[img]http://www.renault-projects.com/files/2 ... 160807.jpg[/img]
Binnenkort komt ie hier in de garage te staan en ga ik mijn project beginnen!
Lekker, weer eens mijn handen goed zwart maken

Information
HMZ, bij mij doen de oude te koop topics het nog wel.. Die rechten hebben "normale" bezoekers schijnbaar niet..H8bal schreef:Information
The topic or post you requested does not exist
YesssChris schreef:WHAHAHA!
HELEMAAL GESTOORD BEN JE!![]()
Nee, dit is de laatste. Deze blijft en gaat niet meer weg. Hier heb ik dit huis voor gekocht, met garage. Die blauwe Clio 16v, dat was pas een fout.Chris schreef:Lachen man! Hopenlijk maak je niet nog een keer dezelfde fout, twee keer is genoeg!
Gaat goedkomen. Binnen 2 jaar is de planning.Chris schreef:Supergaaf dat deze 5 ooit weer zal stralen!
Had ik gezien, thanks!Chris schreef:De dikke platen heb je sowieso al, want volgens mij had ik die er al opgezet!!
Gaat goedkomenChris schreef:Veel (knutsel)plezier Bas!
Het is origineel een phase 2.catrinus schreef:Goed bezig Bas. Wat is je bedoeling er mee? origineel phase1 houden of een wannabee phase2 er van maken (stille hint: hou hem phase1
)
Er zijn standaard wannabee Phase 2's vanaf de fabriek geleverdcatrinus schreef:Goed bezig Bas. Wat is je bedoeling er mee? origineel phase1 houden of een wannabee phase2 er van maken (stille hint: hou hem phase1
)
waar staat dat ding chris.... krijg nou ook van die weemoed gevoelensChris schreef:Gister heb ik hem live even aanschouwd, en het is en blijft een gaaf ding!
Rick, ik zag je witte phase 1 ook nog staan, ex Bas en Jan Geert.
Is al jaren niet meer in mijn bezit, best jammer, was een perfect project karretje!! Ik rij nu al 1,5 jaar geen GT meer en mis het nog elke dag, wellicht binnenkort 1-tje kopen voor de hobby.Chris schreef:Gister heb ik hem live even aanschouwd, en het is en blijft een gaaf ding!
Rick, ik zag je witte phase 1 ook nog staan, ex Bas en Jan Geert.
Heb jij niet genoeg meuk al dan?Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:he interessant .. is ie verder nog redelijk compleet , en waarom is ie gesloopt??
wil ook weer projectje
Haha bas , valt best mee , heb nu een 25 v6 turboBas schreef:Heb jij niet genoeg meuk al dan?Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:he interessant .. is ie verder nog redelijk compleet , en waarom is ie gesloopt??
wil ook weer projectje
Je lijkt wel Holtrop II (qua hoeveelheid dan :-D)