Als ik met mijn clio 16v wegrijd met koude motor dan houdt hij na een paar honderd meter even in. Hij valt terug in de toeren en reageert niet op het gas. Vervolgens schiet hij een stukje vooruit en doet hij het weer normaal. Meestal gebeurt dit in een van de eerste bochten die ik maak. Verder heb ik weleens dat mijn motor gaat schommelen rond 500 toeren en vervolgens bijna of helemaal uitvalt. Hij doet dit vooral na de start met warme motor als je laagtoerig rijd, bijvoorbeeld bij het keren op de weg. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt
[Clio16V]Inhouden in de bocht??
Dat probleem heb ik ook nog steeds 
Ik rijdt daar nu al een paar maanden mee rond

Heb jij je motorsteunen als eens nagekeken?Thierry schreef:Dat probleem heb ik ook nog steeds
Misschien beetje vreemd, bij mij is het nu weg....
Mij rechter motorsteun (vanuit auto) was afgebroken, miss dat hij daardoor te veel kantelde en de TPS of iets dergelijks minder of verslecht contact maakt...
Tis een idee

Alleen nog maar VW!
ik had dit ook, draadbreuk ergens in je draadboom...
doet ie echt helemaal niets meer, of is het gewoon minder vermogen. bij mij was het toen dat ie helemaal niets meer deed! en in ene schoot ie vooruit.. en was het weer ok.. en later deed ie het weer.. enz.. enz..
doet ie echt helemaal niets meer, of is het gewoon minder vermogen. bij mij was het toen dat ie helemaal niets meer deed! en in ene schoot ie vooruit.. en was het weer ok.. en later deed ie het weer.. enz.. enz..