Hout is gered gelukkig
Maargoed, kans bestond dat ik de bekleding niet de komende 2 weken af had, dus ik ging maar wat aan het getik doen. Ik meerdere plaatsen af voor schokdempers. De dealer was voor de verandering eens goedkoper dan een andere shop: kwikfit vroeg 100 per stuk, de dealer 75, en natuurlijk was brezan goedkoper. Ik daar dingen halen voor 63 per stuk, altijd handig met de rtc korting. Hij had die er al bij gedaan zonder dat ik iets vroeg, hij had het er over, omdat het voor een express is uit 1988, "anders wordt het veel te duur voor zo'n auto".
Goed ik die na de stortbui onder de auto gezet, ging lekker. Helaas toen de tweede er op zat begon het weer te regen (is tegenwoordig 90% kans dat het regent als ik aan de auto wil sleutelen), ik moest alleen nog het wiel er op zetten. Niet dat dat moeilijk is ofzo, maar je wordt toch wel nat...
Morgen naar het werk is de testrit, kijken of alles mooi werkt. In ieder geval was één demper wel dood, die liet ik vallen en die klonk compleet leeg/hol, de andere klonk wel iets beter. Maar die nieuwe waren toch wel het beste
Dus. Hopelijk is het gewoon elke avond beetje netjes weer, zo 's avonds sleutelen na m'n werk is toch wel prettig.