Maar goed, denk zelf dus dat mijn trubo kaduk is. Of iemand andere suggestie. Heb nog niet aan asje gevoeld vanwege de warmte, komt morgen. Iemand een idee waar ik een beetje turbo kan halen en wat een hybride kost. Gewone T25 denk ik aan.
Ben met je eens dat de 1,5 bar voor een standaard T2 zeer hoog is.Maar toch gaat dit lang goed ondanks de zeer hoge toerentallen van de turbo (200.000 rpm+)Calle schreef:Is dat 1,5 bar op een T2? Dan is hij bijna zeker stuk... dat is wel een erg hoge druk daarmee.
Garantie van Garrett op een T2 tot 1,2 bar is grootst mogelijk onzin.Als het een standaard T2 is lijkt het mij wat aan de hoge kant als Garrett tot 1,2 garantie geeft
Yep, rijdt daar dus al weer meer dan een jaar mee hoor dus kan prima, magoed eens gaat het stuk en dat weet je. Nu dus.....nooit een goed moment maja. eroen, heb jij misschien iets van prijsopgaaf oid voor hybrides?Calle schreef:Is dat 1,5 bar op een T2? Dan is hij bijna zeker stuk... dat is wel een erg hoge druk daarmee. Succesermee, ik hoop dat je turbo het enige is dat stuk is.
Garantie dat het heel moet blijven....... is wat anders dan garantie dat je hem terug mag sturenJeroen Lubking schreef:Garantie van Garrett op een T2 tot 1,2 bar is grootst mogelijk onzin.
Garantie vervalt automatisch als verzegeling van de actuatoras is verbroken.
Ook druk verhogen d.m.v. een bleedvalve is gelijk te zien aan mechanische inwendige schade door de extreme hoge toerentallen van de turbo.
Als ze garantie geven dat het "heel" blijft zou ook beteken dat je het terug kan geven voor garantie als het stuk gaat.Matthijs schreef:Garantie dat het heel moet blijven....... is wat anders dan garantie dat je hem terug mag sturen
Dat baseer ik niet op jou aangegeven reden.Jeroen Lubking schreef:Als ze garantie geven dat het "heel" blijft zou ook beteken dat je het terug kan geven voor garantie als het stuk gaat.Matthijs schreef:Garantie dat het heel moet blijven....... is wat anders dan garantie dat je hem terug mag sturen
Er is nooit spraken geweest dat er vanuit garrett zelf is gezegd dat een T2 deze druk kan draaien op een GTT motor.
Waar jij op duid is dat de meeste mensen 1,2 bar druk nog acceptabel vinden voor de standdaard T2 en dat dit vrij lang goed gaat.
mvg jeroen lubking,
Steven schreef:Kun je ook eens de gegevens opnoemen voor de T2 Hybride Jeroen?
Heeft die bijvoorbeeld ook een 360 graden taatslager?
En wat zijn de effectieve drukken waar je op kan draaien bijvoorbeeld?
Ja PaSteven schreef:Mattijs, ga nou weg met die compurterzooi
Vind deze vraag ff interxanter jah...