We willen achterin wat boxen gaan plaatsen.
Rond de wielkasten achterin.
Maar nu willen we weten hoe je dit alles vastzet in de gt.
Het zat door de wielkasten zelf heengeschroefd. Dit trekt alleen maar weer meer roest aan. I don't need that shit.
maar hoe dan wel?
Ik wil dus met polyester gaan kloten.
Hoe zouden jullie dit in een gtt vastzetten?
alle ideeen zijn welkom.
Maaaaaar vergeet niet.
I'm an ICE-noob.
krijn.
"ice" vastzetten in gtt
sja als je gaat boren in je caroesterie, krijg je dus kale metaal=behandelen...voor kleine schroefgaten gebruik ik gewoon kopervet hoor..werkt prima! verder voor die polyester zooi weet ik niet veel, wilde ik binnenkort ook ff doen; deurbakken vóór...laat maar ff weten hoe t wordt!

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Contacteer:
een dubbele bodem maken van een plank die strak in je koffer ligt. hier zaag je de vorm van de basskist in uit en zet de kist erin en hij staat vast.
en als je de dubbele bodem op een paar latjes zet kan je de versterker er mooi verzonken in laten vallen.
Of maak een basskist die precies tussen de hoedenplank past.
of pak stevig kitteband en plak deze onder je sub. en zet deze op het matje in je koffer
(en als dit gaat schijven zet je deze met GOEIE dubbelzijdige tape aan de onderkant vast.)
mogelijkheden zat
en als je de dubbele bodem op een paar latjes zet kan je de versterker er mooi verzonken in laten vallen.
Of maak een basskist die precies tussen de hoedenplank past.
of pak stevig kitteband en plak deze onder je sub. en zet deze op het matje in je koffer
(en als dit gaat schijven zet je deze met GOEIE dubbelzijdige tape aan de onderkant vast.)
mogelijkheden zat
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
ok, lack of info...
(Van mijn kant dus!)
HEt gaat om een gt zonder achterbank.
Ik wil ook GEEN GROTE KIST KIST.
Ik heb namenlijk een kist van mdf.
maar dat ding heb ik er nooit inzitten omdat ik dan 1) niks over heb aan ruimte. 2) een verschrikkelijk lompe/zware kist achterin heb liggen.
En dat terwijl ik juist 2 mooie kleine 10" woofertjes heb.
Ik wil het dus met poly gaan doen om de, verder helemaal kale, wielkasten achter.
Dit wilden we dus wel op een houten/mdf frame-achtig iets plaatsen.
En dat moet vast aan mn gt.
Gewoon schroeven dus en goed behandelen om roest te voorkomen?
Of....(?)
Thanx again.
(Van mijn kant dus!)
HEt gaat om een gt zonder achterbank.
Ik wil ook GEEN GROTE KIST KIST.
Ik heb namenlijk een kist van mdf.
maar dat ding heb ik er nooit inzitten omdat ik dan 1) niks over heb aan ruimte. 2) een verschrikkelijk lompe/zware kist achterin heb liggen.
En dat terwijl ik juist 2 mooie kleine 10" woofertjes heb.
Ik wil het dus met poly gaan doen om de, verder helemaal kale, wielkasten achter.
Dit wilden we dus wel op een houten/mdf frame-achtig iets plaatsen.
En dat moet vast aan mn gt.
Gewoon schroeven dus en goed behandelen om roest te voorkomen?
Of....(?)
Thanx again.
Nou ja alles is te lijmen ... met de goede lijm.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben inmiddels bezig om met mijn gtt het audio te ontwerpen. voor de panelen ga ik ook moulden, Om het vast te zetten ben ik nog aan het uitzoeken, maar ik denk dat het een soort kliksysteem gaat worden.
net zoiets waar de deurpanelen mee vastzitten alleen dan ontzettend veel sterker.
die dingen monteer je achter een paneel, en dan druk je ze door óf bestaande gaten óf gemaakte gaten.
Bij een aantal punten waar een bestaand interieur het custom paneel kruist, ga ik schroeven gebruiken. Want schroeven door een gemaakt paneel in het zicht is niet echt mooi
net zoiets waar de deurpanelen mee vastzitten alleen dan ontzettend veel sterker.
die dingen monteer je achter een paneel, en dan druk je ze door óf bestaande gaten óf gemaakte gaten.
Bij een aantal punten waar een bestaand interieur het custom paneel kruist, ga ik schroeven gebruiken. Want schroeven door een gemaakt paneel in het zicht is niet echt mooi
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Achterbank eruit, MDF erin
[img]http://members.home.nl/tyberium/Schets.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/tyberium/ICE.jpg[/img]

[img]http://members.home.nl/tyberium/Schets.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/tyberium/ICE.jpg[/img]