Das inderdaad een nogal onbekende RenaultOlijnsma schreef:vandaag op ons werk:
zo'n monster![]()
[plaatje]http://alex.carpent.free.fr/Dodge%20Viper.jpg[/plaatje]
wat zijn die dingen ontzettend gaaf.!!!

Das inderdaad een nogal onbekende RenaultOlijnsma schreef:vandaag op ons werk:
zo'n monster![]()
[plaatje]http://alex.carpent.free.fr/Dodge%20Viper.jpg[/plaatje]
wat zijn die dingen ontzettend gaaf.!!!
Ja die was het. Ziet er zeer strak uitle mouton noir (sandy) schreef:leukeFoeke schreef:deze zeker,lenny_R schreef:
Toch zie ik je maar weinig de laatste tijd.
Vandaag gespot in Havelte bij het tankstation:
Blauwe (overgespoten ) Renault Express met zeeeeeeer jummie Mattig SSF velgjes.
En een aanhanger
was ook op automaxx.
'Plaatje'
![]()
zelf gemaakt?
Hey Ron,Rontwingo schreef:Gister in Noordwijk een Witte R19 op de kruispunt bij de Rollygolf (quarles van uffordstraat)
rode RTC stickers op de zijkant en een witte raamband. Voor het eerst dat ik die in Noordwijk heb gezien
Dat was ik !Rontwingo schreef:Gister in Noordwijk een Witte R19 op de kruispunt bij de Rollygolf (quarles van uffordstraat)
rode RTC stickers op de zijkant en een witte raamband. Voor het eerst dat ik die in Noordwijk heb gezien
Hehe jha dat was ikinjotwingo schreef:Hey Ron,Rontwingo schreef:Gister in Noordwijk een Witte R19 op de kruispunt bij de Rollygolf (quarles van uffordstraat)
Hoelaat was dat? Wij(sander101 en ik) hadden rond half 4 op de katwijseweg richting katwijk ook een witte 19 met RTC kenmerken gezien.
Twister schreef:Hehe jha dat was ikinjotwingo schreef:Hey Ron,Rontwingo schreef:Gister in Noordwijk een Witte R19 op de kruispunt bij de Rollygolf (quarles van uffordstraat)
Hoelaat was dat? Wij(sander101 en ik) hadden rond half 4 op de katwijseweg richting katwijk ook een witte 19 met RTC kenmerken gezien.
2x op 1 dag
Hehe jullie waren zeker die gozers die me met 100 toeterend voorbij scheurde
Kan ik bevestigen.injotwingo schreef:Twister schreef:Hehe jha dat was ikinjotwingo schreef:Hey Ron,Rontwingo schreef:Gister in Noordwijk een Witte R19 op de kruispunt bij de Rollygolf (quarles van uffordstraat)
2x op 1 dag
Hehe jullie waren zeker die gozers die me met 100 toeterend voorbij scheurdeIDD
ahh lekker geparkeerd mausMaus schreef:Gisteren was 't 3x raak:
In Hardinxveld, rond de klok van 16.00 uur, een groene Clio 1 met zowel op de voor- als achterruit een raamband en de RTC-stickers op de zijruit. Wie o wie?
Daar vlakbij staat vrij regelmatig een zwarte Clio 16V phase 1 geparkeerd. Wagen ziet er helemaal standaard uit.
En rond 16.45 uur op de Donker Duyvisweg in Dordt nog een zwart schaap gespot.![]()
Dit alles vanuit m'n undercover Spaghetti Mack.
dat idee had ik al, alleen bij een phase 2 hoort dat zwarte ook meegespoten te zijn, en daarom vond ik het zo raarMarco V schreef:is een fase II achter klepOlijnsma schreef:rare achterklep zit eropdat logo hoort er niet te zitten, en al zeker niet met zwart plastic
[img]http://www.braintjuh.nl/meganeloss5.jpg[/img]Rontwingo schreef:Vandaag gespot in Den Haag in een zijstraat van de Medemblikstraat een rode clio 16v met RTC stickers op de zijkant met kenteken: 35-GR-SK
En een stuk verderop vlakbij Dierentuin Bleidorp in Rotterdam een gele megane coupe op een aanhanger. Er "zat" een strakke bodykit omheen en mooie velgen en een dubbele einddemper L+R. Helaas was deze helemaal totalloss gereden er was echt niets meer van overkenteken was trouwens: 92-GF-LP
Ik hoop voor de mensen die erin gezeten hebben dat alles goed met ze gaat. al betwijfel ik dat wel.
Kdenk dat je nu de verkeerde wagen voor je hebt.le mouton noir (sandy) schreef:ahh lekker geparkeerd mausoplegger
haaks op de trekker , wielen haaks op de trekker![]()
ps gave bak man!![]()
Maus schreef:Kdenk dat je nu de verkeerde wagen voor je hebt.le mouton noir (sandy) schreef:ahh lekker geparkeerd mausoplegger
haaks op de trekker , wielen haaks op de trekker![]()
ps gave bak man!![]()
We reden elkaar tegemoet op de Donker Duyvis weg. Spaghetti Mack is een superieure benaming voor 'n Iveco.