ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

antoine
Car: Renault Clio III RS

The cars are 1998 Williams Renault Laguna Super Tourers. They were built, developed and campaigned in 1998 by Williams Touring Car which was a divison of Williams F1. The cars were driven by both Alain Menu and Jason Plato. For the 1999 season the cars were sold to Arena International Motorsport (which is currently running the Honda Civic BTCC program) to compete in the independents cup. For 99 the cars were driven by Russell Spence and Will Hoy. The cars were very competitive in 98 scoring various race wins and podiums and in 99 was the only real challenger to Matt Neal (once Will was driving). The cars have been updated to 99 body work (which was essentially the front fender change, also have the 98 fenders)

Car Features

- 2 litre 315 bhp
- 6 speed sequential gearbox with powershift, quick change ratios
- Fully adjustable suspension
- Ultra stiff body shell
- Lots of carbon fibre
- Williams data logging system
- 15" front brakes, 6 pot liquid cooled calipers
- Front carbon fibre areo dynamic splitter with diffuser and radiator air control
- The list goes on

Spares package is substantial. 2 gearboxes, 6 diffs, approximately 80 ratio's, 20 - 30 dog rings, inputs shafts, carbon/carbon clutches, driveshafts, 4 front uprights, 4 rear uprights, wishbones front, rear suspension assembly, brake disc front and rear, brake calipers front and rear, Williams/Penske dampers, etc... I've also attached a detailed spares list. We essentially have all the 1998 components.

Engine was a brand new 0km on all internal parts. Due for rebuild in 250km. Rebuilds costs between 4 - 6k (sterling) which includes all non damaged parts (head, valve train, rods, pistons, etc). Or you can by service kits, the first one is around 750.00 sterling the second $3,000.00 sterling. We also have a second brand new 0km egine available.

We are offering various pricing options. $40k will buy an almost roller, 50k for roller and half spares (we were approached by a team about this option earlier, that's why were offering it). Complete car with half spares asking price $89,500.00 cdn. complete package, both cars, all spares asking price $105,000.00 cdn. We would prefer to sell the complete package. I've also attached a few pics for you. If you would like a specific pic let me know and I'll email it to you.

If you require any further information or pics, please do not hesitate to contact me.
Ken (416) 402-4331 victory@infinity.net
[img]http://www.touringcartrophy.com/images/ ... laguna.jpg[/img]

doe mij deze dan maar :) aub
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Martijn *Baccara* schreef:'t was ff typen, maar het is gelukt :D

[img]http://home.tiscali.nl/r5baccara/Afbeel ... _ascii.gif[/img]
http://jpg2asc.hierklikken.com/

:wink: :D
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Corniels
Contacteer:

RobertR19 schreef:Reno's zijn geen sterke auto's. :@

Deze kreeg ik van Rutger.

http://users.pandora.be/guyke/puree/caravan_WM_HI.wmv

Hijs wel lachen, let op commentaar.
Zo, dat is de 6e.......gefeliciteerd:P
Corniels
Contacteer:

Weet iemand hoe ik een plaatje kan veranderen, net als anderen zoals.....P@TB@t, en nog meer....

weet alleen dat het een .gif bestand is en meer niet :p
The Saint

Corniels schreef:
RobertR19 schreef:Reno's zijn geen sterke auto's. :@

Deze kreeg ik van Rutger.

http://users.pandora.be/guyke/puree/caravan_WM_HI.wmv

Hijs wel lachen, let op commentaar.
Zo, dat is de 6e.......gefeliciteerd:P
geeft niks hoor, ik had hem nog niet gezien en vond het (Y) (Y) (Y)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Corniels schreef:Weet iemand hoe ik een plaatje kan veranderen, net als anderen zoals.....P@TB@t, en nog meer....

weet alleen dat het een .gif bestand is en meer niet :p
Photoshop :) En er zullen er vast nog meer zijn. (Bv GraphicConverter, als je een Mac hebt)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Corniels
Contacteer:

Ik hoorde juist dat je iets met Dreamweaver moest doen :s
Jasper16v

Dreamweaver is om websites mee te maken.

Jij bedoelt het bewerken van plaatjes/foto's? Dat kan o.a. met Photoshop inderdaad. Maar dan zou ik geen gif bestand bewerken, aangezien die maar 256 kleuren zijn.
rasit..

Doeii :beer: (S)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

shit!! we zitten bij het verkeerde merk :'(
http://frontpage.fok.nl/nieuws/41198
Mannelijke BMW-rijders hebben meer seks dan mannelijke eigenaren van andere auto's, zo blijkt uit een onderzoek onder 2.253 bestuurders tussen de 20 en 50 jaar door het Duitse blad "Men's Car". BMW-rijders zeggen gemiddeld 2,2 keer per week seks te hebben. Daarna volgden Audi (2,1), Volkswagen (1,9), Ford (1,7), Mercedes (1,6) en Porsche (1,4).

Ook de berijders van niet-Duitse merken hadden minder seks per week dan de BMW-rijders. Bij eigenaren van Italiaanse auto's was dit 2,0 per week, bij Franse auto's 2,0 keer, bij Japanse 1,8 keer, bij Zweedse 1,6 keer en bij Koreaanse 1,5 keer.

Bij de vrouwen bleken bestuursters van Franse auto's de meeste seks te hebben, namelijk 2,1 keer per week. Hierna volgden Audi (2,0), Italiaanse auto's (2,0), BMW (1,9) en Porsche weer onderaan met 1,2 keer per week.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

dennisvr schreef:shit!! we zitten bij het verkeerde merk :'(
http://frontpage.fok.nl/nieuws/41198
Mannelijke BMW-rijders hebben meer seks dan mannelijke eigenaren van andere auto's, zo blijkt uit een onderzoek onder 2.253 bestuurders tussen de 20 en 50 jaar door het Duitse blad "Men's Car". BMW-rijders zeggen gemiddeld 2,2 keer per week seks te hebben. Daarna volgden Audi (2,1), Volkswagen (1,9), Ford (1,7), Mercedes (1,6) en Porsche (1,4).

Ook de berijders van niet-Duitse merken hadden minder seks per week dan de BMW-rijders. Bij eigenaren van Italiaanse auto's was dit 2,0 per week, bij Franse auto's 2,0 keer, bij Japanse 1,8 keer, bij Zweedse 1,6 keer en bij Koreaanse 1,5 keer.

Bij de vrouwen bleken bestuursters van Franse auto's de meeste seks te hebben, namelijk 2,1 keer per week. Hierna volgden Audi (2,0), Italiaanse auto's (2,0), BMW (1,9) en Porsche weer onderaan met 1,2 keer per week.
Dan moeten we het aanleggen met bestuursters van Franse auto's :wink: :D
Maus

Hoe wil je dan verklaren dat zij 0.1 keer meer sex hebben per week dan wij? :wink:
Jasper16v

Allemaal Duitse merken eerst...goh hoe kan dat toch bij een Duitse test...
Corniels
Contacteer:

Ow, Jasper .....kan jij me vertellen hoe ik zo'n bewegende avatar/plaatje kan maken ??

Wel, betere uitleg a.u.b. en niet alleen zeggen met photoshop :)
Jasper16v

Corniels schreef:Ow, Jasper .....kan jij me vertellen hoe ik zo'n bewegende avatar/plaatje kan maken ??

:)

Ik doe het met Animation Shop, is een programma die bij Paint Shop Pro hoort. Je kunt dus de trial versie vsn PSP downloaden bij http://www.download.com en dan aan de gang gaan. Het programma zelf heeft een wizard en is dus best makkelijk. Je kiest een aantal images die je wilt gebruiken en hoe lang ze in beeld blijven voordat ie naar de volgende gaat. Je kan ook allerlei 'transform' effecten meegeven, maar dan wordt het plaatje wel groot.
Maus

Matijs
Contacteer:

Corniels schreef:Ow, Jasper .....kan jij me vertellen hoe ik zo'n bewegende avatar/plaatje kan maken ??

In photoshop de plaatjes die je wilt gebruiken in een document op aparte layers zetten. Onderaan de werkbalk links op het horizontale knopje drukken "Jump to Imageready"
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/imagereadyknop.jpg[/img]
Dan in Imageready frames voor je animatie aanmaken, en per frame door de layers aan en uit te zetten de animatie instellen. En als je tevreden bent doe je "Save Optimized" als gif.
Douwe

Kent iemand het merk MBQuart en de kwaliteit van hun compo set?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Bedoel je niet gewoon Marquant? Dat is 1e klas baggertroep. :)
Douwe

Merijn schreef:Bedoel je niet gewoon Marquant? Dat is 1e klas baggertroep. :)
Nope MBQuart geen marquant (N) is zeker geen bagger maar kan het zich meten wet de top!? Gaat me om de MBQuart RSC216 wat ik er tot nu toe overgelezen heb is niet slecht (Y) Ook op SYS las ik wat positieve reactie maar ik weet niet of deze serie van hun ook wat is :s (N) (Y) ????

Ze hebben o.a. de autobahn serie op hun naam staan das toch een naam die bij de meeste sound lovers wel wat doet :smoke: stond een knappe autobahn showcar op speed:

[img]http://www.home.zonnet.nl/thedman/knopjes[/img]

[img]http://www.home.zonnet.nl/thedman/audiobahn[/img]

http://www.mbquart.com/2003/en_US/produ ... el=RSC+216
Laatst gewijzigd door Douwe op ma 3 mei 2004 10:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Stefan S.

MBQuart maakt inderdaag goede speakers, maar de instapseries klinken wel bagger. Qua klank zou je toch echt moeten luisteren, errug smaak gevoelig.
rasit..

Maus schreef:Hot persuit :)
cool 8)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Maus schreef:Hoe wil je dan verklaren dat zij 0.1 keer meer sex hebben per week dan wij? :wink:
Ze gaan vreemd :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ollie

Robke
Car: Lexus IS250

Da's een leuk circuitautootje. 8)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

En qua geld echt niet duur, er moeten een aantal dingetjes aan gebeuren maar dat is te overzien.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Jasper16v

Als ik het geld had was ie van mij...
Ollie

Staat nu nog laag, maar ben eens benieuwd naar de eindprijs!
Jasper16v

Zal ongetwijfeld leuk oplopen :)
martin rs

Ollie schreef:
martin rs schreef:goh het is gebeurt.
sanne heeft een mini gekocht
vrijdag gaat ie naar de lasser die er panelen nieuw inlast en spuit en een rolkooi erin last.
de week erop wordt de kooi gepolijst en worden de kuipstoelen besteld.

even geen renault maar die gaat zeker weer komen :)
Klinkt al goed, krijgen we ook een :foto: vh eindresultaat?

hier is dan een foto.
het is nog lang niet af maar het begin is er!!!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwDpAtcU ... 2673265750[/img]
Matijs
Contacteer:

ziet er goed uit :foto: (Y)
rasit..

Ollie

Wat boeit dan die buitenkant, laat zien laat zien :D
Gesloten