Friday Nightmeeting Oss I
Ik hoop niet dat je mij bedoelt want mijn poste ging niet over jouwOllie schreef:Zo zeg, hou ik mijn bek al, stuur ik een pmetje en dan zie ik mijn naam over 2 pagina's nog meerdere malen tegenkomen in negatieve zin

Klopt, ik zou ook eerst rijden, maar mijn normaal (redelijk) beschikbare auto's waren niet voor de hele dag beschikbaar
wat dan dus inhoud haaste haaste en dat ga ik niet doen met zo'n aanhanger!
hij zal toch wel een aardig probleem krijgen om een geschikte auto te vinden!
Dit omdat het totaal gewicht van deze last gouw rond de 14-1500 kilo zal komen
6 á 750 kilo voor de trailer en nog een s 8 á 900 kilo voor de auto!!!!!!
Je komt dan gouw in de katogori bus of terein auto. maar als ie voor de juiste auto kan zorgen help ik hem gaarne

Ik ga niet zo moeilijk liggen doen met een auto die de boel moet trekken. De GT weegt 830 kg en met bijvoorbeeld een Vectra 1.6 8v mag je al 1000 kg trekken. Met een beetje meer vermogen moet dat echt geen probleem zijn. Marcel dLC heeft mijn GT toendertijd met (als ik me niet vergis) een Hyunday Lantra Station opgehaald en dat ging zonder problemen. De 1.6 16v mag al 1200 kg trekken! Mag geen probleem zijn, denk ik.
-
Ik denk niet dat dat ook wettelijk allemaal mocht enzo maarja... boeiend. Hij had het er wel zwaar mee hoorMerijn schreef:Marcel dLC heeft mijn GT toendertijd met (als ik me niet vergis) een Hyunday Lantra Station opgehaald en dat ging zonder problemen. De 1.6 16v mag al 1200 kg trekken! Mag geen probleem zijn, denk ik.

vriend van me heeft eens een Mini op een auto ambulance gezet en die voortgetrokken met een Volkswagen Jetta met een 1.4 motor. Ding ging op de snelweg niet sneller meer dan 80 
zal wel niet helemaal legaal zijn, maar het ging wel

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ding mag ook niet harder als 80 officieel.Ferdy schreef:vriend van me heeft eens een Mini op een auto ambulance gezet en die voortgetrokken met een Volkswagen Jetta met een 1.4 motor. Ding ging op de snelweg niet sneller meer dan 80
Maar van de zomer met een ambu. en die rooie clio achterop 110 zonder problemen. met de passat station.
Project: GTT Blue Sport
Was het inderdaad een 1.6 16v?Marcel dLC schreef:Ik denk niet dat dat ook wettelijk allemaal mocht enzo maarja... boeiend. Hij had het er wel zwaar mee hoorMerijn schreef:Marcel dLC heeft mijn GT toendertijd met (als ik me niet vergis) een Hyunday Lantra Station opgehaald en dat ging zonder problemen. De 1.6 16v mag al 1200 kg trekken! Mag geen probleem zijn, denk ik.

-
Yep, een rasechte hyundai 1.6 16V met 114 peekaatjesMerijn schreef: Was het inderdaad een 1.6 16v?
Zijn er nog mensen van plan om naar Belgie te gaan?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 54#1417054
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 54#1417054
Ik zit nog te twijfelen, omdat mijn auto nog niet af is. Maar is vast wel iemand die mij op kan pikken?
exact hetzelfde probleem zelfs 
Maar de crossa dan?

Maar de crossa dan?
Beter dan fietsen... Is zelfs vanuit Eindhoven nog best verMerijn schreef:Willen we daar in gezien worden?

Keedan. Kejje meteen mu vlitsende woage zien 8
Oja, en misschien wil er nog wel een Calle achterin....
Oja, en misschien wil er nog wel een Calle achterin....

Hmm 9 mei ik heb er wel zin in alleen door de audio aanschaf zit ik krap bij kas dus ga alleen als er mensen zijn die mee willen rijden en een evenredig stuk in de benzine kosten willen delen!?
Ik weet het kniepert maar ik had al homeles i.v.m. de kosten die ik nog extra had voor de bekabeling +/-200,- en 1,2 mei speed dus als ik 9 mei ook nog eens naar belgië kachel wordt het oorlog

Ik weet het kniepert maar ik had al homeles i.v.m. de kosten die ik nog extra had voor de bekabeling +/-200,- en 1,2 mei speed dus als ik 9 mei ook nog eens naar belgië kachel wordt het oorlog

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
dus ik mag niet mee?robclio16V schreef:Ik ga 9 mei inderdaad naar Belgie. Er is nog een stoel vrij, dus wie mee wil rijden....
Je moet alleen geen te dikke reet hebben, anders pas je niet in m'n stoel.

Project: GTT Blue Sport