dettien zelfs doechtekDroes schreef:is da dienen pé ni da dezen turbo al een jaar of 10 in zijn bezit heeft??
ACT: Algemeen Chat Topic. I
Jepz.corona schreef:dash uit ne sloppel GSI ?Riël schreef:Done thatFerdy schreef:misschien een leuk projectje van te maken ?
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 56226&rd=1
Moest alleen nog verder afgewerkt worden. voor installatieinstructies, vraag maar
Figuurkes
Behalve 16v.
Tjeeee kennen jullie helemaal geen duits?
dan zul je mijn sig ook wel niet snappen he

Laatst gewijzigd door Riël op di 10 aug 2004 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb wel duits op school gehad, maar zeer slecht erin (jammer eigenlijk want vindt wel een leuke taal)Riël schreef:Behalve 16v.
en nee snap je sig niet

Alleen nog maar VW!
Och, zoals het waarschijnlijk in die text zou staan: Fur Renault Clio (ohne 16v) dan is het Voor Renault Clio (behalve 16v)robclio16V schreef:Letterlijk vertaald betekent het "zonder", dus jij hebt het ook fout Riël.![]()

"Missende PK's worden door waanzin vervangen"
-
- Contacteer:
"R5-"Fehlende PS werden durch Wahnsinn ersetzt"
missende peekaas worden vervangen door krankzinnigheid?
ofzo iets?
Edit: je was me net voor
missende peekaas worden vervangen door krankzinnigheid?
ofzo iets?

Edit: je was me net voor

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Nee dan zal er waarschijnlijk: "Für Renault Clio (ohne 16V)" gestaan hebben.Riël schreef:Och, zoals het waarschijnlijk in die text zou staan: Fur Renault Clio (ohne 16v) dan is het Voor Renault Clio (behalve 16v)robclio16V schreef:Letterlijk vertaald betekent het "zonder", dus jij hebt het ook fout Riël.![]()

-
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
echt een gave bak!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik heb vorige week dinsdag in Amsterdam een shirt gekocht en met pin (postbank) betaald. Maar het geld is tot op heden nog niet afgeschreven. Naar mijn weten gebeurd dit altijd meteen.
Zal mijn shirt nu gratis zijn geweest?
Zal mijn shirt nu gratis zijn geweest?

hmm
Het zou kunnen zijn dat er een storing in de lijn zit ofzo. Als het dan druk is letten sommige verkopers er niet goed op of het nou werkelijk is afgerekend of niet.
Bij sommige winkels krijg je 1 bon, das je kassabon en daarop staat dat je per pin hebt betaald met welk rekening bummer enzo.
Bij andere winkels krijg je een aparte kassabon en een losse pinbon. Daar kun je altijd wel op zien of je ook echt betaald hebt of niet.
Wie weet heb je mazzel
Het zou kunnen zijn dat er een storing in de lijn zit ofzo. Als het dan druk is letten sommige verkopers er niet goed op of het nou werkelijk is afgerekend of niet.
Bij sommige winkels krijg je 1 bon, das je kassabon en daarop staat dat je per pin hebt betaald met welk rekening bummer enzo.
Bij andere winkels krijg je een aparte kassabon en een losse pinbon. Daar kun je altijd wel op zien of je ook echt betaald hebt of niet.
Wie weet heb je mazzel

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Heheee, eindelijk terug van vakantie. Lekker heel Nederland rond getourd om alle stranden af te gaan. Lange tijd niet op het forum gezeten zeg...
@Jasper; volgens mij heb ik je nog gespot...(zie Onbekende Renault)
@Jasper; volgens mij heb ik je nog gespot...(zie Onbekende Renault)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Humor
dies al eerder voorbij gekomen, waarna er een hele rel is onstaan. Was niet echt diervriendelijk of zoiets.

dies al eerder voorbij gekomen, waarna er een hele rel is onstaan. Was niet echt diervriendelijk of zoiets.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Frits,
als je ze in het echt een keer wil zien, moet je eens langskomen. hier in het dorp zit een van de grootste dealers in dit spul.

GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
-
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Clio Baccara 16v schreef:Echt een ruig kind![]()
25 cent beer
fake ID
pimp kid
on the beach
buy him beer
cookies for sale
Whahahahah...

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Martijn *Baccara* schreef:Een Panda, daarmee lag je iedereen uit

-
heej mensen
ik heb een vraagje ik wil samen met een vriend een 5gtt kopen en opknapen maar voordat we er aan beginnen zou ik graag van een van jullie die dit ook eens hebben gedaan willen weten wat het ongeveer zou gaan kunnen kosten thnx alvast

ik heb een vraagje ik wil samen met een vriend een 5gtt kopen en opknapen maar voordat we er aan beginnen zou ik graag van een van jullie die dit ook eens hebben gedaan willen weten wat het ongeveer zou gaan kunnen kosten thnx alvast

-->clio 16v rulezzzz<--
zo dan, heb je ff??? 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
ja hoor ik heb wel ff het is natuurlijk niet de bedoeling dat het zo gedaan is het word vast en ckr een langdurig project

-->clio 16v rulezzzz<--
men neme een ruim budget, een niet overhaastte aankoop, een ruimte, heeeeeeeeeeel veel tijd, de tools en de kennis, en klus heen met de banaan. er slingert hier op het forum ook een lijst rond met waar op te letten bij aanschaf van een GT, gebruik de search maar, daar istie voor 
Succes!

Succes!
Immer wieder die verdammte Holländer
ONgeveer een één met een nulletje of drie, vier, beetje afhankelijk van je wensen natuurlijkmister gomez schreef:heej mensen