Sound system TWINGO

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Stefan S.

Gehehe, was weer een behoorlijke blonde actie van mij (S) . Maar de subwoofer staat erweer. Thx voor de melding (Y)
Anonymous

dtune_stefan schreef:Gehehe, was weer een behoorlijke blonde actie van mij (S) . Maar de subwoofer staat erweer. Thx voor de melding (Y)
Valt me wel een beetje tegen overigens...... ik had van jou toch wel iets exotisch verwacht......
Stefan S.

Matthijs schreef:
dtune_stefan schreef:Gehehe, was weer een behoorlijke blonde actie van mij (S) . Maar de subwoofer staat erweer. Thx voor de melding (Y)
Valt me wel een beetje tegen overigens...... ik had van jou toch wel iets exotisch verwacht......

8) :wink:
Anonymous

dtune_stefan schreef:
Matthijs schreef:

8) :wink:
Denk dat je straks smullen gaat als je mijn auto ziet :)
Stefan S.

Ben benieuwd Matthijs (Y)
Anonymous

dtune_stefan schreef:Ben benieuwd Matthijs (Y)
Dan praat je pas over exclusief :D
Stefan S.

Jaja, trek nu je schoenen maar weer aan, begint te stinken hier :wink:
Anonymous

dtune_stefan schreef:Jaja, trek nu je schoenen maar weer aan, begint te stinken hier :wink:
Haha....... moet je dat horen ;) :lol:
Stefan S.

:lol:
Nickster

Kee, het volgende is het geval:

Ben bij Menke in Gouda wezuh buurten en ben daar op de volgende onderdelen gestuit...

Kenwood 10 inch plus kist (300 Watt) a 159 euries, pyle pla-4180 versterker met 4 keer 250 watt a 229 euries en voor voorin twee pyle 10 cm twee weg speakers plrl-42 a 32,50.

Meningen graag !!!!

(SUB KLONK STOER)
Stefan S.

Voor dit geld kun je heel wat anders kopen. Luister ook eens naar wat andere merken en ik kan je garanderen dat je deze kenwood subwoofer al snel vergeten bent. Pyle staat er bekend om dat zijn versterkers niet het opgegeven rms vermogen bij lange na niet halen. Klikhier eens om te kijken naar een goede audiozaak bij jou in de buurt om het e.e.a. te luisteren.
Plaats reactie