ACT: Twingo I

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Gesloten
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

En jij hebt nieuwe type Twingo, daar kan 15 inch onder, onder de oude Types volgens mij niet!!??
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

dtune_stefan schreef:13" T-Line met een schroefsetje tot aan de grond is echt uber :worship: :worship: :worship:

Ik heb trouwens 14" T-Line velgen en vind ze echt groot genoeg :p

Nog wel :p :p :p :lol:
Stefan S.

psies :p :lol:
Tijn
Contacteer:

Ronnie1984 schreef:En jij hebt nieuwe type Twingo, daar kan 15 inch onder, onder de oude Types volgens mij niet!!??
moet passen als je de wielkasten wat uitrolt.
there is no spoon.
Ralf

maaruh, als je grotere velgen hebt, maar plattere banden (minder hoge wangen) dan blijft je omtrek toch nagenoeg hetzelfde?
Stefan S.

@Tijn, klopt sowieso de wielkasten uitrollen, maar ook een goede schroefset is vereist anders kun je nog maar alleen of hooguit met zijn tweëen in de twingo zitten.
@black-twingo, klopt helemaal. Met een bandencalculator kun je precies berekenen welke afmeting je kunt toepassen, zonder al te grote afwijking op je kilometerteller te krijgen.
Rontwingo

dtune_stefan schreef:@Tijn, klopt sowieso de wielkasten uitrollen, maar ook een goede schroefset is vereist anders kun je nog maar alleen of hooguit met zijn tweëen in de twingo zitten.
Dat heb ik dus. Ik kan alleen in mijn 1tje rijden anders sleept ie aan de achterkant aan.En de wielkasten zijn wel uitgerold. Vandaar dat ik ook met Douwe (Y) een stukkie ga meerijden ivm Weitecdempers of heel misschien een schroefset :)
-jacco-
Über-Spammer

Ronnie1984 schreef:Die sideskirts zijn niet duur zeg :D
Passen ze ook goed?

Heb ooit es gelezen dat ze slecht zouden passen of zo iets?

Heb namelijk wel een bod uitgebracht op die skirts, ff afwachten nog...
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Volgens mij is het altijd een ellende met dat soort kunststof dingen, misschien heeft iemand hier al eerder ervaring mee??!! Douwe heeft ook sidskirts (wel andere type)
Douwe

't ligt aan wat voor ik heb "gewone" (volgens mij zelfs origineel vanaf Renault te krijgen) waren ze heel geweest hebben ze een goede pasvorm. Hellaas waren de mijne kapot en is de reparatie niet 100% gelukt waardoor het niet helemaal aanlsuit.

Maar persoonlijk vind ik het beter dan zonder.

Alleen die daar op marktplaats worden aangeboden lijken van de zelfde maker als die andere bumpers en dat is bagger kwaliteit (N)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Serieus, zijn die bumpers zo slecht van kwaliteit?
waar merk je dat aan dan??
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Hey Douwe, ga je de 9e ook naar de gezamelijke meeting in Veldhoven??
Douwe

Heb mezelf net op de maybe's gezet ligt eraan hoe ik me voel (Y) (N)
Ollie

Gewoon komen man, heb die Twingo van je nog nooit goed in het echt bekeken. En wil die ICE install ook wel eens horen (Y)
Douwe

Ollie schreef:Gewoon komen man, heb die Twingo van je nog nooit goed in het echt bekeken. En wil die ICE install ook wel eens horen (Y)

:lol: moet ik eerst weer een radio hebben :p aangezien mijn clarion gefrituurd is en ik nog geen bericht van de verzekering heb dat ze gaan dokken (N)

Als ik kan kom ik zeker maar hellaas heb ik dat momenteel niet in de hand raar genoeg luisterd metname de pfeiffer niet naar wat ik zeg :p :wink:
Ollie

Ow ja, het Clarion verhaal en nu het verhaal nog erbij uit het ACT....gaat lekker (N)
Douwe

Heerlijk of niet :evil:

Hoop dat de verzekering vlot uitbetaald kan ik weer wat audio shoppen om op te vrolijken :wink:
Twingo Sport

oude type type kan ook 15" onder . Mijn twingo is van 1995 zit ook 15" onder .
alleen kan je nog maar 1 pssagier meenemen anders loop hij aan.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Twingo Sport schreef:oude type type kan ook 15" onder . Mijn twingo is van 1995 zit ook 15" onder .
alleen kan je nog maar 1 pssagier meenemen anders loop hij aan.
:lol:
Wat voor een velgen heb jij erop??
Stefan S.

Rontwingo

Douwe schreef:'t ligt aan wat voor ik heb "gewone" (volgens mij zelfs origineel vanaf Renault te krijgen) waren ze heel geweest hebben ze een goede pasvorm. Hellaas waren de mijne kapot en is de reparatie niet 100% gelukt waardoor het niet helemaal aanlsuit.

Alleen die daar op marktplaats worden aangeboden lijken van de zelfde maker als die andere bumpers en dat is bagger kwaliteit (N)
Als ik het goed heb heb jij ook Chou-chou sideskirts, deze zijn volgens mij niet origineel te krijgen bij de renault dealer en zijn alleen verkrijgbaar bij SK-Tuning in Duitsland of natuurlijk de tussenhandelaars in Nederland.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

dtune_stefan schreef:deze:
[img]http://members.chello.nl/d.hesp/twingov ... mloos2.jpg[/img]
Hey Twingo-sport, stond jij dit jaar ook op Full-speed Rosmalen?? Dan heb ik jou waarschijnelijk aangesproken??!! Jij hebt toch ook het intereur van een clio Sport?? :worship:
Douwe

Rontwingo schreef:
Douwe schreef:'t ligt aan wat voor ik heb "gewone" (volgens mij zelfs origineel vanaf Renault te krijgen) waren ze heel geweest hebben ze een goede pasvorm. Hellaas waren de mijne kapot en is de reparatie niet 100% gelukt waardoor het niet helemaal aanlsuit.

Als ik het goed heb heb jij ook Chou-chou sideskirts, deze zijn volgens mij niet origineel te krijgen bij de renault dealer en zijn alleen verkrijgbaar bij SK-Tuning in Duitsland of natuurlijk de tussenhandelaars in Nederland.
Zou kunnen ik heb ze tweedehands gekocht en hier op het forum heeft iemand een keer gezegd dat ze origineel leverbaar zouden zijn maar kan heel goed dat dat bs is ik heb het verder nooit bij Renault na gevraagd. In elk geval zijn dat mooie strakke skirts zonder flauwekul (Y)
Tijn
Contacteer:

Rontwingo schreef: Als ik het goed heb heb jij ook Chou-chou sideskirts, deze zijn volgens mij niet origineel te krijgen bij de renault dealer en zijn alleen verkrijgbaar bij SK-Tuning in Duitsland of natuurlijk de tussenhandelaars in Nederland.
Bosch polyester in mijdrecht heeft ze ook op de site staan, maar dan voor ongeveer de helft als SK er voor vraagt.
there is no spoon.
Stefan S.

Is dat wel zo Tijn? Op de site staat namelijk vermeldt 80 euro per stuk en bij SK-Tuning kost deze samen 165 euro. Anders zou het inderdaad een koopje zijn voor 80 euro :)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Weet iemand zo een adresje waar je smoke achterlichten voor een twingo verkopen, ik had eens een internetsite,maar ben um kwijt |:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ronnie1984 schreef:Weet iemand zo een adresje waar je smoke achterlichten voor een twingo verkopen, ik had eens een internetsite,maar ben um kwijt |:
Véban Lelystad, zie clubkortingen.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Kan ik nog niet ben nl nog geen RTC member :D :D :D
Rontwingo

Thanks voor alle stemmen op mijn twingo op http://www.twingo-board.de (Y)

Ik ben 6de geeindigd van de 23 :) maar na dat Duitsland heeft verloren en Nederland door ging met voetbal kreeg ik aardig wat negatieve stemmen :s
Maar ja, was wel ff leuk om mee te doen.

Stemmen kan trouwens nog steeds op:

http://www.twingo-board.de/showthread.p ... adid=11195
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

gefeliciteerd, netjes man, er stonden toch een hoop mooie twingootjes op en dan 6e worden,doe je goed (Y)
Douwe

Net effe gestemt (Y)
Stefan S.

Ronnie1984 schreef:En jij hebt nieuwe type Twingo, daar kan 15 inch onder, onder de oude Types volgens mij niet!!??
Onder de Elia kit zit 16" velgen, maar geef mij maar klein en breed :p
Tijn
Contacteer:

dtune_stefan schreef:Is dat wel zo Tijn? Op de site staat namelijk vermeldt 80 euro per stuk en bij SK-Tuning kost deze samen 165 euro. Anders zou het inderdaad een koopje zijn voor 80 euro :)
hm, ja, ze zijn nu in de aanbieding bij SK zie ik ja.... en die 80 euro ex btw, beetje rare omschrijving, 2 stuks en dan per stuk er achter ...

ach ja, nu beide niet duur :D

edit >>

leuk nieuw bumpertje voor de twingo ?
[img]http://www.sk-tuning.de/web/shop/images ... Kombat.jpg[/img]
there is no spoon.
Douwe

(Y) blijf me alleen afvragen waarom mensen er ongespoten meer rond rijden :s
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Vind m persoonlijk niet zo mooi. (N) :)
Gesloten