Interesse in stickers?!
Ik wil even peilen hoeveel interesse er hier is voor stickers, zoals Clio Williams etc etc etc...
Ik werk in een drukkerij en heb de mogelijkheid dit te plotten... Al naar gelang de interesse hier, is het voor mij interessant om te kijken wat een sticker zou moeten kosten (al naar gelang het formaat e.d.)...
????? Laat me even weten indien je interesse hebt ???
Gr. Dolf
Ik werk in een drukkerij en heb de mogelijkheid dit te plotten... Al naar gelang de interesse hier, is het voor mij interessant om te kijken wat een sticker zou moeten kosten (al naar gelang het formaat e.d.)...
????? Laat me even weten indien je interesse hebt ???
Gr. Dolf
Ph.1 GTT zijkantstickers?
Catrinus heeft geloof ik nog een origineel setje stickers liggen, die kunnen dan ingescand worden o.i.d.?
Catrinus heeft geloof ik nog een origineel setje stickers liggen, die kunnen dan ingescand worden o.i.d.?
Renault Sport Raamband sticker (voor op mijn cliootje!)
-
- Car: GTT
ik zou graag nog een fase 2 gte stripping set willen hebben heb het van al van een kant liggen en ik zou ook nog graag zo`n renault sport raamband voor op mijn 5gte willen
-
2 setjes Williams stickers (de kleine die er origineel op zitten) voor zij- en achterkant zou ook wel tof zijn.
Baccara stickers?
Of inderdaad Phase2 GTT zijkant stickers....
Of inderdaad Phase2 GTT zijkant stickers....
De prijzen moet ik nog uitzoeken... Wordt pas na het weekend. Jullie horen nog van mij wat haalbaar is en met welke prijzen.
ja en natuurlijk de zijbestickering van een fase 1 !!
fase 1 rules
fase 1 rules

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
-
- Car: Renault 5 GT Turbo B
Renault sport vind ik ook zeer netjes, zou ik er wel een van willen
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Je hebt mail op je hotmail die in je profiel staat. Kweenie of die nog in gebruik isturboman schreef:De prijzen moet ik nog uitzoeken... Wordt pas na het weekend. Jullie horen nog van mij wat haalbaar is en met welke prijzen.

klopt, heb ik gekregen.... ik zal er binnenkort nog op antwoorden..Joost (DoubleYou) schreef:Je hebt mail op je hotmail die in je profiel staat. Kweenie of die nog in gebruik isturboman schreef:De prijzen moet ik nog uitzoeken... Wordt pas na het weekend. Jullie horen nog van mij wat haalbaar is en met welke prijzen.
-
setje clio williams stickers
zijkanten en kofferklep

zijkanten en kofferklep

Da mag voor mij ook ja, als de prijs meezitmightycliofreak schreef:setje clio williams stickers
zijkanten en kofferklep

Als ze dan ook maar hetzelfde zijn als de originele he, dus de letters volledig uitgesneden
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dankuturboman schreef:klopt, heb ik gekregen.... ik zal er binnenkort nog op antwoorden..Joost (DoubleYou) schreef:Je hebt mail op je hotmail die in je profiel staat. Kweenie of die nog in gebruik isturboman schreef:De prijzen moet ik nog uitzoeken... Wordt pas na het weekend. Jullie horen nog van mij wat haalbaar is en met welke prijzen.

turboman wrote:
Joost (DoubleYou) wrote:
turboman wrote:
De prijzen moet ik nog uitzoeken... Wordt pas na het weekend. Jullie horen nog van mij wat haalbaar is en met welke prijzen.
Je hebt mail op je hotmail die in je profiel staat. Kweenie of die nog in gebruik is
klopt, heb ik gekregen.... ik zal er binnenkort nog op antwoorden..
Danku Ik hoor het wel.
en is er undertussen al iets bekend over de pryzen .
is al meer als 1 weekend geweest en nog geen reactie.
of is er te weinig intresse .
Anders moet ik zelf iets regelen voor de zy stickers gtt ph 2
graag reactie van turboman??
of iemand anders die ermee bezig is
marcel
Joost (DoubleYou) wrote:
turboman wrote:
Je hebt mail op je hotmail die in je profiel staat. Kweenie of die nog in gebruik is
klopt, heb ik gekregen.... ik zal er binnenkort nog op antwoorden..
Danku Ik hoor het wel.
en is er undertussen al iets bekend over de pryzen .
is al meer als 1 weekend geweest en nog geen reactie.
of is er te weinig intresse .
Anders moet ik zelf iets regelen voor de zy stickers gtt ph 2
graag reactie van turboman??
of iemand anders die ermee bezig is
marcel
Gezien ik mijn stickers eraf wil halen, is het handig om deze te bewaren voor het eventueel na laten maken? Tis dus fase 2 bestickering die vooral op donkere kleuren is gebruikt.
(voor pix loer je maar ff in de gallery).
Of heeft dat geen zin en zul je nieuwe moeten hebben?
(voor pix loer je maar ff in de gallery).
Of heeft dat geen zin en zul je nieuwe moeten hebben?
Niemand?Martijn *Baccara* schreef:Graag!!Alleycat schreef:Baccara stickers?
fase 1 stickers wanted!!!!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
Is er ondertussen alweer wat meer bekend qua prijzen?
mvg,
Floris
mvg,
Floris
Had ik al gezegd dat ik ph1 GTT stickers wil?
En zijn er al prijzen bekend? 

Wat kosten ze? 

PM Catrinus even of hij die set Ph.1 stickers nog heeft liggen, en of hij bereid is deze uit te lenen voor het goede doelMatthijs schreef:Als iemand me ff een sticker geeft kan ik dat deze week nog weten

Zou wel eens een duur grapje kunnen worden, maar ben wel benieuwd naar de prijs, omdat dit toch de enige manier is om er ooit nog aan te komen...