ACT: GameConsoles.

Plaats reactie
Remco_Rs
Berichten: 1543
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Thanks,zal wel komen door de drank :lol: (Y)
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

Drank en rijden gaat niet samen he :p
Robert Clio S.
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 7 jan 2004 0:04
Locatie: Soest

Al eens eerder gevraagd in een ander topic wat over spelletjes ging, maar heeft er hier iemand SOCOM II voor de PS2? En die ook ermee online gaat??
Clio 1.4 S strak in de lak!
SimonBalk
Berichten: 732
Lid geworden op: ma 24 feb 2003 8:32
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

ik heb socom 1 en 2. Ben nog niet online geweest. Eerst nog even oefenen, maar het spel zelf is er cool :worship:
Droes
Berichten: 2060
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 11:55
Locatie: België

heb hier ff de demo: GTR official race simulater (demo) gedowned, nu vraagt i mij een passwoord, passwoord moet ik vinden in een read file, maareuh, kheb enkel een icoontje voor te installen. iemand die dit wel gevonden heeft????????
oja sorry vond het andere topic niet meteen dus zettek het hier maar :wink:
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

probeer eens:

GTR_Press_Demo
Droes
Berichten: 2060
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 11:55
Locatie: België

(Y) (Y) :worship: :D
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

:wink:
Droes
Berichten: 2060
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 11:55
Locatie: België

kgeraak niet uit men pitmode, krijd maar 80 max, euhm jasper? kheb al alle knopkes geduwd en launch control is het ni hé.
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

je pitlimiter staat aan :D druk ff op L

kan je ook bij de controls instellen, moet je wel even naar beneden scrollen bij de controls, staan nog wat extra toetsen :)
Droes
Berichten: 2060
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 11:55
Locatie: België

idd ja was met men muis aan het klikken om naar beneden te gaan ma het scrollen haddek nog ni aan ged8 :lol:

spijteg da je ni samen me andere auto's kunt rijden, enkel practise.
of bennek hier ook mis in??? :s
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

klopt, maar komt omdat het de press demo is

in de full kan je wel multiplayer racen :)
Ollie
Berichten: 7037
Lid geworden op: di 9 jul 2002 12:28
Locatie: Urmond

Lachen:
nu.nl schreef:Tulip Computers lanceert Commodore 64 game console

Uitgegeven: 5 mei 2004 13:36
Laatst gewijzigd: 5 mei 2004 16:17

AMSTERDAM - Tulip Computers komt dit jaar met een Commodore 64 spelsysteem op de markt. Het spelsysteem is gebaseerd op de Commodore 64, 's werelds meest bekende homecomputer van de jaren '80. Ruim 30 miljoen exemplaren van het aloude systeem zijn toen over de toonbank gegaan.

De C64 Direct-to-TV werkt door middel van slechts een joystick en een kabeltje naar de televisie. In de joystick zit namelijk ongeveer 30 spellen opgeslagen, waaronder Summer Games, Winter Games, World Games en The Seminal California Games.

Het spelsysteem zal in de tweede helft van 2004 uitkomen en zal rond de 30 euro kosten.
Thierry
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland

Dat klinkt interessant :)
Ik heb de originele C64 nog liggen, maar die is een beetje kapot :(
Thierry
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland

Vandaag is dan eindelijk wat meer over de PSP van Sony bekend geworden :)

[img]http://gamesradar.msn.co.uk/media/games ... 2004_1.jpg[/img]
[img]http://gamesradar.msn.co.uk/media/games ... 2004_2.jpg[/img]
[img]http://gamesradar.msn.co.uk/media/games ... 2004_4.jpg[/img]
[img]http://gamesradar.msn.co.uk/media/games ... 2004_5.jpg[/img]

Scherm is 16:9 en hij is ongeveer net zo snel als een PS2
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

ziet er erg strak uit!
Thierry
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland

Vind ik ook ja :)
En je kunt er ook films op kijken enzo
Robert Clio S.
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 7 jan 2004 0:04
Locatie: Soest

Wijs apparaat, die PSP is volgend jaar (wanneer hij uitkomt) in mijn bezit!
Clio 1.4 S strak in de lak!
Thierry
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland

Robert Clio S. schreef:Wijs apparaat, die PSP is volgend jaar (wanneer hij uitkomt) in mijn bezit!
In de mijne ook :D
Hij wordt overal tegelijk gelanceerd en wordt regiovrij :)
Ollie
Berichten: 7037
Lid geworden op: di 9 jul 2002 12:28
Locatie: Urmond

Krijg je weer van die openingswoekerprijzen. De PS2 was bij introductie ook reteduur, niet normaal! Maar dit is wel een gaaf apparaatje zeg!
www.gamespot.com schreef:Sony PSP details revealed

Find out what will be powering Sony's upcoming handheld.

In the PlayStation Meeting 2003, Sony Computer Entertainment revealed details and specifications for its upcoming handheld, the PSP. SCE described the PSP as the "21st-century Walkman," showing confidence in the company's upcoming product, which utilizes a number of high-end components. The PSP will consist of two microprocessors, an advanced sound engine, a 3D graphics engine, a 4.5-inch, 16:9-format TFT LCD screen, and a number of connection capabilities.

The PSP will run under two 32-bit MIPS R4000 microprocessors, described by SCE president Ken Kutaragi as each having 10 times the clock speed of the PlayStation’s CPU and the same amount of power as the PlayStation 2's CPU. One of the microprocessors will be used as the CPU, and the other will be utilized as an engine dedicated to handling media, such as movies and music, with its own 2MB of memory. Although the PSP's main memory will be 8MB, Kutaragi commented that it is an extraordinary volume for a handheld game console. In general, all the components used in the PSP are designed for low-energy consumption since it is a portable device, and the microprocessors feature a low-voltage (1.2V) design.

The GPU (graphics processor unit) will work as both a 3D rendering engine and a surface drawing engine. Morphing, tessellation, and other rendering abilities are supported by hardware to reduce the loads on programs. The GPU will come with 2MB of VRAM and a bus with a 5.3gbps transfer rate. In theory, the PSP will be able to handle a maximum of 33 million polygons a second. In terms of sound, the PSP will feature 3D sound and 7.1 channels, adopting the use of a digital signal processor named the VME (virtual mobile engine). The VME is a technology developed by Sony for use in its portable MD and MP3 players, and it allows sounds to be processed with less energy consumption compared with traditional DSPs (digital sound processors). As firmware, the VME can be updated to the latest instruction codes when required. The PSP's VME will also allow playback of MP3-, AAC-, and ATRAC3-format music under SCE's current plans.

The control buttons for the PSP are similar to the PlayStation joypad--there will be circle, cross, triangle, square, R1, L1, start, and select buttons, as well as a directional pad and an analog stick. As revealed in prior announcements, the PSP will read proprietary 60mm-wide optical disks named UMDs (universal media discs) that can hold up to 1.8GB. The PSP will support advanced-video-coding-format MPEG4s that have high compression rates, and one UMD can contain up to two hours of DVD-quality video. There will be an advanced encryption technology used on the PSP for the copy protection of software as well. In terms of communication, the PSP will come equipped with 802.11-standard LAN, IrDA, and USB 2.0. 802.11-standard LAN is a wireless LAN specification that can communicate in a 100-meter range with a transfer rate of up to 2mbps, and IrDA is a standard for infrared wireless communication.

To promote early development of games, SCE plans to distribute development kits for the PC that will emulate the PSP at about a 10th of its actual speed. A more complete hardware-based developer kit will be released in spring 2004. SCE aims to make programming software for the PSP as easy to develop as the original PlayStation, and it also aims to provide programmers with a number of libraries and middleware to support development.

The prototype of the PSP and several game titles are scheduled to be revealed at E3 2004, followed by a display of games at the Tokyo Game Show 2004, and the release of the handheld in the last fiscal quarter of 2004. No price was revealed for the PSP in today's announcements.

PSP Specifications:

PSP CPU Core

MIPS R4000 32-bit core
128-bit bus
1-333MHz (1.2V)
8MB eDRAM main memory
2.6Gbps bus bandwidth
FPU, VFPU (2.6 billion flops)
3D graphics extended instructions
I Cache, D Cache

PSP Media Engine

MIPS R4000 32-bit core
128-bit bus
1-333MHz (1.2V)
2MB eDRAM submemory
I-Cache, D-Cache
90nm CMOS


PSP Graphics Core

1-166MHz (1.2V)
256-bit bus
2MB eDRAM (VRAM)
5.3Gbps bus bandwidth
664 million pixels per second pixel fill rate
3D curved surface and 3D polygon engine
Support for compressed textures, hardware clipping, morphing, bone, tessellation, bezier, b-spline (NURBS)
Maximum of 33 million polygons per second
24-bit full color (RGBA)

Sound Core

VME (Virtual Mobile Engine)
Reconfigurable DSP
166MHz (1.2 V)
128-bit bus
5 giga operations per second
CODEC capabilities
3D sound, 7.1 channels
Synthesizer, effecter, and other abilities
ATRAC3 plus, AAC, MP3 for audio


Media

UMD (Universal Media Disc)
60mm-diameter disc
660nm laser diode
1.8GB capacity (dual-layered disc)
11Mbps transfer rate
AES crypto system
Unique disc ID
Shockproof
Regional code system
Parental lock system
Repeat ordering system


Other Specifications

16:9-format widescreen TFT LCD (480x272 pixels, 24-bit full color)
MPEG4 AVC decoder
Wireless LAN (802.11)
IrDA (Infrared Data Association)
USB 2.0
Memory Stick
AV in/out
Stereo headphone out
Lithium ion battery
Expansion port
Nice specs :D
Thierry
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland

Nintendo komt ook met een nieuwe, de Nintendo DS:

[img]http://gamesradar.msn.co.uk/media/games ... _prime.jpg[/img]

Dan heb je het spel op 2 schermen tegelijk, dus bij een racespel heb je op het bovenste scherm dan bijv. je wagen en op het onderste scherm een overzicht van de baan en de rijders enzo. En het onderste scherm is een touch-screen :)
Thierry
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 11:35
Locatie: Zeeland

Ollie schreef:Nice specs :D
Ik heb gelezen dat ie nu al 32mb RAM gewoon geheugen en 4mb videogeheugen heeft gekregen i.p.v. 8 en 2mb :D
Robert Turbo
Berichten: 2134
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
Locatie: Heerenveen auto:

Check :D

http://www.eagames.com/official/nfs/und ... atures.jsp

Je gaat in het spel rondrijden en op zoek naar streetraces. (Y)

Hopen dat er nu wel een Reno in het spel zit.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Matijs
Berichten: 5380
Lid geworden op: wo 29 aug 2001 0:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Begint ergens op te lijken.
Renoos kan je denk ik wel vergeten, hoewel de GTT is Japan geloof ik ook een redelijke cult-car is.
michel 16v
Berichten: 997
Lid geworden op: za 13 apr 2002 0:00
Locatie: nijverdal
Contacteer:

zit true crime op de pc te spelen, leuk spel je kan zelfs in getunde auto's rijden :D
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Tijdje terug had iemand van RTC een Dreamcast te koop, volgens mij Marco? Ben de betreffende private messages kwijt.
Droes
Berichten: 2060
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 11:55
Locatie: België

michel 16v schreef:zit true crime op de pc te spelen, leuk spel je kan zelfs in getunde auto's rijden :D
naam zegt me iets, wat voor game is het juist?
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Toch een beetje Max Payne achtig?
Cleaned Style
Projecttopic
Droes
Berichten: 2060
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 11:55
Locatie: België

ben momenteel ff terug bezeg met GTA vice city op pc, tzijn exames moet mij me iets bezeg houden hé :D
swel leuk zo'n 5 turbo 2 erin, ook de clio 16v, kangoo'tje, clio V6.. :)
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Vice City is echt gaaf! :worship:
Cleaned Style
Projecttopic
Droes
Berichten: 2060
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 11:55
Locatie: België

ooit al is online kunnen spelen?
weet jij hoe je de namen van auto's kunt veranderen??
bv: infernus in 5 turbo 2?
michel 16v
Berichten: 997
Lid geworden op: za 13 apr 2002 0:00
Locatie: nijverdal
Contacteer:

Droes schreef:
michel 16v schreef:zit true crime op de pc te spelen, leuk spel je kan zelfs in getunde auto's rijden :D
naam zegt me iets, wat voor game is het juist?
is door makers van vice city gemaakt en het lijkt er ook op.

alleen zijn de missie's een grote verandering
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

http://www.gamespot.com/pc/adventure/tr ... eview.html

de ganeplay is wel stuk minder dan GTA
Rene (Mr. TX)
Berichten: 2312
Lid geworden op: wo 6 jun 2001 0:00
Locatie: Friesland
Contacteer:

Hoe krijg je die Turbo2 in Vice City?
Droes
Berichten: 2060
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 11:55
Locatie: België

Rene (Mr. TX) schreef:Hoe krijg je die Turbo2 in Vice City?
Via het programma ImgEd..
elke auto heeft twee bestandje een .dff en een .txd
je download eerst die bestandjes (of de turbo 2)
je opent je ImgEd, dan File --> open, dan gaje naar je GTA vice city map op je c:
je opent de map models, daar zullen drie bestandjes instaan waaronder twee mappen en een IMG bestand.
je opent het Img bestand.
nu krijg je de volledige lijst van alles wat er rondrijdt in gta vice city

elke auto heeft een naam gekregen (logisch :wink: )
bv Stinger.dff
Stinger.txd

je opent nu de map van je renault 5 turbo 2,
daar zullen nu ook twee bestandjes inzitten (.txd, .dff)
deze kunnen ook een andere naam hebben bv: infernus.txd

je verandert het dan gewoon maar in de auto die je wenst te veranderen.

je gooit er de twee originele .dff en .txd bestandjes uit en je voegt de twee .dff en .txd bestandjes van de renault 5 turbo 2 in.

belangrijk die originele bestandjes altijd bijhouden, doeje door EXTRACT!!

je kan turbo rijden..
duidelijk?! :s :wink:
Plaats reactie