Uitvallen clio 16v???
Ik heb een probleem met mijn clio 16v. Gisteren stond ik voor het stoplicht toen hij ineens uitviel. Hij starte wel weer, maar dan liep hij heel laag en schommelend stationair en viel daarna weer uit. Ook als je gas gaf viel hij uit. Ben toen naar huis gesleept. Toen ik thuis kwam, liep hij weer normaal. De laatste weken begint hij vaker stationair te schommelen en uit te vallen. Vooral als hij warm is. Even later start en loopt hij dan weer normaal. Heeft iemand misschien enig idee waar dit aan kan liggen? Misschien is het de computer waar iets niet goed zit, heeft er iemand in de buurt van tilburg misschien een extra computer waarmee ik dit kan checken?
-
- Contacteer:
denk dat je er dan altijd last van hem helemaal als je wat harder rijdt of heb ik dat mis?oldskool schreef:brandstoffilter verniewen
hangt by een gtt achter by de tank moet iedere 50 duizend vervangen worden maar doet iemand die em koopt het ook?
denk dat ie by de 16v daar ook hangt in de buurt van de tank en de pomp
-
Misschien heeft het iets te maken met je uitlaat?
Misschien beetje dom, maar vroeger had mijn scooter ook zo'n rare actie, toen ie koud was reedt ie gewoon goed, maar hoe warmer hij werd hoe langzamer hij reedt en uiteindelijk sloeg ie uit.
Ze hadden alles nagekeken en uiteindelijk was het de uitlaat die verstopt was ofzo.
Tsjah maar of dat ook zo met een auto is weet ik niet
. Ben maar een leek
.
Misschien beetje dom, maar vroeger had mijn scooter ook zo'n rare actie, toen ie koud was reedt ie gewoon goed, maar hoe warmer hij werd hoe langzamer hij reedt en uiteindelijk sloeg ie uit.
Ze hadden alles nagekeken en uiteindelijk was het de uitlaat die verstopt was ofzo.
Tsjah maar of dat ook zo met een auto is weet ik niet