Blaupunkt 5 cd-wisselaar

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Patzu

Hallo dan. Nieuweling op dit forum en dummie op het gebied van ICE. Desondanks al aardig op weggeholpen door het lezen van een aantal nuttige topics. Heb onlangs een Laguna II GT Dynamique gekocht en vind de stereo (4x15 watt) maar zozo. Na een tip in dit forum gelezen te hebben over het plaatsen van een Sony versterker (XM423sl) ben ik weer gelukkig. Ga dat zeker doen (alternatieven zijn welkom natuurlijk). Was eerst van plan om bij Renault een andere originele radio aan te schaffen, nl. de Cabasse Auditorium of Tronic, weet niet precies welke het is. In ieder geval heeft deze een 6 cd-wisselaar in het dashboard, wat ik helemaal te gek vind. Volgens Renault echter kan er geen Cabasse achteraf ingebouwd worden (is dat zo?). Volgens mij onzin, maar goed heb misschien een alternatief. Een Blaupunkt wisselaar (IDC-A 09) voor in het dashboard mits je een dubbele DIN-opening in het dashboard hebt. De Laguna heeft dat volgens mij, dus mijn vraag is: heeft iemand hier ervaring mee en kan ie aangesloten worden op een Renault-radio? http://www.blaupunkt.nl/7607769100_main.asp
Robke
Car: Lexus IS250

Een Blaupunkt is voor zover ik weet niet zomaar aan te sluiten op een standaard Renault radio.
Vroeger kon je er nog wel eens een normale Alpine wisselaar aan hangen, maar of dat bij jou radio ook gaat moet je effe bij de dealer navragen.

Het zou heel misschien zo kunnen zijn dat er een interface is om er toch een Blaupunkt wisselaar op te hangen, maar dat is meestal een erg prijzige optie.
Plaats reactie