Moertje bij distributieriem
Ik heb een probleem. Ik liet vanmiddag een moertje vallen bij het sleutelen en je raad het al, precies in de opening bij de distributieriem. Heeft iemand enig idee hoe ik dat moertje er zo simpel mogelijk uit kan krijgen? Want zo gaan rijden lijkt me ook geen optie.
-
- Contacteer:
ff bij de ijzerhandel zo'n telescoopmagneetje halen en vissen maar (heb ik ook gehad
)
suck6

suck6
-
- Contacteer:
Victor schreef:met de biostabiel 2000 moet t ook lukken

-
- Contacteer:
le mouton noir schreef:Victor schreef:met de biostabiel 2000 moet t ook lukken

telsell of nie 
Heb het geprobeerd met een telescoopmagneet, maar die is nu afgebroken en is er ook in gevallen. Dus ik denk dat het blok toch open moet. Is dit veel werk? Hoelang ben je er normaal gesproken mee bezig?Kan dit zonder brug of motortakel? Als er iemand uit de buurt van Tilburg zich geroepen voelt om mee te helpen, laat het gerust weten.
-
- Contacteer:
clio1984 schreef:Heb het geprobeerd met een telescoopmagneet, maar die is nu afgebroken en is er ook in gevallen. Dus ik denk dat het blok toch open moet. Is dit veel werk? Hoelang ben je er normaal gesproken mee bezig?Kan dit zonder brug of motortakel? Als er iemand uit de buurt van Tilburg zich geroepen voelt om mee te helpen, laat het gerust weten.

die over het distributie gedeelte valt eraf
en je weet hoeveel ruimte daar zit

-
Wiel aan de distributiezijde eraf.
motorsteun loshalen, en dan met een je blok iets schuin kantelen, dan kun je beter bij die kapjes.
Als de kapjes eraf zijn krik iets laten zakken en achter je wiel de kap verwijderen, en dan kun je er waarschijnlijk wel bij!!
Leg voor de zekerheid ff een paar blokken hout onder je blok
Je weet maar nooit.
Succes
motorsteun loshalen, en dan met een je blok iets schuin kantelen, dan kun je beter bij die kapjes.
Als de kapjes eraf zijn krik iets laten zakken en achter je wiel de kap verwijderen, en dan kun je er waarschijnlijk wel bij!!
Leg voor de zekerheid ff een paar blokken hout onder je blok

Met wat "geluk" ligt dat moertje en dat andere ding bij de krukaspully, en hoef je dus alleen het onderste kapje te verwijderen waar je bij komt zoals al gezegd door het rechter wiel te verwijderen. Grote kans dat je dan alles terug vind wat je ertussen hebt laten vallen
Succes

Succes
-
Idd!!
Met een beetje geluk!
Zo te horen gaat het al niet zo lekker met het "geluk"
Hoop voor he dat het niet 3 keer scheeps..... is.
Anders is het best een pittig werkje!
Met een beetje geluk!

Zo te horen gaat het al niet zo lekker met het "geluk"

Hoop voor he dat het niet 3 keer scheeps..... is.
Anders is het best een pittig werkje!