nou...het was weer gezellig!
m'n AE86 heeft flinke zijschade (lack of experience zullen we maar zeggen

)
maar wel (een paar) geweldige strepen gezet
de natte Tarzan was klote, want in 2e redde hij het niet tot het eind, in de drie (jammergenoeg NA de beoordelingen) ging het perfect, met handje uit het raam
proef 2: slalom op de paddock: droog
Dit was echt MOEILIJK...vooral als je keek naar wat voor banden eronder zaten...brede dus...met 125 pk lastig...die driftcursus mannen (ELLENDIG veel 325jes) hadden allemaal van die thuis komertjes eronder zitten, swingt wel lekker over de baan, maar naar mijn mening niet echt driften, dit was meer BALLET
proef 3 Audi S tegengesteld plus (weet niet welke bocht dat is) de nationale bocht(korte circuitafslag zeg maar) andersom... DROOG:
Dit was zeker de moeite waard om te zien, FULL LOCK rechts, daarna een zwieper naar FULL LOCK links...en dat was dan de proef, maar dan moest je dus nog door die lange linker...geweldige bocht met de toyota...vol in drie doorheen, maar dan helemaal dwars...
kortom: het ging erg goed voor de eerste keer, maar wat fijnslijperij hier en daar kon ik wel gebruiken...vandaar dat ik niet terug hoefde te komen
@Ro, je hebt wel leuke beelden geschoten denk ik?
Maatje van me met de hayabusa crossauto mocht wel door, 200 pk op 350 kilo is wel ECHT snel hebben we wel gezien
Ook een andere maat van me had op het laatst ingeschreven met de blauwe BMW 850 CSi, (misschien wel opgevallen

) hij mocht ook door...410 pk en 600 Nm...oke, wel 1850 kilo, maar driften ging erg goed!
volgende ronde op 12 augustus vanaf 17.00 wederom op Zandvoort, deze keer helaas zonder de ae86 van mij
mocht de video die we gemaakt hebben de moeite waard zijn, dan zullen hier zeer waarschijnlijk wel wat mooie beelden te vinden zijn binnenkort...
tip: 12 augustus gaan kijken...echt de moeite waard!!!