Welke pijp onder jouw Renault?

Immer wieder die verdammte Holländer

Kheb nu (tijdelijk) mn Devil systeem eronder gezet, maar dat merk je toch wel behoorlijk hoor....
Het geluid is goed, maar hij trekt niet echt makkelijk door.....
Ik hoop dat mn RVS 2œ" systeem snel weer klaar is, de demper even wat aanpassen zodat ie lekker stik is, en toch lekker een dik systeem eronder....

Het geluid is goed, maar hij trekt niet echt makkelijk door.....
Ik hoop dat mn RVS 2œ" systeem snel weer klaar is, de demper even wat aanpassen zodat ie lekker stik is, en toch lekker een dik systeem eronder....
-
- Contacteer:
Al wat meer plaatjes? Ik had ook intresse in deze demper, alleen had ik geen zin in het gezeur om hem te monteren....had ik beter maar wel kunnen doen, want ding ziet er wel dik uitMrtn schreef:kzal morgen even kijken of ik meer pics kan maken en proberen om dat middendeel eruit te halen

* Stefan T-SPORT *
nog niet gedaan eigenlijk, vanmiddag even kijken of ik tijd heb, morgen moet namelijk mn andere 5je voor de APK, dus vanavond moet ik die wegbrengen en ik moet 'm nog voorkeurenNeobyte schreef:Al wat meer plaatjes? Ik had ook intresse in deze demper, alleen had ik geen zin in het gezeur om hem te monteren....had ik beter maar wel kunnen doen, want ding ziet er wel dik uitVeel plezier ermee iig

Mrtn = Maarten
Deze pijp moet onder mijn Kliko:
[img]http://canton.instantsites.nl/isite/ima ... lsmall.JPG[/img]
Kost wat maar dan heb je ook wat!
Heeft nog iemand 1000 euries over? Je kan het storten op het Juno Fonds, rekening 640125, donaties zijn uiteraard welkom.

Kost wat maar dan heb je ook wat!

Heeft nog iemand 1000 euries over? Je kan het storten op het Juno Fonds, rekening 640125, donaties zijn uiteraard welkom.

Zal ik dan beginnen met 0.01 euroJuno schreef:Deze pijp moet onder mijn Kliko:
Kost wat maar dan heb je ook wat!![]()
![]()
![]()
Heeft nog iemand 1000 euries over? Je kan het storten op het Juno Fonds, rekening 640125, donaties zijn uiteraard welkom.![]()
al meer foto's Mrtn?Mrtn schreef:bijna nieuw pijpje onder de auto, gekocht van Renco gisteravond en vanmiddag eronder gezet![]()
Klinkt netjes, en gelukkig niet té hard, meer een zacht brommetje op de achtergrond.
Het is een Raceland Blast nog iets![]()
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/11_Rac ... 20inet.JPG[/img]
moest wel weer frezen in mn bumper, dus de kopse kantjes nog even in kleur kladderen... en klaar ben ik weer

-
- Contacteer:

-
- Contacteer:
k hoop t ook niet allen oom agent zal er niet mee kunnen lachen maar ehhh .......fuck it !!!
-
- Contacteer:
en hij moet pas weer in januari dus heb nog de tijd , zonder middendemper is dat ook geen probleem ?? ik heb m toch maar bewaard .maar wil nu echt nooit meer met demper rijden. 

-
- Contacteer:
Ik wil ook een raceland demper 

* Stefan T-SPORT *
Ik heb gewoon nog steeds de standaard 16v uitlaat onder me auto hangen , ik vind het geluid van de motor in combinatie met de powerfilter bruut zat
maar dat zal vast ook wel wennen op een gegeven moment...

maar dat zal vast ook wel wennen op een gegeven moment...
-
- Contacteer:
wel jammer als je een dumpvalve heb hoor je je turbine niet meer brullen , maar zit wel constant met een stijve achter het stuur 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Jij moet je laten nakijken, volgens mij is er wat mis bij jebart manders schreef:maar zit wel constant met een stijve achter het stuur

Weet iemand of een middendempervervanger van een GTT hetzelfde is als die van een GTE???
99% zeker van niet. Downpipe van GTE is heel anders, dus de uitlaat begint op een ander punt. Bovendien katalysator?
Shit man, ik wil zo graag die middendemper eronderuit hebben
En ja ik heb ook nog een kat. eronder zitten.
Einddemper past weer wel van een GTT toch?

-
Edwin16v schreef:Shit man, ik wil zo graag die middendemper eronderuit hebben![]()
GTT demper past......
Sinds maandag Peco bigbore4
Tnx Frits
(
zie mijn project topic)

Tnx Frits

(

Ik heb nnu nog steeds die OMP demper onder de Clio, maar ik hoor dat ding nog steeds niet, iemand een suggestie, KAT weg of een ander kopen?
Is er volgens de leverancier niet, ik heb een 1.2

Oja, Remus
, Sebring
& Laser
Dat vind ik niet zo geweldig, slechte ervaringen mee...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wat niet past wordt gelastGideon B schreef:Is er volgens de leverancier niet, ik heb een 1.2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Project: GTT Blue Sport