niet dat er soms ook wel eens ene flinke keerzijde kan zitten aan die dingen

Don't walk the grass... smoke it
Is dat zo raar dan? Kijk eens naar het bwjr verschil!LotuzClioWilliams schreef:Laat ik het zo zeggen. Als je de prijs van een goeie GTT gaat vergelijken met die van een Williams, dan valt het nog wel mee.Chris schreef:Ik zou wel eens willen weten waar jij zoekt dan? Of zit je gewoon ruim in de slappe was?LotuzClioWilliams schreef: En zelfs eentje in topconditie kost niet eens zoveel.
Steven, kijk eens wat een ellende je kan hebben met een Willie of 16V, elke auto heeft wel wat, en ze worden allemaal ouder...
Budget is het verhaal.. Er zijn veel mensen die graag een dikke bak hebben maar net niet genoeg geld hebben voor onderhoud...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Jaja weetik, maar tis gewoon iets waar veel mensen zich in vergissen. Een sportieve auto slijt gewoon harder en kost nou eenmaal geld.Chris schreef:Steven, kijk eens wat een ellende je kan hebben met een Willie of 16V, elke auto heeft wel wat, en ze worden allemaal ouder...
Budget is het verhaal.. Er zijn veel mensen die graag een dikke bak hebben maar net niet genoeg geld hebben voor onderhoud...
Dan denken sommige dat het franse rommel is en kopen ze een japanse sportieve bak, maar goh dat blijkt ook opeens stuk te kunnen gaan... wat vreemd

Oke budget zal iets zijn van 5000. ( dit incl. pug xsi verkoop.) En dan vraag ik 3500 voor de pug.
Maar ik kan wel een beetje lenen...
En plan van aanpak?..
Een willie origineel laten.
Een gtt iets veranderen. En ervoor zorgen dat die goed blijft, dus op tijd dingen vervangen en roest aanpakken.
Maar ik kan wel een beetje lenen...
En plan van aanpak?..
Een willie origineel laten.
Een gtt iets veranderen. En ervoor zorgen dat die goed blijft, dus op tijd dingen vervangen en roest aanpakken.
Beantwoord ook eens de rest van mijn vragen.
Of moet ik hieruit concluderen dat het je dagelijkse auto gaat worden? Zoja, dan zou ik lekker die Peus houden.
En wat zou je aanpassen aan een 5?
Of moet ik hieruit concluderen dat het je dagelijkse auto gaat worden? Zoja, dan zou ik lekker die Peus houden.

En wat zou je aanpassen aan een 5?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ja ik zou er wel dagelijks in rijden. En in het weekend naar mn werk. Ongeveer dus een tank per week. Dat is zo'n 500 km ( ik rij best rustig )
Dus dat is redelijk veel om te rijden denk ik ?..
Een clio 16v is ook wel een optie.
En peugeot houden is geen optie
Het is gewoon niet mijn auto.. ik vind hem niet speciaal meer.
Dus dat is redelijk veel om te rijden denk ik ?..
Een clio 16v is ook wel een optie.
En peugeot houden is geen optie

Basic schreef:Oke budget zal iets zijn van 5000. ( dit incl. pug xsi verkoop.) En dan vraag ik 3500 voor de pug.
Maar ik kan wel een beetje lenen...
En plan van aanpak?..
Een willie origineel laten.
Een gtt iets veranderen. En ervoor zorgen dat die goed blijft, dus op tijd dingen vervangen en roest aanpakken.
Te straks zei je nog dat je de financieele middelen wel had,je wil toch niet zeggen dat je 2500 euro had willen gaan lenen om mijn williams te kopen

ik rij ook dagelijks in mn Williams, tis wel te doen.Basic schreef:Ja ik zou er wel dagelijks in rijden. En in het weekend naar mn werk. Ongeveer dus een tank per week. Dat is zo'n 500 km ( ik rij best rustig )
Dus dat is redelijk veel om te rijden denk ik ?..
Een clio 16v is ook wel een optie.
En peugeot houden is geen optieHet is gewoon niet mijn auto.. ik vind hem niet speciaal meer.
voor verzekering via werk en 3 schade vrije jaren ben ik 130 per kwartaal kwijt aan verzekering, wa + beperkt casco.
ik rij em altijd goed warm en blaas er ook niet vaak mee eigenlijk, naast mn beurten en distributiesnaar/koppeling geen andere grote mankementen gehad. denk dan ook dat die willie van florus zeker de moeite waard is.
maar ik vind het onderhoud best prijzig. je zegt 'in het weekend naar het werk', weet niet of je student bent of full time werkt, maar ik werk full-time en vind het nog best prijzig.
maar ik heb het wel voor over.
succes

-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Waarom zou je een Williams niet voor dagelijks gebruik kunnen hebben? [img]http://smile.smilies.nl/413.gif[/img]
en op zondag naar silverstone natuurlijkBasic schreef:Ja ik zou er wel dagelijks in rijden. En in het weekend naar mn werk. Ongeveer dus een tank per week. Dat is zo'n 500 km ( ik rij best rustig )
Dus dat is redelijk veel om te rijden denk ik ?..
Een clio 16v is ook wel een optie.
En peugeot houden is geen optieHet is gewoon niet mijn auto.. ik vind hem niet speciaal meer.

car: '93 bmw 325 i cabrio
Ik doe ook een 500-tal kilometers per week met mijn gtt hoorBasic schreef:Ja het is denk dat een gtt minder geschikt is voor dagelijks gebruik.
Niet dat ik het kan weten, ik heb er geen een natuurlijk. Maar dat lijkt me

That's the spiritBasic schreef:Ik verwachte al zo'n reactie
Kijk ik kap er mee. Schijt. Ik ga in een gtt rijden, en in een clio 16v en nog een keer een willie
en dan kijk ik wat ik neem. Welke het leukste is

Probeer ook dadelijk een 21 Turbo als je toch bezig bent
