Wie gaan er dit jaar naar de Ring toe, en zoja wanneer?
Ik zie in de RTC kalender wel het weekend van 22 mei staan, maar wie gaan er dan?
Ringweekend 2004.
22 mei is een beetje te vroeg denk ik. kenne we niet eind juni gaan?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
het weekend van 26 juni is automax-Ray- schreef:22 mei is een beetje te vroeg denk ik. kenne we niet eind juni gaan?
Project: GTT Blue Sport
boeiend 
ga liever naar de Ring!

ga liever naar de Ring!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben dat weekend (met wat vrienden) op de Ring. Wat meer Renault-gekken mag altijd natuurlijk 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Als me auto weer beter is ga ik mee
-
- Car: GTT
Gaat dit weekend gewoon door op 22mei en wie komt er allemaal en waar gaan we precies heen op de ring na.
-
- Moderator
- Car: MB
op dit moment zijn er nog geen concrete plannen. Als jullie willen gaan zul je gewoon on-line een groepje moeten zoeken die ook mee willen. Er zijn volop campings in de regio daar vlakbij het circuit. Er is dus vast wel 1 die RTC-proof is 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
-
Als het droog is rijd ik a.s. zondag naar de Ring, waarschijnlijk met nog een paar niet reno-rijders en MJ gaat waarschijnlijk ook mee 

Kdenk dat ik wel met de touringcar ga...mijn 15 andere persoonlijkheden willen ook mee...Patrick L. schreef:Als het droog is rijd ik a.s. zondag naar de Ring, waarschijnlijk met nog een paar niet reno-rijders en MJ gaat waarschijnlijk ook mee

-
wazige...MJ schreef:Kdenk dat ik wel met de touringcar ga...mijn 15 andere persoonlijkheden willen ook mee...Patrick L. schreef:Als het droog is rijd ik a.s. zondag naar de Ring, waarschijnlijk met nog een paar niet reno-rijders en MJ gaat waarschijnlijk ook mee