Nu de plannen voor 99% zeker zijn kan ik het wel posten
Wat er gaat gebeuren is de twingo als zijnde project stopt definitief!
Niet omdat ik de auto zat ben maar omdat de scheiding van mijn ouders ook een voordeeltje heeft opgeleverd het staat niet in verhouding met de ellende maar goed al het goede is meegenomen
Wat er gaat gebeuren is het volgende ik ga samen met mijn ma een auto delen voor dagelijks vervoer. In haar eentje gebruikt ze een auto eigenlijk te weinig om uit de kosten te komen maar zonder is ook niet alles. Ik gebruik hem voor mijn werk en zij in de weekenden.
Maar aangezien hobbyen in mijn bloed zit en ik niet weer wil gaan hobbyen met een dagelijks auto heb ik besloten een auto erbij te kopen. Heb ik ook gelijk vervoer in het weekend en aangezien ik van de dagelijkse auto maar de helft van de kosten hoef te betalen moet het lukken. Grote voordeel is dat als er onderhoud is aan mijn hobby auto ik een hoop geld kan besparen door het zelf te doen aangezien ik toch altijd de andere auto heb
Zeer waarschijnlijk wordt het een GT turbo alleen ben ik niet van plan er 2/3 duizend voor neer te tellen. Wat ik precies kan besteden weet ik nog niet maar wat ik wil is gewoon een harde en motorische goede verder mag (liever wel zelfs) standaard zijn. Phase I of II geen idee ligt eraan wat ik tegen kom.
Zeer waarschijnlijk zal het hobbyen zich gaan verleggen van het optische gedeelte zoals bij de twingo naar het motorische gedeelte dus zeg maar een wolf in schaaps kleren i.p.v. andersom.
Waar ik en mijn moeder nog mee bezig zijn is of we een andere auto kopen ofdat mijn twingo weer standaard wordt en zij de helft van mijn auto koopt. Ligt er ook aan of we voor lpg gaan ja of nee.
Deze of volgende week gaan we naar onze beun toe om het een en ander met hem te bespreken en dan gaat er een definitieve beslissing vallen over of de mijne weg gaat of "standaard" wordt.
Ik heb een poos gewacht met posten omdat vorige keren het ook was ik verkoop en paar dagen later toch maar niet

nu is het wat er gaat gebeuren rond alleen is de vraag nog hoe precies.