Douwe schreef:Douwe wrote:
HULP is er iemand die morgen mij kan helpen met het af maken van m'n kist en dan het aansluiten van de audio. Door wat tegenslag en het feit dat m'n skai pas morgen binnenkomt wordt het wel erg krap in m'n eentje
Plaats: Hoenderloo (nabij Apeldoorn)
Tijdstip: 11:00 tot 18:30
Als er iemand is die wil helpen poste het dan hier en pm me effe. In principe denk ik dat meer dan 1 persoon niet handig is dus de eerste die kan en verstand van audio heeft voor het afstellen heeft gewonnen
Niemand die handig is met kisten bouwen en bekleden die wil helpen? ik ben bereid benzine te vergoeden maar moet wel redelijk blijven max. 25,-
ehh. bij bruno, dus zal wel sinterklaas zijn.ant1 schreef:Waar bedoel je?Frits schreef:Gaat er iemand volgend weekend nog naar belgie kijken, of heeft iedereen nu ff genoeg gezien op speed??
GR.Frits
op circuit zolder of is sinterklaas
Zou geweldig zijn, maar heb geen zin om alleen te rijden eigenlijk.Johan schreef:als ik ga, en dat is bijna zeker, dan mag je met mij mee.Frits schreef: en ik mag niet mee rijden bij rob inDus misschien een ander?
Misschien afspreken bij carpool plaats bij e3 strand eersel?Frits schreef:hmm,
Zoals het er nu naar uit ziet rij ik zondag alleen in de clio. Nog iemand die intresse heeft in een ritje belgie??
GR.Frits
Ligt dat op de route richting breda?? Want de weg naar breda weet ik wel zo uit mn hoofd. Ik kom uit de buurt van Arnhem dus dan is eersel wat om geloof ik.ant1 schreef:Misschien afspreken bij carpool plaats bij e3 strand eersel?Frits schreef:hmm,
Zoals het er nu naar uit ziet rij ik zondag alleen in de clio. Nog iemand die intresse heeft in een ritje belgie??
GR.Frits
ja klopt.Wij gaan over de a 67 richting antwerpen.Frits schreef:Ligt dat op de route richting breda?? Want de weg naar breda weet ik wel zo uit mn hoofd. Ik kom uit de buurt van Arnhem dus dan is eersel wat om geloof ik.ant1 schreef:Misschien afspreken bij carpool plaats bij e3 strand eersel?Frits schreef:hmm,
GR.Frits
Nee, ik ga niet. Het wordt slecht weer en op m'n banden zit nog maar een mm profiel en hij zwabbert alle kanten op, dus ik vind het wat te riskant om te gaan.Frits schreef: @Rob, ga je zondag nog naar belgie?
Je zou evt. met mij mee kunnen rijden als je wil... moet ik alleen ff weten wat en wanneer.robclio16V schreef:Nee, ik ga niet. Het wordt slecht weer en op m'n banden zit nog maar een mm profiel en hij zwabbert alle kanten op, dus ik vind het wat te riskant om te gaan.Frits schreef: @Rob, ga je zondag nog naar belgie?
Ik heb ook nog een belangrijke afspraak 's avonds, dus ik zal er helaas niet bij zijn...