Ik heb onlangs mijn PS2 aangesloten in mijn auto en het werkt perfect. PS2 aangesloten op een decodeerkastje van mijn Pioneer navigatie en die stuurt alles weer door naar mijn schermpie.
Alles werkt goed, echter zoals je weet moet je voor de PS2 een omvormer kopen. die heb ik 12v - 220v. Ook hier geen problemen mee, maar nu ben ik nou eenmaal niet iemand van de kabels en vind het niet echt mooi om elke keer die cigarette lighter erin moet steken voor die Playstation.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om dit rechtstreeks op een andere bron is aan te sluiten???
Ik begrijp dat de bron niet continu moet zijn dus alleen bij contactslot !!! Kan dit ??? geen brandgevaar etc.....??? Wil gewoon die stekker eraf halen en dan ergens rechtstreeks 12v vandaan halen
Alvast bedankt!!! Sinsue
Cigarette lighter naar accu? voor PS2
Ik heb ook een omvormer voor m'n ps2, maar bij mij is het uiteinde die in dat sigarettending wordt gestoken eraf geknipt en vervolgens aan een accudraadje ofzo vastgebonden.
Ik weet het niet precies want het is gedaan door een audiozaak.. Robclio16v, die ook hier op het forum zit, om precies te zijn.
Het is dus wel mogelijk.
Ik weet het niet precies want het is gedaan door een audiozaak.. Robclio16v, die ook hier op het forum zit, om precies te zijn.
Het is dus wel mogelijk.

-
- Contacteer:
je kan je ps2 ook laten ombouwen, zodat je ook 12v eraan kan hangen.
dan hoef je ook geen omvormer meer te kopen
dan hoef je ook geen omvormer meer te kopen
Je kunt natuurlijk ook nog een extra sigaretten aansteker kopen,en die ergens onder je dashbord wegbouwen.Wel op schakelde+ zetten natuurlijk.Dan hoef je nergens meer naar te kijken.Dit doe ik ook altijd zo bij klanten die een pda navigatie in de auto willen hebben.
ik heb een omvormer met een schakelaar direct op de accu aangesloten met een dikke zekering, werkt prima hoor. ken ik ook nog eens koffie zetten onderweg 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Simpelweg de stekker afknippen, en onder het dashboard bij de stuurkolom op de schakelplus een draad vastsolderen, 15 amp zekering met houder ertussen en voila
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD