Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Het grote TNM kart spektakel
Deelnemers:
Zeker :
Rob & Femke
Ollie
Riel
Danny
Bram
Marcel
Rob.H
Werner
Wilco
Alex
Pat L
Twijfel :
Pat 21t
Ik neem aan dat iedereen die hier op staat ook nog interesse heeft? Want ik ga dit weekend misschien langs en dan ook wat regelen. Ik zal kijken voor een man of 10/13?
Wie dan niet kan laat het me ff weten.
Datum :
6 Juni Precieze tijd volgt, maar ik dacht zelf aan wat eerder op de middag, dus niet om 18:00 uur ofzo.
Plaats :
Kartcentum Maasmechelen.
Voor op of aanmerkingen, angst om te verliezen, of andere slechte smoesjes hoor ik het graag. OPgeven kan nu nog, want dan kan ik iets gaan regelen met de kartbaan.
Deelnemers:
Zeker :
Rob & Femke
Ollie
Riel
Danny
Bram
Marcel
Rob.H
Werner
Wilco
Alex
Pat L
Twijfel :
Pat 21t
Ik neem aan dat iedereen die hier op staat ook nog interesse heeft? Want ik ga dit weekend misschien langs en dan ook wat regelen. Ik zal kijken voor een man of 10/13?
Datum :
6 Juni Precieze tijd volgt, maar ik dacht zelf aan wat eerder op de middag, dus niet om 18:00 uur ofzo.
Plaats :
Kartcentum Maasmechelen.
Voor op of aanmerkingen, angst om te verliezen, of andere slechte smoesjes hoor ik het graag. OPgeven kan nu nog, want dan kan ik iets gaan regelen met de kartbaan.
-
mbt het karten, ik kan pas na 15.30 zoiets, ben dan klaar met werken, als je eerder gaat reserveren, haak ik af, kan niet eerder weg.
hallo jongens, mijn 5 jes gaan definitief naar de sloop!!! Dus degene wie nog onderdelen nodig heeft moet snel zijn. Veel voor weinig !!!!!
Bel me even als je wat nodig hebt, want ik ben niet meer vaak op internet! 06-12952490
Bel me even als je wat nodig hebt, want ik ben niet meer vaak op internet! 06-12952490
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
Ollie "keine panik" als het goed is kan ik donderdag weer langs komen. Dan ken se um zeen. 

Rob schreef:Het grote TNM kart spektakel
Deelnemers:
Zeker :
Rob & Femke
Ollie
Riel
Danny
Bram
Marcel
Rob.H
Werner
Wilco
Alex
Pat L
Twijfel :
Pat 21t
Datum :
Plaats :
Kartcentum Maasmechelen.
mag ik vragen waarom zo vroeg?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
idd, van mij mag het ook een avondje zijn...
ja waarom het nu 's middags gehouden wordt is me een raadsel,maar goed daarom sta ik bij twijfel je weet nooit waar je aan toe bent en wanneer hoe en hoelaat iets is als het er is als het doorgaat wat er dan is als er iets is als het is.
patrick 21TURBO schreef:ja waarom het nu 's middags gehouden wordt is me een raadsel,maar goed daarom sta ik bij twijfel je weet nooit waar je aan toe bent en wanneer hoe en hoelaat iets is als het er is als het doorgaat wat er dan is als er iets is als het is.

dat wat er is is er als het door gaat vroeger dan normaal maar we willen het later zou het er zijn dus als het er is wordt het karten en dat wordt dan zou het doorgaan wat later, hoop ik, als het zo is.
-
...en als het er is, is het niet mis!

ff over het karten: als ik kan (ivm met de tijd dat ik moet werken, half vijf tot half negen in geleen) ga ik zeker mee, kan me niet herinneren dat ik iets anders heb, dus bij mij is t alleen de tijd waar t vanaf hangt. Komen nogal wat mensen bij de laatste paar dagen of zie ik dat verkeerd? 

-
Zeg mannen gaat er iemand van jullie naar de BW in Apeldoorn de 6de?
-
- Contacteer:
BW wat?
Weet er nog iemand een schadehersteller die na de tijd werkt, pm dan ff aub
Tis (gelukkig
) geen Renault die in puin ligt...
Weet er nog iemand een schadehersteller die na de tijd werkt, pm dan ff aub
Tis (gelukkig
-
BW wat?
=behendigheid wedtrijd word georganiseerd door CRS.
Kijk ff bij de meetings. Daar staat iets meer info.
-
klein foutje bij tekst plaatsen 

-
hey limbo rtc'ers zijn er nog altijd meetings in maastricht? zo ja, waar? kom ik ook eens langs met m'n RSi'tje 

Zo mensen vandaag mijn vuurdoop gehad op de nurburgring
Very Nice
Gelukkig niet van de baan geketst, tzou minder zijn. Op de weg terug wel een bejaarde duitser die mij van de weg wou duwen
Maar al met al een dagje voor te herhalen
Pat nog bedankt
@Marco: Hoi Jong

Volgens mij gaan we dan karten...dus mocht je mee willenFrench pocket rocket schreef:Zeg mannen gaat er iemand van jullie naar de BW in Apeldoorn de 6de?
@Marco: Hoi Jong

MRSUNSHINE schreef:hey limbo rtc'ers zijn er nog altijd meetings in maastricht? zo ja, waar? kom ik ook eens langs met m'n RSi'tje
Yep

-
Code: Selecteer alles
French pocket rocket wrote:
Zeg mannen gaat er iemand van jullie naar de BW in Apeldoorn de 6de?
Volgens mij gaan we dan karten...dus mocht je mee willen
[code]
Inderdaad. Ben nog niet helemaal wakker. Was vroeg geworden vanmorge. Maar ik heb al gezegt dat ik er naar toe ging. Dus, maar als karten later op de avond is wil ik wel ff mee doen.
Op de ring toch een beetje kunnen door rijden?
ja als het er is want er gaat de laatste tijd wel veel mis,idd als het er is dan is het niet mis maar voor meerdere is het een gemis want doordat het mis gaat is het dus niet mogelijk dat iemand erbij is die dat graag wilde zijn of het is te laat of het is misgegaan dat mensen niet weten waar het is als het er is als het niet mis is gegaan,dus als het is dan is het........leuk.Patrick L. schreef:...en als het er is, is het niet mis!
-
Het was druk op de Nordschleife vandaag, mooi weer...
MJ en ik hebben een recreatief rondje gereden , waarbij mijn GTT af en toe begon in te houden, niet zo`n succes. Bij deze denk ik met weemoed terug aan mijn Clio 16v, die had toch een stukken betere wegligging als mijn GTT. Maar we hebben een leuk tochtje gereden, vanaf Aken binnendoor naar de Nurburgring, mooi weer dus was wel ok. Daarna nog wat rondgekeken, paar foto`s gemaakt en op tijd weer naar huis gereden.
Leuk om nog eens te doen, mischien met nog een paar TNM-ers.
MJ en ik hebben een recreatief rondje gereden , waarbij mijn GTT af en toe begon in te houden, niet zo`n succes. Bij deze denk ik met weemoed terug aan mijn Clio 16v, die had toch een stukken betere wegligging als mijn GTT. Maar we hebben een leuk tochtje gereden, vanaf Aken binnendoor naar de Nurburgring, mooi weer dus was wel ok. Daarna nog wat rondgekeken, paar foto`s gemaakt en op tijd weer naar huis gereden.
Leuk om nog eens te doen, mischien met nog een paar TNM-ers.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zijn die duitsers goed in. zie ook de race in monacoMJ schreef:Op de weg terug wel een bejaarde duitser die mij van de weg wou duwen![]()

Project: GTT Blue Sport
Riël schreef:[img]http://home.tiscali.nl/r5baccara/Afbeel ... 230508.JPG[/img]
Is dit jouw bak marcel?

Kwil er ook ff op wijzen dat naast mijn wagen een Noble

@Pat: blij dat het recreatief was en de komende paar keer blijft dat ook zo

Frits schreef:Zijn die duitsers goed in. zie ook de race in monacoMJ schreef:Op de weg terug wel een bejaarde duitser die mij van de weg wou duwen![]()

-
die stond al eens te koop,
twijfelachtig dus...
-
...ik heb ook nog een paar foto`s , zal ze straks proberen on-line te krijgen...