[POLL] Met de RTC naar een discotheek?
-
- Contacteer:
De vraag en antwoorden in de poll maakt alles eigenlijk wel duidelijk
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
maar dan wel een hele disco af huren.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
ben al een paar keer mee geweest naar een kroeg,maar disco lijkt me ook wel wat.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Kan iemand van de mods dit topic verplaatsen naar het niet leden gedeelte? hoe meer RTC-zielen hoe meer vreugd he 

-
- Contacteer:
Chris schreef:Check.Hooliead schreef:Kan iemand van de mods dit topic verplaatsen naar het niet leden gedeelte? hoe meer RTC-zielen hoe meer vreugd he

Hey leuk! Lijkt me wel lache met jullie stappen!!!
-
- Contacteer:
nee we gaan niet naar highstreetJinka schreef:Hey leuk! Lijkt me wel lache met jullie stappen!!!

Echt niet ????
Joh !!!
Dan maar wat anders!!!!

Joh !!!
Dan maar wat anders!!!!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Waarom zitten jullie ongeveer alleen in het westen??
Als het redelijk centraal is wil ik best een keer mee. maar om vanuit arnhem naar uitgeest te knallen en 's'avonds weer terug zie ik niet echt zitten
Gr.Frits
Als het redelijk centraal is wil ik best een keer mee. maar om vanuit arnhem naar uitgeest te knallen en 's'avonds weer terug zie ik niet echt zitten

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
lijkt we wel wat ja
, wie zijn de BOB 

Ik niet maar ik wil heel misschien wel de BOBine zijn 

Wat nou, ik ben zo vaak vanaf Beverzeik naar de Matrixx in Nijmegen gecrosst.Frits schreef:Waarom zitten jullie ongeveer alleen in het westen??
Als het redelijk centraal is wil ik best een keer mee. maar om vanuit arnhem naar uitgeest te knallen en 's'avonds weer terug zie ik niet echt zitten![]()
Gr.Frits

De meeting mag van mij ook daar wezen, alleen dan wel met een XXlerator-event

ZakFoeke schreef:Of naar de bridge of zack(hoe je het ook maar mag schrijven)

Foeke schreef:En bedankt ZAK

ej daar kwam ik ook wel es jaartje geledenFoeke schreef:Of gewoon in leeuwarden![]()
![]()
Zijn bezig met het vat 69 (vroeger altijd dikke hardcore party's enzo) om te bouwen naar een nieuwe club. Club Noa![]()

Don't walk the grass... smoke it
-
- Car: 5 GTT phase 1; R14
Rodenburg in Beesd> nooit zo heel druk en goede muziekSteven schreef:Sja het mooiste is iets in omgeving Utrecht, ik weiger alleen in een opgekropte kroeg te gaan staan

Aura, Zak, Scala of The Bridge [img]http://people.zeelandnet.nl/jeme/gabber.gif[/img]
Als jullie hier naartoe gaan, weet ik nog wel een goed taksie bedrijfTurbo Tinus schreef:Rodenburg in Beesd> nooit zo heel druk en goede muziekSteven schreef:Sja het mooiste is iets in omgeving Utrecht, ik weiger alleen in een opgekropte kroeg te gaan staan
(Mits er goede fooi gegeven wordt natuurlijk

PS: In Culemborg zit toch een nieuwe tent?
Happy Days... Is dat nix?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T