ACT: Clio Williams Deel 1

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
Robert dB.

volgens mij is het geen bestaand lettertype (geen fonts).

Zelf tekenen dus :)
SMILLIAW

hey mensen,

de eigenaar van williams 0002 heeft hem verkocht voor 15000 pond :p

http://www.hothatch.net/forum/index.php ... 764fb8296f
Marcel B.

Zodan :)
Don't walk the grass... smoke it
LotuzClioWilliams

Da's een lekker bedrag! :)

Ik begrijp alleen niet de agressieve houding van de verkoper. Misschien dat iemand de reden hiervan weet?
Florus

LotuzClioWilliams schreef:Da's een lekker bedrag! :)

Ik begrijp alleen niet de agressieve houding van de verkoper. Misschien dat iemand de reden hiervan weet?
Misschien wel net als op elk forum,altijd wel iemand die commentaar moet leveren,
dus wie weet wat die "kelly" nog meer heeft gezegt in 't verleden.

Maar die prijs is niet verkeerd,'k wou dat ik het er ook voor kreeg :smoke: .
LotuzClioWilliams

Ik hoop voor je dat je er een mooi bedrag voor zult krijgen. Maar het is voor jou helaas geen fase 1 Williams met nummer 0003 of zo. :wink:
LotuzClioWilliams

Haha! Dat is idd mijn wagen. Joy (Mr. Beemer) is een collega van me en we delen dezelfde hobby: auto's! Niet verwacht dat hij er meteen een rijimpressie van zou maken. :lol:
frank_williams

MrBeemer schreef:Stuurinrichting vertoont wat speling (Clio-kwaaltje) wat spoorvorming minder fijn maakt.
had de mijne ook, heb ik laten fixen laatst. niet goedkoop, maar je weet niet wat je overkomt...bij wijze van spreken
:worship:
LotuzClioWilliams

Stuurkolom vervangen of laten vastlassen? Ik wil het na m'n vakantie ook laten doen, want ook al reageert m'n wagen nog wel op licht verdraaien van het stuur, toch voelt het in het midden een beetje vaag aan. Ben regelmatig aan het corrigeren. Mag wel wat directer aanvoelen. Zou trouwens de werking van de stuurbekrachtiging te doseren zijn? Zou van mij wel ietjes minder mogen namelijk.

Trouwens vandaag andere banden (195/50/15) laten monteren. Kon voor een leuke prijs aan zgan 2 Vredestein Sportrac 2's (voor) komen en 2 Pirelli P5000 Drago's (achter) met nog zo'n 6 mm profiel. Staat goed en voelt ook lekkerder aan dan de Michelin bandjes (185/55/15) die erop zaten. Die banden hadden dan wel genoeg profiel, maar ze waren al zo oud dat de grip aardig verminderd was. En dus ergerde ik me aan het bochtenwerk van de Williams, want ik was wel wat beters gewend met m'n Rallye op Uniroyal RainSport 1's. Maar nu ik er nieuwe banden op heb zitten en binnenkort m'n stuur ook directer zal aanvoelen, zal ik dik tevreden zijn. :)
Laatst gewijzigd door LotuzClioWilliams op za 28 aug 2004 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Thierry

SMILLIAW schreef:hey mensen,

de eigenaar van williams 0002 heeft hem verkocht voor 15000 pond :p

http://www.hothatch.net/forum/index.php ... 764fb8296f
Damn, er staat ook dat iemand de willi 0001 voor 60000 pond wilde kopen. Maar dat is wel erg sterk.
frank_williams

LotuzClioWilliams schreef:Stuurkolom vervangen of laten vastlassen?
ik heb 'm laten vervangen door een nieuwe stuurkolom. de garage (veban) waar 'ie in onderhoud is ws niet zo te spreken over vastlassen.
Tri$16v

Frank M schreef:
LotuzClioWilliams schreef:Stuurkolom vervangen of laten vastlassen?
ik heb 'm laten vervangen door een nieuwe stuurkolom. de garage (veban) waar 'ie in onderhoud is ws niet zo te spreken over vastlassen.
Klopt , dat zei ie ook bij mij , ook maar een nieuw stuurkolom aangeschaft, nu is ie weer helemaal (Y)
PatrickG

Ik ben van plan om een williams aan te schaffen en dat ga ik dan waarschijnlijk ook bij veban doen. Hoor erg positieve reacties over hem.

Hebben jullie ervaringen met veban?
SMILLIAW

hey,
ik kom al een tijdje bij Veban, heb alleen maar positieve ervaringen met ze, en ik zou mn williams niet ergens heen brengen voor onderhoud.
ik heb daar zelfs 2 x een williams als leenauto gehad :p ......
Florus

Veban rulezzz.. :wink: .

Maar mocht je er bij veban niet uit komen,.....
De mijne is ook te koop :wink: .
Marcel B.

2 goede keuzes

1) Een willi aanschaffen ;)
2) Bij veban :)
Roy
Moderator

Als je graag teveel betaald moet je echt naar veban gaan :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
Marcel B.

Roy schreef:Als je graag teveel betaald moet je echt naar veban gaan :wink:
Als je graag zeker wil zijn dat je iets goeds koopt bedoel je? en ja, daar betaal je voor...
Roy
Moderator

Er zijn meer bedrijven waar je een goede williams kan kopen.

Daar moet je ook voor betalen maar niet zoveel als bij veban..
5 GT Turbo '88 GT5
Tom
Moderator
Car: MB

SMILLIAW schreef:ik heb daar zelfs 2 x een williams als leenauto gehad :p ......

Dat staat mij dus absoluut niet aan.............
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tom schreef:
SMILLIAW schreef:ik heb daar zelfs 2 x een williams als leenauto gehad :p ......

Wel geinig natuurlijk, maar ik snap helemaal wat je bedoelt...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Florus

Tom schreef:

Kan best wel zijn,maar ik heb m'n auto bij de reno dealer gekocht waar hij meer als een jaar tekoop heeft gestaan en in die tijd diverse malen van vestiging is gewisseld. De reno dealer kennende zullen ze best wel op hun dooie akkertje van vestiging naar vest. zijn gereden + dat toen hij voor garantie terug was geweest bij mr. reno er ineens 20 km meer op de teller stond,inclusief een subwoofer die iedere hoek van de kofferbak had gezien :( .

Ik persoonlijk koop 1000 keer liever een auto bij veban dan bij de officiele reno dealer.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Niet alle dealers over één kam scheren Florus. (N)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

het is altijd een risico bij elke dealer. ik weet ok nog wel een verhaal over veban duszz...

je weet nergens niet wat je koopt en ook niet of ie in vertrouwde handen is dus altijd ene gok
PatrickG

Ja ik koop hem natuurlijk graag bij veban, 6 maanden garantie betaal je natuurlijk ook voor maar je krijgt er dan ook wat voor terug.

Ik heb niet het budget voor een al te dure williams ( lees een jonge met weinig km ).

Ik ben van plan ongeveer 5500 uit te geven.

Een clio 16v is ook een optie maar ik hoor van iedereen dat de williams toch een betere keuze is.
SMILLIAW

Chris schreef:
Tom schreef:

Wel geinig natuurlijk, maar ik snap helemaal wat je bedoelt...
ik zie het probleem niet echt eigenlijk, ik krijg ook weleens een 16V of een 1.4...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik vrees dat je er bij Veban niet uit gaat komen voor 5500 euro... Als dat je budget is, dan zou ik een jonge 16V kopen! :)
PatrickG

Dan denkt je verkeerd :)

http://www.profinder.nl/occasion/viewau ... 30801&ap=n

Maar inderdaad, ik twijfel tussen een oude williams en een nieuwe 1.8 16v......
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Je kunt de gok nemen. Op zich ziet die auto er niet slecht uit, maar een foto zegt niet veel. Ga eens kijken en rijden. Neem iemand mee die zo'n auto kent. 6 maanden garantie is wel een zekerheidje. :)
RoyW

ik heb zelf ook ooit een williams bij veban gekocht en mij ervaring met dat bedrijf was niks meer als positief. :worship: en inderdaad ik heb ook weleens een williams als leenauto meegehad. maar ik zie het probleem niet. die man heeft een hoop verstand van die autos (voor zover ik zie hoor) en levert altijd kwaliteit. maar misschien dat iemand anders andere ervaringen heeft.....
car: '93 bmw 325 i cabrio
PatrickG

Zijn er nog mensen met ervaringen wat betreft veban?
frank_williams

Basic schreef:Zijn er nog mensen met ervaringen wat betreft veban?
ja hoor, mn clio16v in onderhoud gehad daar. daarna een megane coupe daar gekocht. intussen is mn williams daar in onderhoud. al met al kom ik er nu meer dan 3 jaar en ik ga ook nergens anders meer naar toe.
Florus

Chris schreef:Niet alle dealers over één kam scheren Florus. (N)

Nee,maar 't is wel zo,ben bij 2 van hun vestigingen van het kastje naar de muur gestuurd terwijl ik nog 4 maanden garantie had,pas heb ik ook het verhaal van die jongen uit delft gelezen die niet op slot zat en was leeggehaald(ook bij reno dealer).
Je hebt het toch zelf ook pas meegemaakt met jullie twingo,je brengt hem voor de keuring,en je krijgt hem half total loss terug,dit moet toch niet kunnen,ze kunnen een auto van een klant toch wel met respect :) behandelen,(en fatsoenlijk repareren binnen de garantie tijd).
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Florus, die dingen gebeuren echt overal.
Gesloten