maar doe maar een voorstel hé
project: r5 EBS cabrio kevinB draait een gtt zonder turbo?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wel een co2 blusser pakken he,H8bal schreef:Kmoe ook eens dringend een brandblusser in de wagen steken, want ik had in de loop van de week ook kortsluiting op mijn ontsteking
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Owkee wist ik niet.Frits schreef:Wel een co2 blusser pakken he,H8bal schreef:Kmoe ook eens dringend een brandblusser in de wagen steken, want ik had in de loop van de week ook kortsluiting op mijn ontstekingwant met poeder kan je na gebruik alsnog je blok weggooien. Vraag spiral maar.
GR.Frits

-
- Contacteer:
laatste update:
moter is draaiende, spijtig genoeg een weekje te laat,
voor er te kunnen bij zijn op de openingsmeeting, maar zeker paraat tegen de volgende!
juist nog wat afstellen, en het projectje zit er op
nog iemand voorstellen voor op de -"niets optv,niets te doen avonden"
wat ik nog kan veranderen?
moter is draaiende, spijtig genoeg een weekje te laat,

juist nog wat afstellen, en het projectje zit er op

nog iemand voorstellen voor op de -"niets optv,niets te doen avonden"

wat ik nog kan veranderen?
-
- Contacteer:
moet lukken
"De snelste route van Bredabaan, Schoten (België) naar Terneuzen over 74.2 km in ongeveer 56 minuten."
[img]http://anwb.tms.tensingsks.com/tms/scri ... S-1S-1S0S0[/img]
Zorg maar al voor goed weer
"De snelste route van Bredabaan, Schoten (België) naar Terneuzen over 74.2 km in ongeveer 56 minuten."
[img]http://anwb.tms.tensingsks.com/tms/scri ... S-1S-1S0S0[/img]
Zorg maar al voor goed weer

Als je echt wil, mag je altijd gratis mijn wagen wat onder handen nemen.kevinb schreef: nog iemand voorstellen voor op de -"niets optv,niets te doen avonden"![]()
En zegt nu nog eens da ge van mij niks moogt

-
- Contacteer:
restauration geniale !
und this is my cabrio
[img]http://www.gat-tuning.com/images/forum/gatcab.jpg[/img]
PS:ce n' est pas un reve ,c' est la realité !
und this is my cabrio
[img]http://www.gat-tuning.com/images/forum/gatcab.jpg[/img]
PS:ce n' est pas un reve ,c' est la realité !
-
- Contacteer:
owkee.....
Goed dat er een foto bij zit, of ik zou echt niet weten over wat het ging, iemand die een beetje kennis heeft van het taaltje dat die jongen spreekt?
engels/frans.
(Om is te vragen of hij nog wat meer foto's heeft?)

Goed dat er een foto bij zit, of ik zou echt niet weten over wat het ging, iemand die een beetje kennis heeft van het taaltje dat die jongen spreekt?
engels/frans.
(Om is te vragen of hij nog wat meer foto's heeft?)

-
- Contacteer:
ondertussen ook maar even update van de verdere bezig heden:
na dit weekend een 150 km's gedaan te hebben:
-koppakking zit erdoor
-kachelradiator lekt, natte voeten
-rechter rollager stuk
-rubbers stabilisatie zijn zwaar versleten
-rollager heb ik juist vervangen,
-kachelradiatortje gister avond
-pakking zal voor de loop van de week zijn, of van zo gauw ik er eentje heb
-rubbers zijn niet het probleem om te vervangen
zow ,we weten weer wat te doen
na dit weekend een 150 km's gedaan te hebben:
-koppakking zit erdoor
-kachelradiator lekt, natte voeten

-rechter rollager stuk
-rubbers stabilisatie zijn zwaar versleten
-rollager heb ik juist vervangen,
-kachelradiatortje gister avond
-pakking zal voor de loop van de week zijn, of van zo gauw ik er eentje heb
-rubbers zijn niet het probleem om te vervangen
zow ,we weten weer wat te doen

He doesn't understand what you saygat schreef:in english,french or german will be easier for me to understand !thkx

And he asks if you havegot some more photos or your(?) car.
Talking in english is the best I think, then everybody understand each other.
WEll, this is a dutch topic, so I suggest you open your own new topic in the international .en forums! (see the Forum Index).
Greetings, et un tres bonne cinq!
Greetings, et un tres bonne cinq!
voor 1000 pak ik hem wel, kan die roestige wit/rode uit mijn showroom

-
- Contacteer:
nog is een fotoke van vorig weekend:
op de "all round meeting" in hofstade (mechelen)
[img]http://lowtuners.triple-v.nl/meetings20 ... C01106.jpg[/img]
op de "all round meeting" in hofstade (mechelen)
[img]http://lowtuners.triple-v.nl/meetings20 ... C01106.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
Heb je hem al laten taxeren??kevinb schreef:Omdat ik zin heb in een nieuw projectje zou ik de cab misschien willen verkopen......
Zijn er mensen die geintreseerd zijn? en met een redelijk bod over de brug kunnen komen?
Jullie hebben de foto's gezien ,is volledig gerestaureerd, carosserie ,nieuw dak, koffer, velgen+banden enz...
Dit is "misschien" is nog niet 100% maar kan al is te weten komen wat hij nog zoal waard is
Zoniet, zal ik dat alsnog doen man.

-
- Contacteer:
Vandaag naar de keuring geweest, en het probleem dat zich had kunnen voor doen, heeft zich voorgedaan.
keurmeesters hebben de turbo zien hangen, die er origineel niet zit.
dus, rode kaart: afgekeurd.....
nu de vraag, heeft er iemand een idee, al ik de turbo er af haal, kweenie of een uitlaat collector past van een niet turbo past, maar moest dit passen, zou dit rijbaar zijn voor terug naar de keuring te gaan, komt de co goed, enz....
iemand die hier een idee over heeft?
Anders zal ik genoodzaakt zijn om hem te verkopen, aan een van de nederlanders....
snik
keurmeesters hebben de turbo zien hangen, die er origineel niet zit.

dus, rode kaart: afgekeurd.....
nu de vraag, heeft er iemand een idee, al ik de turbo er af haal, kweenie of een uitlaat collector past van een niet turbo past, maar moest dit passen, zou dit rijbaar zijn voor terug naar de keuring te gaan, komt de co goed, enz....
iemand die hier een idee over heeft?
Anders zal ik genoodzaakt zijn om hem te verkopen, aan een van de nederlanders....
snik

ruilen? 

Immer wieder die verdammte Holländer
Nee doe maar niet 
Ik denk dat als je een turbinehuis van een ouwe T2/T25 neemt en daar de as en alles vanaf haalt. Dan hou je een leeg turbinehuis over met een gat voor die as. Nou dat gat las je dicht.
Intercooler eruit rippen, tuboslangen beetje omfriemelen dat ze direct op het luchtfilter passen en ik denk dat je een aardig atmosferisch lijkend autootje hebt.
Rijd natuurlijk voor geen kont, maar dasnie zo erg

Ik denk dat als je een turbinehuis van een ouwe T2/T25 neemt en daar de as en alles vanaf haalt. Dan hou je een leeg turbinehuis over met een gat voor die as. Nou dat gat las je dicht.
Intercooler eruit rippen, tuboslangen beetje omfriemelen dat ze direct op het luchtfilter passen en ik denk dat je een aardig atmosferisch lijkend autootje hebt.

-
- Contacteer:
niet mogelijk, omdat het PVG nummer (gelijkvormigheidsattest)bekend blijft in belgieSteven schreef:Ik denk dat met enig gerommel dit wel haalbaar moet zijn.
Enneh exporteren en importen naar NL en weer terug was geen optie? Denk dattie hier vrij snel door de RDW heen moet kunnen fietsen.
en dan om je dus op hetzelfde uit.
ook nix dus, spijtig genoeg, toch bedankt voor de tip
-
- Contacteer:
is een optie, kweet alleen niet of ze da goed gaan vinden als ze nog steeds een turbo zien zitten.Steven schreef:Nee doe maar niet
maar is in ieder geval te proberen...
Nee je ziet dan helemaal geen turbo meer zitten.
Je hebt het turbinehuis, daar zit de turboas met de schoepen met 4 bouten in vastgebout.
Je kunt dus de hele turboas met compressor etc. eruit halen zot dat je alleen nog een leeg turbinehuis overhoud. Nu heb je dus alleen nog een gat in het turbinehuis van waar de turboas met turbine doorheen gaat.
Als je daar nu een plaat overheenlast kun je gewoon alles van je uitlaatsysteem bewaren. Ziet er welleswaar een beetje vreemd uit, maar lijkt wel of het origineel zo hoort
Snap je nu wat ik bedoel? Dus gewoon een ouwe rotte turbo pakken en daar alleen dat huis afslopen.
Je hebt het turbinehuis, daar zit de turboas met de schoepen met 4 bouten in vastgebout.
Je kunt dus de hele turboas met compressor etc. eruit halen zot dat je alleen nog een leeg turbinehuis overhoud. Nu heb je dus alleen nog een gat in het turbinehuis van waar de turboas met turbine doorheen gaat.
Als je daar nu een plaat overheenlast kun je gewoon alles van je uitlaatsysteem bewaren. Ziet er welleswaar een beetje vreemd uit, maar lijkt wel of het origineel zo hoort

Snap je nu wat ik bedoel? Dus gewoon een ouwe rotte turbo pakken en daar alleen dat huis afslopen.
klussen met forummers 

Immer wieder die verdammte Holländer
Hehe, sja zou zonde zijn als ie em om deze reden zou moeten verkopen niet?
En dan zou ie misschien in jouw handen komen ook en dat het grijze neefje niet hebben
Kevin, als je het nognie begrijpt wil ik wel een fotoreportage maken van wat ik bedoel, alleen nu geen zin in hehe
En dan zou ie misschien in jouw handen komen ook en dat het grijze neefje niet hebben

Kevin, als je het nognie begrijpt wil ik wel een fotoreportage maken van wat ik bedoel, alleen nu geen zin in hehe

Op zich kan 't motortje 't wel zonder turbo.
Steven heeft wel hele wilde plannen, stukjes lassen in een gietijzeren turbinehuis
Maar je kunt ff een buisje bakken wat ipv de turbo tussen spruitstuk en downpipe geschroefd kan worden. En anders een spruitstuk en voorpijp van een normale 5 er op zetten.
Denk ook om de olieleiding, vooral de aanvoer moet je goed dichtmaken!
Steven heeft wel hele wilde plannen, stukjes lassen in een gietijzeren turbinehuis

Maar je kunt ff een buisje bakken wat ipv de turbo tussen spruitstuk en downpipe geschroefd kan worden. En anders een spruitstuk en voorpijp van een normale 5 er op zetten.
Denk ook om de olieleiding, vooral de aanvoer moet je goed dichtmaken!
rev it like a rental