als ik de gt motor in de cabrio heb gestoken
kreeg ik hem in het begin vrij moeilijk in 1e en in achteruit.
na een paar 100km's te rijden is het probleem serieus veregert

tot op het laatste ik hem gewoon niet meer in 1e kreeg.
Zelfs met de motor stilleggen, in 1e zetten en dan zo starten, duwde de startmoter de auto vooruit.....
Dus ik begonnen met de motor terug te demonteren om de versnellingsbak er terug onderuit te gooien..
Zover staan we dus vandaag...
Denkelijk heb ik iets gewisseld tussen de 4bak van de originele 1.1 en de 5bak van de gtt.
ik dacht eerst aan de buté (hoe zeg je dat in het nederlands? het rollement dat achter de lepel zit en de drukplaat openduwd)
dat deze van de 4 bak dus dunner was dan de 5bak, blijkt dit dus niet zo te zijn

Het volgende ben ik tegen gekomen op 1 van de lepels die ik heb liggen zit een soort vorkje dat tegen die plastieke bol duwd op de de versnellingsbak.
Op die andere lepel zit dit niet, dit geeft dus een verschil in de "ontkoppelings afstand" wat dus duidelijk het probleem is,
je zou het kunnen vergelijken of je rijdt met een versleten koppelingsplaat.
Dus nu de vraag, zit er op een gtt versnellingsbak zo een extra vorkje op die ontkoppelingslepel, of niet, want dan zit mijn probleem nog ergens anders.
Tuurlijk zou ik dit graag eerst weten voor ik de boel terug dicht gooi, omdat dit toch geen klus is dat je op een uurtje klaart...
bedankt!!!
kevin