Hmm dis voor het eerst sinds tijden dat een filmpie et niet doet, ooknie na downen van codec?Marcel B. schreef:http://www.roeder.goe.net/cgi-bin/fetch ... 082004.exe

^@&^@&^-pc

Hmm dis voor het eerst sinds tijden dat een filmpie et niet doet, ooknie na downen van codec?Marcel B. schreef:http://www.roeder.goe.net/cgi-bin/fetch ... 082004.exe
Is geen videocamera, maar een digitale fotocamera met een hele goede movie modeJoost (DoubleYou) schreef:Ik zag nog iemand met een videocamera lopen (marcel dus), wordt dat ook een eigen compilatie of kunnen die beelden allemaal in één film worden gezet?
Ik kwam bij de mac in Holten de illegale streetracers tegenjnjansen_r5gtturbo schreef:toch kon ik een bord wat langs de weg stond niet missen, er stond namelijk "ABC Tuners Race Days 3 11-12/09/04" hé dat is vandaag dacht ik,
misschien kunnen we ff langsgaan om te kijken.
Uiteraard, jullie natuurlijk heel erg bedankt! Als ik toen niet mee was had ik 't voor hier ook niet kunnen organiseren. Never change a winning formulaRoderik schreef:Vergeten jullie niet iemand te bedanken voor de grandioze rit + camping? Ollie en Riël mogen hierop reageren![]()
Goed te lezen dat jullie net zoveel fun hebben gehad als wij. Volgend jaar een herhaling? Ik zal dan proberen een nog spanendere rit neer te zetten al heb ik goed mijn best gedaan met de laatste 20 kilometers... toch?![]()
Heren, u zijt gegroet!
Zal wel weer zo stom zijn als een kontvis, maar hoe komen mijn foto's op t forum, als ik ze zelf nog niet eens van mijn cam heb afgehaald ??? Onee, zijn van Fabian btw (mijn nav), maar toch..Joost (DoubleYou) schreef:
5000 toeren en dan 170? Jeemig, aerodynamica is toch best belangrijk, 4000 toeren is in mijn geval 125 rijden... Ennuh, je hebt geen oliedruk he, is nie best geloof ik.
1 blok is 1 verpakking/doos denk ik...dan kan het wel kloppen tochR(ay)Si schreef:1 Aanmaakblok? Volgens mij heb jij er wel meer verbruikt Ollie![]()
goeie vraag...dat vroeg ik me dus ook al af! Had wel wat meer belgische vrienden verwacht..iwi schreef:Wat ik mij eigenlijk nog afvroeg... Waar waren de Belgische Renault fanatici???? Ik heb nu alleen maar Nederlandse Limburgers en Brabanders gezien (en gehoord)...
zijn toch ook belgische leden ?Merijn schreef:Ik denk omdat het een members-only ding was...
Nou, waar waren die dan???Riël schreef:Jawel. Maar niet veel, ik schat een stuk of 6.