He hoi,
ja vet balen, op een zat.nacht is mijn Williams dus bekrast. Op de linker-voordeur 2 redelijk diepe groeven, en direct naar de deur een streep door getrokken naar achteren.
Ben dit jaar niet meer verzekerd tegen vandalisme, dus het wordt niet verzekerd.
Welke mogelijkheden zijn er om die krassen weg te werken?
Alvast bedankt
Groet
Peter
Mijn Williams is bekrast!
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Altijd weer die klotegasten die auto's moeten vernielen 
Succes!

Succes!
heb vernomen dat er in de autopoets wereld , iets nieuws is
namelijk, de lak word machinaal op de juiste temperatuur gebracht , waardoor de lak weer zacht word , door middel van de machine , kruipt de verf weer tegen elkaar aan, je blijft wel lichttelijk iets zien maar is bijna niks.
iformeer eens bij een goed poetsbedrijf
succes
ben altijd wel benieuwd of die gasten die dit doen ook een auto hebben
er ff lekker op springen
namelijk, de lak word machinaal op de juiste temperatuur gebracht , waardoor de lak weer zacht word , door middel van de machine , kruipt de verf weer tegen elkaar aan, je blijft wel lichttelijk iets zien maar is bijna niks.
iformeer eens bij een goed poetsbedrijf
succes
ben altijd wel benieuwd of die gasten die dit doen ook een auto hebben
er ff lekker op springen

ok bedankt,
ik ga binnenkort wel even informeren.
nog goeie poets bedrijven in de buurt van Groningen?
greetz
ik ga binnenkort wel even informeren.
nog goeie poets bedrijven in de buurt van Groningen?
greetz
probeer eens Brian in Sappemeer.
nopepeternofx schreef:ok,
ook iemand nog ervaring met Glimmobiel.nl in Musselkanaal?
Beetje broodje aap verhaal, machinaal op temperatuur brengen van de lak. En tweelaags lakken dan?
Lak is alleen maar vloeibaar wanner het gebruikt word. De vloeibaarheid (water tegenwoordig)dampt na het opbrengen uit de lak en je houdt de vaste bestanddelen over. Opvullen met stiften is als het volsmeren van een kras met wasco, mooi van ver maar verre van mooi.
De enige remedie is een nekschot voor de vandaal en de beschadigde delen laten spuiten.
Succes..
Lak is alleen maar vloeibaar wanner het gebruikt word. De vloeibaarheid (water tegenwoordig)dampt na het opbrengen uit de lak en je houdt de vaste bestanddelen over. Opvullen met stiften is als het volsmeren van een kras met wasco, mooi van ver maar verre van mooi.
De enige remedie is een nekschot voor de vandaal en de beschadigde delen laten spuiten.
Succes..
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ken een bedrijf dat kleine krasjes zo wegspuit. Lang leve de airbrush-technologieJnn schreef:Beetje broodje aap verhaal, machinaal op temperatuur brengen van de lak. En tweelaags lakken dan?
Lak is alleen maar vloeibaar wanner het gebruikt word. De vloeibaarheid (water tegenwoordig)dampt na het opbrengen uit de lak en je houdt de vaste bestanddelen over. Opvullen met stiften is als het volsmeren van een kras met wasco, mooi van ver maar verre van mooi.
De enige remedie is een nekschot voor de vandaal en de beschadigde delen laten spuiten.
Succes..

Matthijs schreef:Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ken een bedrijf dat kleine krasjes zo wegspuit. Lang leve de airbrush-technologieJnn schreef:Beetje broodje aap verhaal, machinaal op temperatuur brengen van de lak. En tweelaags lakken dan?
Lak is alleen maar vloeibaar wanner het gebruikt word. De vloeibaarheid (water tegenwoordig)dampt na het opbrengen uit de lak en je houdt de vaste bestanddelen over. Opvullen met stiften is als het volsmeren van een kras met wasco, mooi van ver maar verre van mooi.
De enige remedie is een nekschot voor de vandaal en de beschadigde delen laten spuiten.
Succes..

Iedere schadehersteller kan spotrepairs uitvoeren.
Gewoon ff informeren naar de prijs, meestal is het voordeel bij grotere krassen weg omdat het dan makkelijker is een deel in het geheel te spuiten.