Vandaag verleende iemand mij geen voorrang, want hij zag me niet. Gelukkig was het maar een 30 km/uur weg en kan een RSi goed en hard remmen, maar toch zat ik tegen een smerige BX aan uit het jaar nul.
Hier zijn wat foto's van de deuk.
Zover ik kan zien is het voorscherm geraakt en ook de motorkap.
http://home.casema.nl/jaap.hubert/deuk.jpg
http://home.casema.nl/jaap.hubert/deuk1.jpg
http://home.casema.nl/jaap.hubert/deuk2.jpg
http://home.casema.nl/jaap.hubert/remsporen.jpg
Kan er nog meer mis zijn waar ik morgen op moet letten als ik naar de dealer rij?
De kerel bekende overigens volledig schuldig te zijn en ik ben gelukkig all-risk verzekerd. Maar toch wil ik even weten waar ik aan toe ben.
Wat zijn de gevolgen en kosten van deze deuk?
haal ff een spatbordje in die kleur van de sloop, spatbordje wisselen kun je bij wijze van spreken nog op de stoep doen, mits je een beetje handig bent.
Als je bij de dealer de schade laat repareren betaal je de hoofdprijs.
Als je bij de dealer de schade laat repareren betaal je de hoofdprijs.
Hij is ALL-risk verzekerd, zijn verzekering verhaald de schade bij de tegenpartij. Hij hoeft dus verder nergens aan te denken.Merijn.V schreef: Als je bij de dealer de schade laat repareren betaal je de hoofdprijs.
Schade laten uit betalen en zelf repareren. Dan hou je geld over.
Ik ben ook all-risk verzekerd, heb de hele voorkant gefacelift voor het schadebedrag van 1 spatbord.
Ik ben ook all-risk verzekerd, heb de hele voorkant gefacelift voor het schadebedrag van 1 spatbord.

Je eigen verzekering heeft er nix mee te maken.
laat de schade opmeten bij een schadeherstel bedrijf of dealer. Die offerte stuur je naar de verzekering van die gozer die t veroorzaakt heeft.
De knaken krijg je dan vanzelf en dan kan je zelf beslissen of je t niet laat maken, een spatbordje op de sloop haalt of dat je t wel laat herstellen bij t bedrijf van de offerte.
t riekt naar oplichting, maar is t formeel gezien niet.
laat de schade opmeten bij een schadeherstel bedrijf of dealer. Die offerte stuur je naar de verzekering van die gozer die t veroorzaakt heeft.
De knaken krijg je dan vanzelf en dan kan je zelf beslissen of je t niet laat maken, een spatbordje op de sloop haalt of dat je t wel laat herstellen bij t bedrijf van de offerte.
t riekt naar oplichting, maar is t formeel gezien niet.
Verder alles goed Victor?
All-risk, oftewel casco verzekeren kost genoeg geld en is inclusief de plicht voor de eigen verzekeraar om de schade te verhalen op de tegenpartij.
Je kunt eventueel de schade laten taxeren door een door hen ingeschakelde expert en dan het geld laten storten op je eigen rekening.
Zelf de tegenpartij aansprakelijk stellen duurt te lang.
Succes!
All-risk, oftewel casco verzekeren kost genoeg geld en is inclusief de plicht voor de eigen verzekeraar om de schade te verhalen op de tegenpartij.
Je kunt eventueel de schade laten taxeren door een door hen ingeschakelde expert en dan het geld laten storten op je eigen rekening.
Zelf de tegenpartij aansprakelijk stellen duurt te lang.
Succes!