Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
A) quote wel aub het goede lijstje
B) je stond er al bij
Wie komt er naar TNM as donderdag:
(Het FNO imititatie-lijstjes-gebeuren )
- Bram
- Riel
- Patrick (na elven)
- Wilco
- Ollie (rond 21.45)
- Rob (denkt dat ie ook wel ff lang komt, omdat Bram zo is aan het zeuren)
- Rob.H (met chantal)
- Rik
@Ollie Kacheltje wordt zo'n 145 graden bij langere tijd 180-190 rijden...misschien wel 150 graden. Ik kan die temperatuurmeter niet goed lezen. Maar daar blijft ie wel stabiel, hij wordt niet warmer. Kan ie extra gekoeld worden misschien?
@Pat Ik weet het patrick, moet wat langzamer proberen te rijden. Maar dat karretje rijd zo fijn (reed eerst een kadet...) niks rammelt en hij plakt op de weg als een vlieg op de stront. Rijd ECHT fijn zo'n clio. Moet eigenlijk eens een 5GTT proberen.
MarcoG schreef:@Pat Ik weet het patrick, moet wat langzamer proberen te rijden. Maar dat karretje rijd zo fijn (reed eerst een kadet...) niks rammelt en hij plakt op de weg als een vlieg op de stront. Rijd ECHT fijn zo'n clio. Moet eigenlijk eens een 5GTT proberen.
Dat zou ik zeker maar eens doen een GTT proberen. Veel fijner dan een 16 V. Daar kun je teminste nog een paar klinkers mee de lucht in gooien.
MarcoG schreef:@Pat Ik weet het patrick, moet wat langzamer proberen te rijden. Maar dat karretje rijd zo fijn (reed eerst een kadet...) niks rammelt en hij plakt op de weg als een vlieg op de stront. Rijd ECHT fijn zo'n clio. Moet eigenlijk eens een 5GTT proberen.
Dat zou ik zeker maar eens doen een GTT proberen. Veel fijner dan een 16 V. Daar kun je teminste nog een paar klinkers mee de lucht in gooien.
Maar hou er rekening mee dat je je clio dan definitief gedag zegt
- Bram
- Riel & Rianne
- Patrick (na elven)
- Wilco
- Ollie (rond 21.45)
- Rob (denkt dat ie ook wel ff lang komt, omdat Bram zo is aan het zeuren)
- Rob.H (met chantal)
- Rik
Problemen van mijn tunings computer zijn net ontdekt. Ik maakte net de computer open en het eerste wat mij op viel was dat de eeprom er maar half in zat. Na verder te kijken heeft een ander IC dat vorige niet zo leuk gevonden is daardoor ook helemaal verkoold. Maak er zo nog wat foto's van.
Was gezellig gisteren.
goed nieuws, ik heb de chips omgeruild, na aller verwachtingen werkte het, af en toe slaat het blok nog vanzelf af. Maar het loopt iets anders.
Na inlezing van de chip mbv een programmer zaten er 2 geheel verschillende files in. Nu afw8ten als het blok is ingelopen.
mijn excuses jongens maar ik kan niet mee van de week naar veldhoven,ik heb wachtdienst met het werk.
ik mag infeite doen wat ik wil maar ik moet binnen een bepaald tijdsbestek bij de klant zijn en dat lukt dan gewoonweg niet.
en dan heb ik het er nog niet over als ik al een storing zou hebben voordat ik ga want dan kan ik sowiso niet.
en ja,wat moet ik er zonder mijn eigen renaultje
groet pat.
ik kom en de bedoeling is met een blauwe 5 als het lukt teminste lukt het niet zal ik niet mee gaan dan wil ik liever effe aan de auto sleutelen zodat hij afkomt.Groeten wilco.Ps was gezellie gisteren al was ik er maar 10 minuten en rob bedankt voor de .
Einen Ausblick auf den SUV - Van haben wir ja schon mal erspäht gehabt, hier nun die Pick-Up Version. Bleibt zu hoffen das es auch einen langen Radstand geben wird, das wäre dann der ideale Limonadentransporter für alle Renault Treffen..
[img]http://www.renaultforum.de/files/megane-pickup-2.jpg[/img]
Die spinnen, die Gallier! Keine Angst, dass was Ihr hier seht, ist nur die Tarnung (hoffen wir.. ) des neuen SUV von Renault, der wahrscheinlich 2005 auf Basis des Megane oder Modus auf den Markt kommen wird..
[img]http://www.renaultforum.de/files/megane-pickup-1.jpg[/img]