Ja goed man.
En dan straks een paar duizend km rijden en alweer meer willen Ja lach maar, maar zo gaat dat wel Zo ken ik iemand met een Kever -ik noem geen namen Robin aka Blue Thunder- die er net 2000km op de teller had en toen de hele zaak alweer uitelkaar haalde en nu alweer bijna twee jaar bezig is om hem weer af te maken Maar dan heb je ook wat
Daaaaamn, gefeliciteerd man . ziet er zo netjes uit, ik zou gewoon zonder motorkap gaan rijden joh .
Ben benieuwd naar de prestaties straks, veel plezier d'rmee in ieder geval !
Het chassis ziet er niet echt super uit inderdaad. Maar dat staat ook nog in de planning. Het belangrijkste is dat ik straks met dat ding rijdt!! Ben ook nieuwsgierig naar de resultaten...... Ik hou jullie op de hoogte
Matthijs Bleu Sport schreef: ik zou gewoon zonder motorkap gaan rijden joh .
Dat idee kwam ook al bij mij en Matijs op, misschien eens kijken of een een lexan/plexiglas kap te maken is of zoiets als ze bij ferrari hebben, met een ruitje erin:
Afgelopen zaterdag weer even om de hoek gekeken in Gorredijk. Freddy was druk bezig om de auto af te stellen. Klonk allemaal wel lekker. Vanavond ga ik er weer heen en dan hoop ik dat ik de auto mee kan nemen Dan de auto nog apk klaar maken en a.s. vrijdag uitlijnen en dan kan ik hem gaan inrijden
Bij mij kon de kap ook niet meer dicht Is al even tijdelijk opgelost en wordt later nog netjes gemaakt. Verder hoop ik ook voor het weekend klaar te zijn
Veel succes nog deze week en we zien elkaar wel eens ergens
Matijs schreef:Bij mij kon de kap ook niet meer dicht Is al even tijdelijk opgelost en wordt later nog netjes gemaakt. Verder hoop ik ook voor het weekend klaar te zijn
Jij krijgt er een dubbele carb. op toch? Het is wat met die zelfbouwprojectjes Mijn kap probleem is gelukkig opgelost door de verstevigingen weg te flexen. Is dat bij jou misschien ook een oplossing of kom je echt veel ruimte te kort??
Matijs schreef:Bij mij kon de kap ook niet meer dicht Is al even tijdelijk opgelost en wordt later nog netjes gemaakt. Verder hoop ik ook voor het weekend klaar te zijn
Jij krijgt er een dubbele carb. op toch? Het is wat met die zelfbouwprojectjes Mijn kap probleem is gelukkig opgelost door de verstevigingen weg te flexen. Is dat bij jou misschien ook een oplossing of kom je echt veel ruimte te kort??
Dubbele carb ja, zit er al op. De versteviging zit niet in de weg. Alleen de slangaansluiting op de vulkap wijst schuin omhoog waardoor de slang tegen de kap aan zit. Kwestie van die aansluiting even omlassen naar horizontaal. http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 7&start=50
Gisteren de auto opgehaald Ik ga hem van de week APK klaar maken en hoop dat hij a.s. zaterdag voor de APK kan. Daarna inrijden. De auto is op dit moment afgesteld met 0.4 bar turbo druk dus eerst maar even rustig aan
Job-turbo schreef:Gisteren de auto opgehaald Ik ga hem van de week APK klaar maken en hoop dat hij a.s. zaterdag voor de APK kan. Daarna inrijden. De auto is op dit moment afgesteld met 0.4 bar turbo druk dus eerst maar even rustig aan
Job-turbo schreef:Gisteren de auto opgehaald Ik ga hem van de week APK klaar maken en hoop dat hij a.s. zaterdag voor de APK kan. Daarna inrijden. De auto is op dit moment afgesteld met 0.4 bar turbo druk dus eerst maar even rustig aan
Toppie dat het monster binnenkort de weg op kan.
btw. APK kan niet op zaterdag afgemeldt worden
Niet? hmz... dacht dat het alleen s'ochtends kon maarja daar zal ik me wel in vergist hebben. Ben niet zo'n APK goeroe Dan moet ik maar even kijken of ik hem voor vrijdag voor de APK kan gooien......
Toppie dat het monster binnenkort de weg op kan.
btw. APK kan niet op zaterdag afgemeldt worden
Niet? hmz... dacht dat het alleen s'ochtends kon maarja daar zal ik me wel in vergist hebben. Ben niet zo'n APK goeroe Dan moet ik maar even kijken of ik hem voor vrijdag voor de APK kan gooien......