Momenteel heb ik een composetje van Magnat voorin de auto zitten en jvc 3-wegs 240 watt achterin de hoedenplank en een oude s1000 van sony als HU
Ik wil een versterker inbouwen en een subwoofer.
Keuzes genoeg, maar daar kom ik nog wel uit.
Ik wilde eigenlijk weten hoe jullie het hebben ingebouwd ?
Als ik 1 versterker koop met 4 uitgangen, kan ik de subwoofer hierop natuurlijk bruggen, en eventueel nog de voor of achter speakers aansluiten op de versterker en de overgebleven speakers op de HU laten zitten. Ik kan ook een 2-wegs versterker kopen die ik alleen gebruik voor de subwoofer.
Het allerbeste zou natuurlijk zijn als ik gewoonweg 2 versterkers koop, zodat ik alle speakers kan versterken. Ik weet alleen niet of dat wel zo nodig is. Volgens mij heb ik slechts een versterker nodig voor de subwoofer en eventueel (met uitroepteken) voor de speakers in de hoedenplank.
Meningen hierover ?
En verder...
Waar hebben jullie je versterker neergeplant en hoe hebben jullie de subwoofer en versterker vastgezet ?
Ik snap uiteraard wel dat je de subwoofer achterin de kofferbak plaats, maar een Clio heeft slechts het metaal van het chassis om hem vast te boren, of kan het ook anders ?
Subwoofer en versterker inbouwen.
Voldoende topics hoor, copy paste het even in de ICE FAQ of een ander topic, en search eens 
Slot.

Slot.