Goedendag, ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag mbt het volgende:
Model 2004 scenic 1.5Dci, expression luxe met Elektrisch panoramisch glazen schuif-/kanteldak, metaallak en Upgrade naar radio 4x18W Carminat met CD-speler / navigatiesysteem met pictogrammen.
Mijn vraag is welke merken cd wisselaars kan ik hier bijplaatsen? Volgens een aantal forums zit er nu in het 2004 model een Becker Traffic pro, terwijl een ander SOny of Philips als merk noemt. Deze prachtige auto krijg ik pas eind aug. dus ik nog niet fisiek dit onderzoeken. Iemand een idee?
Welke merk is af fabriek radio?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als je een wisselaar bij de dealer zou kopen, zou deze er een Sony in doen. Misschien heb je daarbij wel een verloopje oid nodig.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Stimmt.Martijn *Baccara* schreef:Als je een wisselaar bij de dealer zou kopen, zou deze er een Sony in doen. Misschien heb je daarbij wel een verloopje oid nodig.
Bij Sony of een toeleverancier kun je een verloop kopen, waardoor deze op de radio past.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
De radio renault is een VDO radio als er carminat in zit , daar kan gewoon een vdo Wisselaar op . Kost bij de dealer 329,-
Heb het van de week nog ff opgezocht voor een klant van me .
Een pictogram radio/cd is van Becker ,of daar een wissellaar voor is weet ik niet .
Heb het van de week nog ff opgezocht voor een klant van me .
Een pictogram radio/cd is van Becker ,of daar een wissellaar voor is weet ik niet .
Oke, maar indien het een becker is, kan er dan geen becker wisselaar op? of heeft becker geen wisselaars?
Een reactie die ik kreeg was een wisselaar te bestellen met een rf (of fm?) modulator? maar waar laat je dan zo'n modulator?
Een reactie die ik kreeg was een wisselaar te bestellen met een rf (of fm?) modulator? maar waar laat je dan zo'n modulator?
-
- Contacteer:
Een Fm modulator dat is een klein kastje die je achter de radio zet ,die zit tussen de antenne kabel .
Je zet de radio op een bepaalde fm frequentie en je ontvangt dan je wissellaar .
Je krijgt er ook een display met toetsjes bij die je ergens moet opplakken ,zodat je kan zien welk nummer je draait en kan bedienen .
[img]http://productimages.sony-europe.com/13 ... 4rf_im.jpg[/img]
Je zet de radio op een bepaalde fm frequentie en je ontvangt dan je wissellaar .
Je krijgt er ook een display met toetsjes bij die je ergens moet opplakken ,zodat je kan zien welk nummer je draait en kan bedienen .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Marcel (mlg) schreef:Een Fm modulator dat is een klein kastje die je achter de radio zet ,die zit tussen de antenne kabel .
Een fm-modulater hoeft absoluut niet op een renault-radio. Das alleen maar lelijk en verwarrender.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Als er een verloopstekker te leveren is wel ja.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee.JefJef schreef:Dus in princiep kan ik (bijna) elke wisselaar plaatsen?
zijn maar een beperkt aantal verloopjes, maar ik heb even nagekeken en volgens mij kun je zonder een verloop stekker een VDO-dayton cd-wisselaar aankoppelen.